Best of best tror jeg du ved, hvad er - nationale klasser er huskatte, veteraner, pensionister, avl og opdræt.
VH
Susanne
Nu har jeg undret mig et par gange¨når det har været nævnt og da jeg så programmet måtte jeg lige undre mig igen… den der live-scanning er den offentlig tilgængelig, altså med publikum eller?
[QUOTE=Susanne W;811254]Best of best tror jeg du ved, hvad er - nationale klasser er huskatte, veteraner, pensionister, avl og opdræt.
VH
Susanne[/QUOTE]
Ja, jeg var bare lidt i tvivl om det var best of best for de nationale klasser Men så forstår jeg…
Til dem der vil hilse på en krøllet blondine så står Ronja (selkirk rex) nede i Rex standen til fri af-be-nusning lørdag
Til Susanne
Må jeg “nappe” pdf-fil af programmet og lægge på MinVenKatten´s forside? - skal have kreeret lidt reklame for messen i løbet af en uges tid - og der
er rigtig mange gode katteaktiviteter…
Hanne
Ja - der bliver en “scanningsbio” hvor der står nogle stole inde, så man kan komme og sidde og kigge og lytte, mens der scannes. Messe C vil forsøge om det også kan lade sig gøre at hænge en 60 tommers skærm op lige udenfor, så man kan stå ude og se imens. Så hvis man kommer og får sin kat scannet, så ved man altså samtidig som en hel masse andre, om der er noget. Vi stiller nogle katte til rådighed, som vi på forhånd ved ikke bider :høhø:, men hvis udstillerne gerne vil have en kat scannet, nu chancen er der, så er man hjerteligt velkommen! Der udstedes IKKE hjertecertifikat - Gustaf synes ikke til hører til på sådan en “blandet basar” som Messe C - men resultatet er jo det samme, så hvis man hører til dem, der scanner for sin helt egen skyld og kan undvære selve certifikatet, så er det jo en god mulighed.
VH
Susanne
[QUOTE=HanneJ;811261]Til Susanne
Må jeg “nappe” pdf-fil af programmet og lægge på MinVenKatten´s forside? - skal have kreeret lidt reklame for messen i løbet af en uges tid - og der
er rigtig mange gode katteaktiviteter…
Hanne[/QUOTE]
Jeps
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;811267]Ja - der bliver en “scanningsbio” hvor der står nogle stole inde, så man kan komme og sidde og kigge og lytte, mens der scannes. Messe C vil forsøge om det også kan lade sig gøre at hænge en 60 tommers skærm op lige udenfor, så man kan stå ude og se imens. Så hvis man kommer og får sin kat scannet, så ved man altså samtidig som en hel masse andre, om der er noget. Vi stiller nogle katte til rådighed, som vi på forhånd ved ikke bider :høhø:, men hvis udstillerne gerne vil have en kat scannet, nu chancen er der, så er man hjerteligt velkommen! Der udstedes IKKE hjertecertifikat - Gustaf synes ikke til hører til på sådan en “blandet basar” som Messe C - men resultatet er jo det samme, så hvis man hører til dem, der scanner for sin helt egen skyld og kan undvære selve certifikatet, så er det jo en god mulighed.
VH
Susanne[/QUOTE]
Tak for forklaringen
[QUOTE=Susanne W;811267]Ja - der bliver en “scanningsbio” hvor der står nogle stole inde, så man kan komme og sidde og kigge og lytte, mens der scannes. Messe C vil forsøge om det også kan lade sig gøre at hænge en 60 tommers skærm op lige udenfor, så man kan stå ude og se imens. Så hvis man kommer og får sin kat scannet, så ved man altså samtidig som en hel masse andre, om der er noget. Vi stiller nogle katte til rådighed, som vi på forhånd ved ikke bider :høhø:, men hvis udstillerne gerne vil have en kat scannet, nu chancen er der, så er man hjerteligt velkommen! Der udstedes IKKE hjertecertifikat - Gustaf synes ikke til hører til på sådan en “blandet basar” som Messe C - men resultatet er jo det samme, så hvis man hører til dem, der scanner for sin helt egen skyld og kan undvære selve certifikatet, så er det jo en god mulighed.
VH
Susanne[/QUOTE]
hvordan tilmelder man det kunne være fedt at få skannet Ronja og hun er rolig
jeg sad lige og tænkte det samme - hvordan mon man tilmelder - og hvor “grattet” bliver kattene? (tænker om der bruges div. gel e.l.?)
bare fordi jeg synes det kunne være spændende at få kigget på kræene
Der kan scannes uden at barbere, men det er ikke ideelt. Der bruges noget helt klart og lugtfrit gel, som let tørres af bagefter - det går lidt udover pelsplejen, men ikke værre end at jeg lader nu gerne mine blive udsat for det.
Og man møder bare op - jeg ved ikke, om vi ligefrem laver en “venteliste” for vi ved ikke hvor meget interesse, der bliver, men prøv at møde op fra morgenstunden, så ser vi hvor vildt det bliver. Gustaf har kun mulighed for at være der til ca. 12,30 om lørdagen, men så til gengæld hele søndagen, hvor han også får assistance af Jacob Schrøder Andersen fra Nordre Dyrehospital - han er dyrekiropraktor. Og endelig bliver der mulighed for at få noget at vide om GoldTreat behandling af gigtpatienter. Med andre ord er det et par af de seje eksperter, vi har linet op her, så kom endelig og benyt jer af det.
VH
Susanne
Øv øv øv - er kommet i en rigtig ærgerlig situation.
Chloe har mega dårlig mave og er sat på dyrlægens skånekost og en gødningsprøve sendes ind til laboratorium i morgen. Er meget usikker på om jeg tør satse på at alt er ok igen til udst. eller om jeg skal melde hende fra.
Umiddelbart ville dyrlægen mene at det nok godt kunne nå at gå i orden igen til udstillingen. :S
Ok er blevet enig med mig selv i at jeg ikke tør tage hende med.
Vi ved ikke hvad hun fejler endnu før bæ-prøven viser resultater og hendes mave er perfekt igen, og vil nødig stresse hende så hun måske får dårlig mave på vej derover, så jeg afmelder hende.
Rent praktisk: Hvad skal jeg gøre for at Hector så bliver sat i et enkeltbur og der ikke går kuk i det mht. at skifte fra dobbeltbur til enkeltbur og uden at dele bur med nogen? Og hvad med betalingen? Når jeg afmelder hende får jeg så de 250,- tilbage og hvordan?
[QUOTE=ThildeL;811443]
Rent praktisk: Hvad skal jeg gøre for at Hector så bliver sat i et enkeltbur og der ikke går kuk i det mht. at skifte fra dobbeltbur til enkeltbur og uden at dele bur med nogen? Og hvad med betalingen? Når jeg afmelder hende får jeg så de 250,- tilbage og hvordan?[/QUOTE]
Du skal intet gøre med hensyn til bur, det kører helt automatisk.
Ja, hvis du afmelder inden afmeldingsfristen får du dine penge retur.
[QUOTE=ThildeL;811443]Ok er blevet enig med mig selv i at jeg ikke tør tage hende med.
Vi ved ikke hvad hun fejler endnu før bæ-prøven viser resultater og hendes mave er perfekt igen, og vil nødig stresse hende så hun måske får dårlig mave på vej derover, så jeg afmelder hende.
Rent praktisk: Hvad skal jeg gøre for at Hector så bliver sat i et enkeltbur og der ikke går kuk i det mht. at skifte fra dobbeltbur til enkeltbur og uden at dele bur med nogen? Og hvad med betalingen? Når jeg afmelder hende får jeg så de 250,- tilbage og hvordan?[/QUOTE]
Fornuftig beslutning, også fordi at selv hvis det er noget uskadeligt og hun fint når at blive rask, så er det stadig stressende at være på udstilling
Jeg er i tvivl om hvad du mener? Hvis du afmelder Cleo inde på jyrakudstilling, så vil Hector automatisk komme i et enkeltbur. Er det det du ønsker? Eller ønsker du at Hector skal alene i et dobbeltbur?
Mht betaling, hvis du allerede har betalt, så skriver du til JYRAKs kasserer, på [email protected] og forklarer sagen, og så tilbagefører de pengene, da du har afmeldt inden fristens udløb
[QUOTE=ThildeL;811443]Ok er blevet enig med mig selv i at jeg ikke tør tage hende med.
Vi ved ikke hvad hun fejler endnu før bæ-prøven viser resultater og hendes mave er perfekt igen, og vil nødig stresse hende så hun måske får dårlig mave på vej derover, så jeg afmelder hende. [/quote]
God disposition - ingen bliver rask af at blive stresset.
Rent praktisk: Hvad skal jeg gøre for at Hector så bliver sat i et enkeltbur og der ikke går kuk i det mht. at skifte fra dobbeltbur til enkeltbur og uden at dele bur med nogen? Og hvad med betalingen? Når jeg afmelder hende får jeg så de 250,- tilbage og hvordan?
Når du kun har én kat tilmeldt, så får du automatisk et enkeltbur, så det skulle gerne gå helt af sig selv. Mht. penge retur så skriver du til Sanne-kasserer på [email protected] og forklarer, så sørger hun for at det du har betalt for meget går retur på din konto (hvis du har betalt med Dankort, ellers skal hun have dit kontonummer oplyst).
Og go´ bedring til Cloe!
VH
Susanne
[QUOTE=Eife;811447]Fornuftig beslutning, også fordi at selv hvis det er noget uskadeligt og hun fint når at blive rask, så er det stadig stressende at være på udstilling
Jeg er i tvivl om hvad du mener? Hvis du afmelder Cleo inde på jyrakudstilling, så vil Hector automatisk komme i et enkeltbur. Er det det du ønsker? Eller ønsker du at Hector skal alene i et dobbeltbur?
Mht betaling, hvis du allerede har betalt, så skriver du til JYRAKs kasserer, på [email protected] og forklarer sagen, og så tilbagefører de pengene, da du har afmeldt inden fristens udløb :)[/QUOTE]
Jeg mente at jeg ville have at Hector bare skulle i et enkeltbur så
[QUOTE=Susanne W;811448]God disposition - ingen bliver rask af at blive stresset.
Når du kun har én kat tilmeldt, så får du automatisk et enkeltbur, så det skulle gerne gå helt af sig selv. Mht. penge retur så skriver du til Sanne-kasserer på [email protected] og forklarer, så sørger hun for at det du har betalt for meget går retur på din konto (hvis du har betalt med Dankort, ellers skal hun have dit kontonummer oplyst).
Og go´ bedring til Cloe!
VH
Susanne[/QUOTE]
Tusind tak for der Jeg vil skrive med det samme.
Vi ses der
Serviceinfo: Så er der en ledig plads søndag
Har hun Giardia, så er der chance for, at Hector også løber rundt med det uden at vise tegn på sygdom.
Hun er blevet behandlet mod Giardia uden virkning.