Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Hvor længe? Det kan være ret sejlivet, og er Hector blevet behandlet samtidigt?

Dårlig mave kan jo have 100-vis af forskellige årsager, så umiddelbart er der vel ingen grund til at tro det er smitsomt, når hun er den eneste, der har det :slight_smile:

Gul afføring tyder jo desværre på noget andet :wink:

Gul afføring er ikke nødvendigvis = giardia.

5 dage i træk og så 8 dages pause og 5 dage i træk igen og så 8 dages pause og så 5 dage i træk igen.
Og yes Hector er også behandlet samtidig med.

Har god erfaring med Giardia - derfor har de begge fået samme behandling som sidste gang. Uden virkning.

Tja vores Hector har tendens til meget sart mave også, og når han ingen symptomer har haft, synes jeg det er underligt. Mistænkte selv Giardia i starten og behandlede for det, men niks. :slight_smile: Og der er blevet teste negativ for TF og Giardia i katteriet, hun er fra.
(PS. Alle killingerne i dette kuld har dårlige mavser uanset hvor de er flyttet hen)

Har selvfølgelig ikke god erfaring med Giardia, men MEGET erfaring med det desværre, mente jeg. :tihi:

Lige et spørgsmål, nu jeg sidder og skal betale…

Når jeg kommer med 3 KAT IV katte… så er der slet ikke rabat? Det var først fra # 4???

[QUOTE=TrekkieGrrrl;812110]Lige et spørgsmål, nu jeg sidder og skal betale…

Når jeg kommer med 3 KAT IV katte… så er der slet ikke rabat? Det var først fra # 4???[/QUOTE]
Det er korrekt - de første 3 kategori IV katte er til normalpris, 4. og efterfølgende kat. IV kat er der rabat på. Rabatten gives for at vi kan få katte nok ind til MInna Krogh´s eksamen, ellers er det umuligt at samle kat. IV katte nok, desværre.
VH
Susanne

OK: Det var bare sidst der var rabat på dem var det allerede fra kat # 2. Men så må jeg jo bare betale og se glad ud L

Og nu har jeg satset og tilmeldt Adelie osse (Av min tegnebog…) - hendes sår er stort set væk, der er bare lidt rødme tilbage som forhåbentlig fortager sig helt inden den 31. :slight_smile:

Hun er så tilmeldt til farvbedømmelse ossse (så jeg kan få godkendt hendes smoke) - hvordan foregår det? Jeg synes jeg har set noget ved indgangen, sådan i retning af dyrlægetjekket. Er det korrelt?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;812158]OK: Det var bare sidst der var rabat på dem var det allerede fra kat # 2. Men så må jeg jo bare betale og se glad ud L
[/quote]
Vi ville også gerne give mere rabat, hvis vi kunne, men det skal jo gerne hænge lidt sammen, når dagen er slut…

Hun er så tilmeldt til farvbedømmelse ossse (så jeg kan få godkendt hendes smoke) - hvordan foregår det? Jeg synes jeg har set noget ved indgangen, sådan i retning af dyrlægetjekket. Er det korrelt?

Det er det første vi starter med, lige inden bedømmelserne starter. Vi kalder dem i højttaleren, så kommer du bare med hende.

Og de sidste 2 døgn har det myldret ud og ind med tilmeldinger, primært søndag, men der er pt. 2 ledige søndagspladser, så det kan nåes endnu.
VH
Susanne

Kan man nå at kaste et dommerønske afsted?

Jeg skal forresten lige være sikker på det med den dommereksamen: Det betyder at alle KAT IV katte skal op to gange, ikke? Lissom til Marc …hvad-det-nu-er-han-hedder’s træning sidst?

Får man så bedømmelsen at vide når det er en eksamen? Marc måtte jo ikke sige hvad han skrev ned :slight_smile: (og jeg ved godt at det ikke tæller men det er jo altid sjovt at høre hvad en dommer synes om ens katte :slight_smile: )

Ja, Minna skal se min. 35 kat. IV katte, og det er stort set dem allesammen.

Får man så bedømmelsen at vide når det er en eksamen? Marc måtte jo ikke sige hvad han skrev ned :slight_smile: (og jeg ved godt at det ikke tæller men det er jo altid sjovt at høre hvad en dommer synes om ens katte :slight_smile: )

Nej, man får intet at vide, og man må i princippet ikke engang tale med dommeren - og grunden til at man intet får at vide er, at vedkommende jo ikke ER dommer endnu og stadig risikerer at tage grueligt fejl og dumpe og heller ikke være dommer, når dagen er slut :wink: Det er nu mest teori, de fleste er så velforberedte at der kun sjældent er nogen, der ikke klarer den.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;812501]Ja, Minna skal se min. 35 kat. IV katte, og det er stort set dem allesammen.

Nej, man får intet at vide, og man må i princippet ikke engang tale med dommeren - og grunden til at man intet får at vide er, at vedkommende jo ikke ER dommer endnu og stadig risikerer at tage grueligt fejl og dumpe og heller ikke være dommer, når dagen er slut :wink: Det er nu mest teori, de fleste er så velforberedte at der kun sjældent er nogen, der ikke klarer den.
VH
Susanne[/QUOTE]

Vores Ivanhoe var også oppe hos Minna, da hun i sin tid var til eksamen i Kat.III. Der var naturligvis ingen skriftlig bedømmelse, men man kunne jo bare lytte undervejs. Og hun valgte også Ex1 til Ex3 - ligeledes kun mundtligt. Dér vandt Ivanhoe foran sin (stort set) identiske bror, så vi er naturligvis stadig meget glade for Minna… :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;812501]Ja, Minna skal se min. 35 kat. IV katte, og det er stort set dem allesammen.

VH
Susanne[/QUOTE]

Kommer det så til at foregå så man bare går op til Minna med sin kat når man har tid og den ikke er til anden bedømmelse?
Eller er der et skema over hvilken rækkefølge de skal op i?

Puha, det vil sige 7 bedømmelser + en farvebedømmelse :uha: Måske jeg sku’ ha’ ladet nogen af dem blive hjemme alligevel :uha: :blegne:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;812639]Kommer det så til at foregå så man bare går op til Minna med sin kat når man har tid og den ikke er til anden bedømmelse?

Puha, det vil sige 7 bedømmelser + en farvebedømmelse :uha: Måske jeg sku’ ha’ ladet nogen af dem blive hjemme alligevel :uha: :blegne:[/QUOTE]

Mon ikke du kan få en hjælpende hånd?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;812639]Kommer det så til at foregå så man bare går op til Minna med sin kat når man har tid og den ikke er til anden bedømmelse?

Puha, det vil sige 7 bedømmelser + en farvebedømmelse :uha: Måske jeg sku’ ha’ ladet nogen af dem blive hjemme alligevel :uha: :blegne:[/QUOTE]

Man må ikke selv gå op med sin kat til en dommereksamen, den vil blive hentet fra dit bur af en af Minnas stewarder. Dommeren må ikke vide hvem det er der ejer katten, så du kommer heller ikke til at stå ved dommerbordet under bedømmelsen.

Ah ok :smiley:

Og jeg går ud fra at stewarderne har helt tjek på hvornår katten skal til sin egentlige bedømmelse så? Så man ikke pludselig mangler en kat :slight_smile:

Ak! Lad være med at pive :stuck_out_tongue:

Jeg skal op til 11 bedømmelser OG se om jeg også kan få noget arbejde fra hånden samtidligt…! :besvimer::smiley:

Om jeg glæder mig?
JA! :wehu:
(ville nu helst have været fri for at skulle ha alle de kræ med, men IH hvor jeg glæder mig til at skulle afsted alligevel - man må vel ofre sig lidt, for at få nye dommere :slight_smile: )

/Mette

[QUOTE=TrekkieGrrrl;812645]Ah ok :smiley:

Og jeg går ud fra at stewarderne har helt tjek på hvornår katten skal til sin egentlige bedømmelse så? Så man ikke pludselig mangler en kat :)[/QUOTE]

Nej, det har de ikke, men hvis du siger til din dommer at katten er hos Minna, så er dommeren meget forstående og venter, eller tager nogle andre katte i mellemtiden :slight_smile: