Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Jeg skal have Sabrine Drieling til min tre vildtfarvede abyer.

Er der nogle der kender hende og gerne også lidt i relation til aby bedømmelser :?

Lige en side bemærkning :ups: Jeg havde Ad de. Bruijn i Rødovre. Da vi fortalte ham om Breed Bis med over 50 abyer, blev han helt stum og sagde så:

“Hvorfor blev jeg ikke inviteret?”

Han ville have elsket at se så mange abyer :slight_smile: og var godt misundelig på de inviterede dommere.

Hvor kan man se, hvem man får som dommer?

Hun bruger et fransk ord på sedlen: Curer (kan jeg læse mig frem til ) :S Betyder det noget haha? Det bruger hun om alt: Type, Hovede, Pels, Øjne, Hale og Kondition.

Nogle af de tillægsord hun brugte var: Magnificent for its age, Perfect og Excellent. Hovedformen var en af de negative ting, mens øjne og pels og hale var perfekte. Så jeg kan vist godt være glad :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;813432]Lige en side bemærkning :ups: Jeg havde Ad de. Bruijn i Rødovre. Da vi fortalte ham om Breed Bis med over 50 abyer, blev han helt stum og sagde så:

“Hvorfor blev jeg ikke inviteret?”

Han ville have elsket at se så mange abyer :slight_smile: og var godt misundelig på de inviterede dommere.[/QUOTE]
Hahahaha! Ja, den er god med Ad - men han har faktisk selv valgt hvilke 2 JYRAK udstillinger han gerne ville komme til iår, og denne her passede ikke i hans kalender.
VH
Susanne

Internettet når den udkommer (som sagt kommer kat. II nok først ud i morgen), og ellers på selve udstillingen. På dommerbordene står der dommerens navns og så race og grp. (Fx er min Hector inden under NFO grp. VIII (8))

Du kan ikke se kat II endnu. Se længere oppe i tråde, hvad Susanne skriver :slight_smile:

På Jyraks hjemmeside under Fredericia udstilling og under dommerfordeling :wink:

Jeg spurgte også kun om HVOR, man kan se det.

Mange tak for svar :høhø:

:yikes: :surrender1:

Mine 3 killinger, Bilashi, Bora og Bititi skal op til Vera Vasilieva,nogen der kender hende?

Om lørdagen skal vi og kattene op til.

Bigger skal op til John Rudolph

Ophelia skal op til Christin Kvale Lütken

Dragen skal til Anette Kampf

Alf skal til Christin Kvale Lütken

Cæsar skal til John Rudolph

Betty skal til Ulrike Wahl :thumbup::thumbup:

Fedt når man efter efterhånden rigtigt mange bedømmelser stadig kan støde på en dommer man ikke har haft kat oppe ved endnu.

Junior skal op hos Andreas Woelm lørdag, kan se han er perseropdrætter så må hellere gøre mig umage med vasken :tihi:

Helene Lis Glader var ønsket til EUR ns 22 eller n 22 enten lørdag eller søndag, men så heldige var vi ikke denne gang. :slight_smile:

Men er der nogen der kan finde EUR ns 22 om søndagen? Havde først overset n 22 om lørdagen så måske bare mig der er blind :ups:
Edit: Nu er ns 22 kommet med sammen med nogle af de andre EUR :slight_smile:

[QUOTE=Eife;813584]Øv, Helene Lis Glader var ønsket til EUR ns 22 eller n 22 enten lørdag eller søndag, men så heldige var vi ikke denne gang. :slight_smile:

Men er der nogen der kan finde EUR ns 22 om søndagen? Havde først overset n 22 om lørdagen så måske bare mig der er blind :ups:[/QUOTE]

EUR ns 22 - Elena Noskova

Nå, indtil videre ser det sådan ud for Kirsten og mig:

Lørdag
McCoy (EUR ns 22) skal op til Elena Noskova, hun er ny så det bliver spændende :slight_smile:
Ivy (EUR n 22) skal op til Steven Jones. Han var ret glad for hende i Brædstrup som kuld, så det bliver interessant at se hvad han siger denne gang
Jako (MCO n 22) skal op til Andreas Woelm. Som Tina er jeg glad for at (Kirsten skal) prøve en ny dommer til ham :slight_smile: En jeg aldrig har mødt før…

Søndag:
Både Ivy og McCoy skal op til Sabine Drieling

Done!
Hvad med en ny tråd til dommerfordelingen, så vi måske kunne nøjes med alt det andet info i denne tråd? Bare et forslag :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;813603]Done!
Hvad med en ny tråd til dommerfordelingen, så vi måske kunne nøjes med alt det andet info i denne tråd? Bare et forslag :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Godt forslag, det tog jeg til mig, så den er nu lavet :slight_smile:

Vi skal kun afsted om lørdagen og der skal vi op til

Bigger skal op til John Rudolph

Ophelia skal op til Christin Kvale Lütken

Dragen skal til Anette Kampf

Alf skal til Christin Kvale Lütken

Cæsar skal til John Rudolph