Fredericia 31. marts + 1. april 2012

Hotellet er der vel også for kattene :stuck_out_tongue:

vil lige gøre opmærksom på, at man altså får lov til, at betale 135,- pr. kat pr. overnatning hos Kryb i ly…
har lige fået min bekræftelse fra dem…

[QUOTE=PiaB;778505]vil lige gøre opmærksom på, at man altså får lov til, at betale 135,- pr. kat pr. overnatning hos Kryb i ly…
har lige fået min bekræftelse fra dem…[/QUOTE]
Nå - jeg skrev og spurgte dem, og der skal ikke betales for kat :tihi:
de skulle bare lige vide det i receptionen også :tihi:

[QUOTE=PiaB;778562]Nå - jeg skrev og spurgte dem, og der skal ikke betales for kat :tihi:
de skulle bare lige vide det i receptionen også :tihi:[/QUOTE]
Takker - jeg nåede lige at blive helt bekymret for om jeg havde overset noget :slight_smile: De plejer nemlig ikke at være så pjattede dernede, vi er rigtigt glade for at være der :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg skrev pænt tilbage til dem og spurgte - og henviste til jyraks side…
og fik et rigtig pænt svar tilbage :slight_smile:
super god service! Skrev til dem første gang kl 16:32, og fik allerede i går kontakt til dem - og har bekræftelsen nu :smiley:
Regnede slet ikke med at høre fra dem før i dag første gang, når man sådan skriver sidst på eftermiddagen.

Ja, kommunikation er en herlig ting :wink: Lidt ligesom dengang til en Viking Cats’ dommermiddag, hvor receptionen på Hotel Hvide Hus godt vidste, der var bestilt buffet til x antal personer - køkkenet havde bare ikke fået noget at vide!

:yikes: - det er da det ultimative organisationsmareridt…! Såmænd også for køkkenet!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;778696]:yikes: - det er da det ultimative organisationsmareridt…! Såmænd også for køkkenet!
[/QUOTE]

Ja, de gjorde, hvad de kunne, men det var mildest talt ikke den buffet, vi havde bestilt - og det sætter uden tvivl en stor sort plet på hotellets generelle ry i min bog :frowning: De burde være alt for professionelle til at den slags kunne lade sig gøre.

Så fik jeg passet alt ind og gemalen og Linea kommer med på tur om lørdagen, så har tilmeldt Marbejas Daylight Delight aka Dellemusen :slight_smile:

MVH
Gitte

Jeg har tilmeldt to af mine birma bamser, og så har jeg en favn fuld dejlige killinger på slæb også :wehuu:
Det blir en fantastisk travl weekend med 10 katte der skal holdes styr på, men for den da hvor vi glæder os til 2 dage i det jydske :juhu:

[QUOTE=GitteS;778764]Så fik jeg passet alt ind og gemalen og Linea kommer med på tur om lørdagen, så har tilmeldt Marbejas Daylight Delight aka Dellemusen :slight_smile:

MVH
Gitte[/QUOTE]
Hvor hyggeligt :smiley:

jeps de trænger vist alle 3 til og blive luftet gg

MVH
Gitte

Er Martti Peltonen ikke en god dommer? Det er det eneste navn jeg kan huske jeg har set før… Bare hvis jeg for en gang skyld skulle ønske en dommer så jeg har en CHANCE for at få dem til den samme og ikke to-tre forskellige…

JO!!! Han er sååå sød ved kattene :slight_smile:

Han er rigtig sød og behandler selv en træt og småsur russer, så Yasha følte sig værdigt behandlet :smiley: Og så er han rigtig ærlig! :tihi:

WTF? Jeg har da tilmeldt McCoy?! :gruble:
Nu er der ikke noget at se på jyrakudstilling… Nå, kan da bare gøre det igen, no probs…

[QUOTE=Eife;779032]WTF? Jeg har da tilmeldt McCoy?! :gruble:
Nu er der ikke noget at se på jyrakudstilling… Nå, kan da bare gøre det igen, no probs…[/QUOTE]
Yasha er også lige pludselig væk :?
Det var da ligsom ikke meningen :S Unni er stadig tilmeldt…

nå - så må jeg hevet min bekræftelse frem, så jeg får skrevet det samme igen i bemærkninger :tihi:

Så har jeg tilmeldt de tre misketerer L Og ønsket mig Martti til dem alle tre. Så må vi se om det hjælper noget L

Så nu er der i al fald 3 KAT IV katte tilmeldt - der står 0 på siden men det kan da ikke passe at mine er de første, vel??

[QUOTE=PiaB;779034]Yasha er også lige pludselig væk :?
Det var da ligsom ikke meningen :S Unni er stadig tilmeldt…

nå - så må jeg hevet min bekræftelse frem, så jeg får skrevet det samme igen i bemærkninger :tihi:[/QUOTE]

Ja, men nu prøvede jeg at tilmelde og så står der:
Katten er allerede tilmeldt udstillingen for dagen: lørdag. Tilmeldingen blev ikke gennemført for nogle af de valgte dage!

Men han figurerer der altså ikke . Har lige tjekket igen, og han er piiist væk…
Jeg har i øvrigt ingen bekræftelse fået pr. mail heller (men det gør jeg altså stort set aldrig af en eller anden grund), men jeg kan SE at jeg har gjort det… For hans stambogsnr. er i autoindtastning, og det her er den første jeg tilmelder ham til jo :slight_smile:

jeg kunne nu godt tilmelde Yasha, der kom ingenting, og her bagefter er han også under “brugeroplysninger” igen - jeg fik bare ingen bekræftelsesmail, som jeg plejer…

mon der er ged i deres system lige pludselig :?