Fredericia 31. marts + 1. april 2012

[QUOTE=DK Blackangel;777700]Kan man få oversat dommerens udtalelser?

:tihi:[/QUOTE]

Sådan ved dommerbordet eller det på bedømmelsen? For jo, vi plejer at hjælpes lidt med at få tydet kragetæerne :høhø: Det mest festlige er når de skriver på en kombination af flere sprog, hehe. F.eks. dansk og engelsk eller svensk og engelsk.

Ved bedømmelsen. Er jeg så heldig at få en Svensk dommer, så forstår jeg intet :tihi:

De fleste svenske dommere, taler meget tydeligt enten på dansk/svensk eller engelsk.

Svensk og Engelsk er ikke min stærke side :ups:

Så har jeg tilmeld for min svigerinde om lørdagen

FamilienGabel´s Alf SBI a - kl 10

Og så må vi jo se om Cæsar er kommet sig godt efter kastrationen og har fået lidt pels på mavsen og om han er faldet godt til.For så kan det da godt være at han lige blive tilmeldt lige inden deadline den 16 marts ellers så venter han til næste gang .:slight_smile:

Silky Heart Cæsar SBI n - kl 11.

Fru Hermann , Sejr og jeg kommer formeligt som publikum denne gang, vi skal da se hvordan det går med den yngste del af familie klanen .
Det handler jo om opbakning :smiley:

Så må du spørge en medudstiller, om h*n vil stå ved siden af dig under bedømmelsen og høre, hvad der bliver sagt og derefter fortælle det videre til dig efter bedømmelsen er overstået.

Der kommer 6 Korater - Friederike kommer med to kastrater og 1 killing, Steen kommer med 2 kastrater, og jeg kommer med en voksen hunkat.

Så lav et dommer ønske og bed om en dansk eller tysk (hvis du taler det) talende dommer…
Du laver dommer ønsker i bemærkninger når du tilmelder. Ønsker du at tilføje noget der, så skal du afmelde og tilmelde igen :slight_smile:

[QUOTE=Eife;777782]Så lav et dommer ønske og bed om en dansk eller tysk (hvis du taler det) talende dommer…
Du laver dommer ønsker i bemærkninger når du tilmelder. Ønsker du at tilføje noget der, så skal du afmelde og tilmelde igen :)[/QUOTE]

Jah det kunne jeg jo, men jeg er glad for, at jeg fandt ud af at melde til, så at skulle afmelde og tilmelde igen dropper jeg vist bare, jeg skal nok hitte ud af det alligevel :slight_smile:

Ja, mon ikke det hele går :slight_smile:

Det håber jeg da :uha:

Nu gør du mig mere nervøs :tihi:

[QUOTE=DK Blackangel;777790]Det håber jeg da :uha:

Nu gør du mig mere nervøs :tihi:[/QUOTE]

Det var altså det omvendte der var meningen :høhø: Men du har jo været med som publikum, så du ved jo hvad det går ud på rent overordnet, og jeg synes i hvert fald ikke at det var svært eller uoverskueligt… Jeg havde Tina Gizzemissen til at hjælpe mig første gang, og det har du jo også :wink:

Ja, hun er så sød at hjælpe mig :slight_smile:

Hvor godt :smiley:
Så er der jo flere korater at kigge på - med fingrene :tihi:

Og så er der hoteltilbud klar!

Best Western Kryb I Ly Kro, Kolding Landevej 160, Taulov, 7000 Fredericia.
Dobbeltværelse kr. 730,- / enkeltværelser kr. 530,-. Prisen er inkl. morgenmad og kat på værelset. Værelser bestilles med bookingkode KATTEUDSTILLING og skal bestilles på telefon 7556 2555 eller på mail krybily@krybily.
Der er dommermiddag på kroen lørdag aften, alle er som sædvanligt velkomne - og de laver godt nok dejlig mad :savle:

Er man til endnu billigere overnatning, så er der f.eks. denne mulighed:
Camping: Der er lavet en aftale med Treldenæs Camping i forbindelse med Vild Med Dyr & Vild Med Udeliv 2012 (30/3 + 31/3 + 1/4.)
Campingvogn pr. nat:
134,- for op til 4 personer alt inkl.
Hytter pr. nat:
500,- for op til 6 personer alt inkl.
0,- dyr
(Der kan IKKE camperes på messecenterets område!)

VH
Susanne

Jeg har sendt en mail til Kryb i Ly og booket værelse til Snus, Betty og Michael og undertegnede :slight_smile:

Nu der bliver nævnt dommerønsker… jeg har ikke prøvet nogen af de tilstedeværende men jeg vil MEGET gerne ha’ mine kræ op til den samme dommer så jeg undgår den dumme situation fra Brædstrup hvor Stevie og Ozzy var oppe samtidig i hver sin hal og jeg gik glip af Ozzys bedømmelse fordi jeg jo kun kunne være et sted af gangen…

Og hvem af Kat IV dommerne bør jeg så, med mit “udvalg” ønske mig?

wuhu - så skal der bestilles hotel :smiley:

Oooog så er det vist klaret :smiley:

SÅ er Charlotte og jeg vist klar til en fed weekend i Fredericia fra fredag til søndag!

Tror dog jeg skal betale udstillingsgebyret af et par gange, når der også skal hotel til :tihi: hurra for online betalingssiden hos Jyrak - to februar, to i marts :tihi:

Så er der booket værelse fra fredag til søndag, så nu må vi hellere melde killingerne til om søndagen også. :smiley:

Det bliver da et kattehotel den weekend :tihi: