Så er vi hjemme fra en laaaaang udstillingsdag i Fredericia Vi har haft en rigtig hyggelig dag og snakket med rigtig mange mennesker, og der har været ENORMT mange besøgende!
Dagen var præget af forsinkelser (vi stod en halv time i kø til dyrlægecheck), så alt har vist været forsinket i dag, men pyt, det var jo hyggeligt alligevel. Min eneste anke er, at cafeteriet lukkede ned allerede 15:30, og det var først der, jeg havde tid til at spise frokost - bare synd, for der var ikke mere mad på det tidspunkt Lidt skidt, når messen først lukker kl. 18, synes jeg.
Jelly Bean klarede dagen rigtig fint. En lille smule utryg ved de mange indtryk og lyde, men absolut ikke mere, end at hun var nysgerrig og gerne ville følge med i tingene
Vi skulle have været oppe hos Lena Nordström, men der må været gået ged i et eller andet, for der stod ikke NFO gr. II på hendes seddel. Langt om længe fandt vi så ud af, at vi skulle op til Anette Kampf i stedet. Jelly var eneste hunkilling og fik sit EX1 - hvilket bestemt ikke er en selvfølge hos Anette Af de 2 hankillinger tog brormand Tom EX1 og så skulle han og Jelly op mod hinanden til BIV, som efter længere tids overvejselse gik til Jelly. Vi skulle tilbage til NOM, men Anette Kampf dømte forholdsvist hurtigt Jelly ude, og så var dagen ovre for vores dygtige lille mis, der slappede af i buret og charmerede publikum resten af dagen.
I øvrigt tusind tak til Hanne (Lindvig) for det hyggelige burnaboskab Jeg håber weberkyllingen smagte
Her bliver der hentet pizza lige om lidt!
Tillykke til alle andre med flotte resultater - jeg ved der er en del, fik desværre ikke sagt tillykke til jer alle derude!