Frederiks d. 21.-22.4

Så har katteklubben åbnet for tilmelding til Frederiks i april… :slight_smile:

Jeg har tilmeldt
Eife’s Ebenezar McCoy, EUR ns 22, kl. 11

Jeg har tilmeldt to dejlige husmissere
Sherry og Sylvester

jeg overvejer den lidt… det afhænger dog af, om hvor mange udgifter der lige rammer i april ud over fredericia-turen.
Der er nemlig både barnedåb i Kbh og mors fødselsdag, så det kommer an på hvor langt SU’en kan strækkes :tihi:

men så kommer jeg muligvis med Yasha eller Unni, alt efter hvor heldig jeg er med dommerfordelingen (for Yasha) i Fredericia :tihi:

Øv, der er for langt for os - over tre timer i bil.
Hver vej.

Har tilmeldt:
DK Zalethco´s Prins Valiant
DK Zalethco´s Qui Ana

Hvor ligger Frederiks?

Ved Karup

Flere timer i bil øv :frowning:

I har altså misforstået det, det tager altså kun 5min i bil :smiley:

Ja for dig! :tihi:

Jeg har tilmeldt for hele familieklanen .:smiley:
4 MCO
2 Bimser
Og når den udstilling er overstået holder vi en fortjent sommer pause

Ja :slight_smile: det er da også rimeligt :slight_smile:
Jeg køre ski ellers altid langt hehe

Det eneste trælse ved det, er at det er så langt ude in the middel of nowhere… Dvs. ikke sådan lige langs E45 :tihi:

[QUOTE=Henriette;810822]Ja :slight_smile: det er da også rimeligt :slight_smile:
Jeg køre ski ellers altid langt hehe[/QUOTE]
argh! den vil jeg argumentere i mod! jeg kører faktisk oftere længere end dig til jyrak-udstillingerne :tihi:

men vi gør det jo med glæde!

[QUOTE=PiaB;810826]argh! den vil jeg argumentere i mod! jeg kører faktisk oftere længere end dig til jyrak-udstillingerne :tihi:

men vi gør det jo med glæde![/QUOTE]

Det kan du tro at vi gør :smiley:

Nemlig! :smiley:

[QUOTE=PiaB;810826]argh! den vil jeg argumentere i mod! jeg kører faktisk oftere længere end dig til jyrak-udstillingerne :tihi:

men vi gør det jo med glæde![/QUOTE]

Vi kører med glæde 185 km t/r for at komme til Fredericia :slight_smile:
Men 285 km t/r til Frederiks er sgi for meget :smiley:

:tihi: jeg nøjes også med 250 som det længste jeg har kørt alene til udstilling endnu :tihi:
man skal godt nok tidligt op

Jeg har taget fra Århus til Haslev med Diego engang, det var godt nok også lidt af en tur :tihi:
Især fordi det var med offentlig transport derover til KBH dagen forinden, overnatte hos en veninde og hendes kæreste i en lille bitte 1’er, og så med et lift fra KBH til Haslev om morgenen… :høhø:

Altså det er sådan cirka 2 timer for langt :wink: