Frederiks d. 21.-22.4

ja tror også Evas vil være de pæneste til ham :tihi:

Ok :slight_smile: Jamen Eva, så vil vi gerne låne drengefarven :slight_smile: Og tusind tak :slight_smile:

Her er sidefarven

og her er hvid bund og top til :slight_smile: (lægges dobbelt til enkeltbur bare, det jeg altid selv gør)

Jeg har været nødt til at melde fra :frowning:

Hva… tror du vi skulle tilmelde sylle og en Mr??
Det kunne da se pænt ud med en SYL og SYS i samme bur… (eller måske også Slyngel… suk tænker…

Min grænse for hvor langt jeg gider køre er omkring Frankfurt. Det er vel ca. 700 km hver vej. :wink:

Jeg synes det er skønt, at klubberne sørger for, at racekattesporten kommer rundt i hele landet, og jeg kan godt blive lidt trist over alle de indlæg om, at folk synes, der er for langt til denne eller hin udstilling. For så er den jo tæt på nogen andre, ikke? :slight_smile:

Men det er måske bare mig. :?

[QUOTE=holymoly;815300]Min grænse for hvor langt jeg gider køre er omkring Frankfurt. Det er vel ca. 700 km hver vej. :wink:

Jeg synes det er skønt, at klubberne sørger for, at racekattesporten kommer rundt i hele landet, og jeg kan godt blive lidt trist over alle de indlæg om, at folk synes, der er for langt til denne eller hin udstilling. For så er den jo tæt på nogen andre, ikke? :slight_smile:

Men det er måske bare mig. :?[/QUOTE]

Det kan da godt være, at du bliver trist, men nu er det jo ikke alle, der har mulighed for at køre så langt af den ene eller anden årsag, så op med humøret det kan ikke betale sig at blive trist af den grund. :wink:

[QUOTE=holymoly;815300]Min grænse for hvor langt jeg gider køre er omkring Frankfurt. Det er vel ca. 700 km hver vej. :wink:

Jeg synes det er skønt, at klubberne sørger for, at racekattesporten kommer rundt i hele landet, og jeg kan godt blive lidt trist over alle de indlæg om, at folk synes, der er for langt til denne eller hin udstilling. For så er den jo tæt på nogen andre, ikke? :slight_smile:

Men det er måske bare mig. :?[/QUOTE]

Det handler vel som så meget andet om, at nogle er større entusiaster end andre :slight_smile: Jeg aner ikke hvor langt jeg vil køre for at udsille, men indtil videre kun i jylland :slight_smile: Men der er heldigvis også en del at komme til :slight_smile:

Jeg tror, at det har noget at gøre med, at jo mere bidt man bliver af at udstille, jo længere er man villig til at køre. Vi bor heldigvis dejligt centralt i DK (selvom alle måske ikke vil kalde Vejen centralt), og vi kan faktisk nå vidt omkring på 1-2 timer, hvilket er lækkert i forhold til udstillinger.

Jeg kan dog også sagtens forstå, at sjællænderne så prioriterer at tage til Malmø weekenden før, da det jo er en større udstilling og 2 dage i træk. Det er heller ikke altid, jeg har lyst til at køre flere timer for en endagsudstilling. Men så hygger vi andre os bare i Frederiks i stedet, og jo færre vi er, jo større chancer har vi så måske for at opnå et eller andet :smiley: De små udstillinger plejer nu også at være ganske hyggelige :slight_smile:

[QUOTE=holymoly;815300]Min grænse for hvor langt jeg gider køre er omkring Frankfurt. Det er vel ca. 700 km hver vej. :wink:

Jeg synes det er skønt, at klubberne sørger for, at racekattesporten kommer rundt i hele landet, og jeg kan godt blive lidt trist over alle de indlæg om, at folk synes, der er for langt til denne eller hin udstilling. For så er den jo tæt på nogen andre, ikke? :slight_smile:

Men det er måske bare mig. :?[/QUOTE]
Vi har jo alle en smertetærskel, om det så er økonomi eller helbred, der sætter grænsen :slight_smile: Men jeg bliver nu ikke vtrist når jeg læser den slags, for jeg tolker det bare som at vi i DK har nogle meget engagerede udstillere, der ville ønske at de kunne komme med til alle landets udstillinger :slight_smile:

:thumbup:

[QUOTE=holymoly;815300]Min grænse for hvor langt jeg gider køre er omkring Frankfurt. Det er vel ca. 700 km hver vej. :wink:

Jeg synes det er skønt, at klubberne sørger for, at racekattesporten kommer rundt i hele landet, og jeg kan godt blive lidt trist over alle de indlæg om, at folk synes, der er for langt til denne eller hin udstilling. For så er den jo tæt på nogen andre, ikke? :slight_smile:

Men det er måske bare mig. :?[/QUOTE]

Hvis jeg havde penge til at tage en overnatning så kørte jeg skam gerne det længere :slight_smile:

Jeg har den holdning at skal jeg op kl. 4 om natten for at nå til en udstilling som jeg først er hjemme fra kl. 22, så er det ikke forsvarligt for mig at køre bil hjem.

Jeg tror i altid der vil være folk som øffer over placeringen af udstillinger, men det er vel fordi at de fleste af os rigtig gerne vil deltage i dem, og det er vel en positiv ting :slight_smile:

Jeg ville da elske at kunne deltage i alle landets udstillinger, og der er faktisk heller ikke mange vi siger nej til.
Men det er bare ikke muligt, der er forhindringer både via økonomi og transport. Det er dyrt at skulle overnatte, dyrt at køre og dyrt at udstille.
så der må priotering til.

  • og så er det vel en ærlig sag at lade være med at komme?
    Der er vel ikke mødepligt?

[QUOTE=PiaR;815726]

  • og så er det vel en ærlig sag at lade være med at komme?
    Der er vel ikke mødepligt?[/QUOTE]

Det synes jeg heller ikke, at nogen har antydet? Jeg bliver bare lidt trist, når alle udstillingstråde skal fyldes med en masse indlæg af typen “der er for langt for mig” og underforstået brok over placeringen - måske fordi jeg ser tingene lidt fra arrangørsiden, og det er altså trist at lægge helt afsindigt meget arbejde i at stable en udstilling på benene, for så at blive mødt med en masse mukkeri.

Men jeg kan se, at jeg står alene med den holdning, så jeg kravler bare tilbage under min sten og undskylder afbrydelsen. :wink:

[QUOTE=holymoly;816266]Det synes jeg heller ikke, at nogen har antydet? Jeg bliver bare lidt trist, når alle udstillingstråde skal fyldes med en masse indlæg af typen “der er for langt for mig” og underforstået brok over placeringen - måske fordi jeg ser tingene lidt fra arrangørsiden, og det er altså trist at lægge helt afsindigt meget arbejde i at stable en udstilling på benene, for så at blive mødt med en masse mukkeri.

Men jeg kan se, at jeg står alene med den holdning, så jeg kravler bare tilbage under min sten og undskylder afbrydelsen. ;)[/QUOTE]

Jeg tror næppe, at det er ment som brok, nok mere en tilkendegivelse over, at man ærgrer sig, fordi man ikke kan komme med. Det er i hvert fald ikke mere end det, der ligger i mit indlæg. Alle udstillinger kan jo af gode grunde ikke ligge i min baghave :wink:

OK, måske er jeg bare lidt over-følsom. Skidtpyt. :). Jeg synes da også, at der er aaaaalt for få udstillinger hernede på Sydsjælland. :wink:

Ja der kan du bare se :wink: :smiley:

Noget andet… er du selvskreven til Frederiks? og har du bøger med? :slight_smile:

[QUOTE=holymoly;816266]Det synes jeg heller ikke, at nogen har antydet? Jeg bliver bare lidt trist, når alle udstillingstråde skal fyldes med en masse indlæg af typen “der er for langt for mig” og underforstået brok over placeringen - måske fordi jeg ser tingene lidt fra arrangørsiden, og det er altså trist at lægge helt afsindigt meget arbejde i at stable en udstilling på benene, for så at blive mødt med en masse mukkeri.

Men jeg kan se, at jeg står alene med den holdning, så jeg kravler bare tilbage under min sten og undskylder afbrydelsen. ;)[/QUOTE]

Altså, det er vel bare godt at du skrev det, og hørte vores svar? For hvis det nu ikke er ment som brok, men bare beklagelse over at man desværre ikke kan komme med denne gang, så behøver de indlæg vel ikke være så slemme? :slight_smile: Hvis jeg skriver det i en tråd er det i hvert fald absolut ikke brok til arrangørerne over placeringen, men bare, at jeg ærger mig over, at jeg ikke har bil og uanede mængder penge :tihi:

Lige præcis!
Jeg ville da ønske vi kunne komme på alle udstillinger i DK, men sådan er virkeligheden bare ikke :slight_smile:

Tjaeh det er for en gangs skyld i min friweekend, så jeg regner da med at komme. Jeg skal bare lige se hvor mange jeg skal ha’ med, det afhænger lidt af hvordan det går i Fredericia :slight_smile:

Google siger det tager 1 time 12 minutter at køre fra mig til Frederiks, det er jo ikke ret langt, sølle 70 kilometer (hm så er 1 time sq da for meget, må man ikke køre 80 på landevejen??)