Det var da en rigtig god idé at lægge billede med -thumbs Så ved man hvem man skal kigge efter Jeg kommer dog ikke, det er den forkert ende af landet for mig.
Jeg kommer med
-høhø
Jeg kommer som publikum
Har tænkt mig at udstille Arto, når den tid kommer, så skal liiige ind og se hvordan sådan en udstilling foregår
Vil meget gerne vide hvem der kommer og udstiller…så kan jeg nemlig stå og savle over alle jeres skønne katte
[QUOTE=Rimmen;171072]
Vil gerne vide hvor mange lækre katte jeg skal savle over den dag
[/QUOTE]
470 katte
[QUOTE=Vivi_Fletcher;157655]Jeg har i øvrigt tilmeldt
Fletchers Young Star, ABY a, kl 9
Fletchers A Ballata, ABY n, kl 11[/QUOTE]
Fie (Young Star) er afmeldt igen - tøsen gik i løbetid forleden dag
Var det Fie, der var i fjernsynet? havde ellers håbet på at se hende “live”, men det må jeg så have til gode
Hold da op, ja så er det noget større en Bicolourens udstilling:wehu:
Tak for info
Ja, det var Fie.
Hun kommer nok med en anden god gang
[quote=Rimmen;171096]Hold da op, ja så er det noget større en Bicolourens udstilling:wehu:
Tak for info [/quote]
Ja, men BiColouren er jo også “kun” en specialklub og må derfor ikke arrangere udstilling for mere end højst 65 katte (mener jeg det er :? )
Racekattens udstilling er en international udstilling - dvs, at der kan deltage katte fra det store udland, såvel som fra Danmark. Og du vil have mulighed for at se mange flere racer, end på et lille (hyggeligt) hobbyshow…
Mirea… ang det med at ønske burnabo(er)… Gør dog som os andre - spørg dem, som du kunne være interesseret i at stå ved siden af, om de skal med!? Og om I skal ønske hinanden som naboer…
Det er sådan vi andre gør Spørger direkte…
Bare lad være med at ønske mig
Min kat står nemlig altid i nærheden af min stand, så jeg kan holde lidt øje med mis i løbet af dagen… hvilket vil sige, at Leo indtil videre har været placeret sammen med Persere, Huskatte, Briter, og i selve standen sammen med en huskat (Huskatten var Camillas (dkkorats) huskat Sigurd - Camilla gik steward på den pågældende udstilling, så det var ideelt at have begge katte hos mig)… Men altså indtil videre er det ikke lykkedes at få Leo placeret sammen med hendes egen race - skovkattene -høhø
Så hvis nogen kommer på en sjællandsk udstilling og ser en sort NFOpige i totalt “forkerte” rammer… så er det nok Leo - og standen lige overfor er sikkert min
Desværre fik jeg ikke tilmeldt hende til Frederiksberg indenfor tidsfristen
[QUOTE=Dorte Birkedal;161162]Leise kan stille op i klasse 10 og klasse 17 (pensionist), han kan IKKE stille op som pensionist da han ikke er 10 år endnu.
/Dorte[/QUOTE]
Kan han eller kan han ikke stille op som pensionist:confused: Er klasse 17 Veteran eller Pensionist:confused:
Camilla
[QUOTE=Ann K;171108]
Min kat står nemlig altid i nærheden af min stand, så jeg kan holde lidt øje med mis i løbet af dagen… hvilket vil sige, at Leo indtil videre har været placeret sammen med Persere, Huskatte, Briter, og i selve standen sammen med en huskat (Huskatten var Camillas (dkkorats) huskat Sigurd - Camilla gik steward på den pågældende udstilling, så det var ideelt at have begge katte hos mig)… Men altså indtil videre er det ikke lykkedes at få Leo placeret sammen med hendes egen race - skovkattene -høhø
Så hvis nogen kommer på en sjællandsk udstilling og ser en sort NFOpige i totalt “forkerte” rammer… så er det nok Leo - og standen lige overfor er sikkert min
Desværre fik jeg ikke tilmeldt hende til Frederiksberg indenfor tidsfristen :([/QUOTE]
hrmmmm og hvad er der så lige galt i at være ved siden af en perser om jeg må spørge? Det er altså også en slags katte gg
Ikke noget galt med persere… udover at de jo ikke ligefrem kan kaldes NFO, den race Leo tilfældigvis nu engang er
Jeg kommer med hende her, sorrel aby hun, åben klasse hun:
og tyskeren, han er vildfarvet han ungdyr:
[quote=Ann K;171108]
Mirea… ang det med at ønske burnabo(er)… Gør dog som os andre - spørg dem, som du kunne være interesseret i at stå ved siden af, om de skal med!? Og om I skal ønske hinanden som naboer…
Det er sådan vi andre gør Spørger direkte…
Tusind tak, det vil jeg gøre. Jeg var bare i tvivl om udstiller-etiketten, og hader at trænge mig på.
Årh øv
Min kat står nemlig altid i nærheden af min stand, så jeg kan holde lidt øje med mis i løbet af dagen…
Undtagen i Rødovre :S
Desværre fik jeg ikke tilmeldt hende til Frederiksberg indenfor tidsfristen :([/quote]
Leise er meldt fra, så der er en ledig plads
Næh, tænk, jeg syntes da, at jeg i Mørkøv ligeså tydeligt hørte nogen skumle højt a la “Hva’ fa’en, er vi røget i perverser-rækken!” eller noget i den dur - jeg grinede, for jeg har vendt den der med de sure, gamle perserfolk med flere rutinerede udstillere, og havde garderet mig godt ved den lejlighed: Skattekat, Annie, Camilla og Ann - ren hygge! Overfor i rækken var der Undtagelse: Jeg fik øje på - er det mon - det er da? Amalias Charlie! Over og spørge og hilse på, smadderhyggeligt.
Ingen regel uden undtagelser
Jeg dukker op med Cattitude Lughaidh, ‘Louie’ en norsk skovkat, grp. IV sortmakreltabby m. hvid hankastrat (Og så er jeg super spændt på at se med egne øjne hvor mange NFO grp. IV katte der kan være på en udstilling -surrender )
Min veninde Bettina har tilmeldt lille Louie’s morfar, T’Binas Faramir - NFO grp. III sortmakreltabby
og Faramir’s datter T’Binas Hope (jeg har opgivet at hitte rede i hvordan hun er relateret til mine egne, fordi det er på begge forældres side -surrender )Men søde Hope er NFO grp. V - tortiemakrelttabby (me thinks )
Og ja, hun er tortie - har en rød plet under den ene pote og vist nok også lidt rødt hist og pist på kroppen efterhånden - en ægte T’Binas tortie
[quote=Maj-Britt;171174]
Og ja, hun er tortie - har en rød plet under den ene pote og vist nok også lidt rødt hist og pist på kroppen efterhånden - en ægte T’Binas tortie :p[/quote]
Jeps… Bettina kan finde ud af at lave pæne tortie!!!
Askes søster var genetisk også tortie (man kan ikke være andet, når ens far er rød!), men på hendes første udstilling stod ialt 4 dommere og vendte og drejede på den lille killing - indtil Bettina fik besked på at udstillle hende fænotypisk - som sortmakreltabby Altaire har aldrig udviklet noget, der kunne minde om rødt nogen steder på kroppen, og hun er praktisk talt uden rufisme i sit kolde brune… pæn mispige
Men husk nu pokalen for “Dagens Bedste”… du vandt den jo sidst MB
Undskyld - kan se at jeg har smidt billeder af Louie 2 gange
Skal nok - så må vi se om Bettina lusker hjem med den denne gang
Jubii Har fået lokket manden en tur over broen, så vi kommer og kigger og hepper og hujer og bruger en fryyyyygtelig masse penge!
Jeg overvejer seriøst også at komme og kigge på alle jeres dejlige katte :D:D
Samt se lidt om hvordan en udstilling foregår -høhø