Fundet i indkøbsvogn

Ja det var nu rart… De vil ringe til mig igen på mandag for at hører mere om hende… :smiley:

Hvor har avisen dog givet pote.
Har nu muligvis fundet hjem til Tracy - Plejekilling 3mdr 17. september
Vil dog gerne snakke med mulig køber indne jeg bestemmer mig

Synes lige pt. bare det er godt, at mislingen er kommet i gode hænder! :slight_smile:

Tanken om hvad der ellers kunne være tilstødt tør jeg slet ikke tænke…

Knus Gitte

Helt enig! Hun er i hvert fald ikke 4 uger. Henriette det er ikke for at kritisere din kredsformand, men der er desværre en hel del af dem som intet ved om killinger. Når de søger efter nye kredsformænd, står der i deres annonce at de ikke behøver have større viden om dyr - Hvilket er helt godnat! Nu snakker jeg jo med en del killingefindere og har hørt de mest utrolige meldinger som DB rådgiver om, når folk ønsker hjælp.
Den seneste er en killing som er hos mig nu i pleje. Finder fik at vide at hun bare skulle lade naturen gå sin gang. Ræven tog den nok.
Sidste år fik en finder af 4 killinger dét råd, at hun kunne lade sin hund æde dem. Det var jo en hurtig afliving :mad::mad:

Held og lykke med hende :slight_smile:

[quote=JeanetteW;430819]Helt enig! Hun er i hvert fald ikke 4 uger. Henriette det er ikke for at kritisere din kredsformand, men der er desværre en hel del af dem som intet ved om killinger. Når de søger efter nye kredsformænd, står der i deres annonce at de ikke behøver have større viden om dyr - Hvilket er helt godnat! Nu snakker jeg jo med en del killingefindere og har hørt de mest utrolige meldinger som DB rådgiver om, når folk ønsker hjælp.
Den seneste er en killing som er hos mig nu i pleje. Finder fik at vide at hun bare skulle lade naturen gå sin gang. Ræven tog den nok.
Sidste år fik en finder af 4 killinger dét råd, at hun kunne lade sin hund æde dem. Det var jo en hurtig afliving :mad::mad:

Held og lykke med hende :)[/quote]
Og dette blev udtalt af Dyrenes Beskyttelse ? -what

I så fald skulle de konfronteres med disse udtalelser i et åbent brev i samtlige aviser!

[quote=Mega;430829]Og dette blev udtalt af Dyrenes Beskyttelse ? -what

I så fald skulle de konfronteres med disse udtalelser i et åbent brev i samtlige aviser![/quote]

Det kunne være det kunne få folk til at overveje deres medlemsskab

  • samt forringe deres lyst til at testamentere deres penge til DB.

De er og bliver en pengemaskine :thumbdown:

Nårh, hvor er hun fin :slight_smile:
Det er så sørgeligt, at nogle mennesker kan få sig selv til at behandle dyr på den måde :frowning:

:argh::argh::argh:ARGH…:argh::argh::argh:

Jeg er dybt frustreret. Min pc er gået i udu igen efter reparation og jeg kan først få den repareret på mandag hvor en tekniker kommer og kigger på den.

Desværre kan jeg ikke se artiklen i Viborg Folkeblad før da.

Min pc vil kun vise få sider på internettet… resten får jeg beskeden om ikke svarer deribland den artikel.

Men dejligt at høre at folk interesserer sig for hende og hendes videre skæbne.

Det er dybt kritisabelt hvis DB’s ansatte udtaler sig på den måde at man bare skal lade nødstedte dyr lide en grusom død og lade naturen gå sin gang, især når der findes måder at hjælpe disse dyr på enten ved aflivning eller pleje og omsorg.

Hvor er det godt at du tager dig af Miss Bilka :inlove:
Og sikke en fin artikel der er blevet skrevet.

Uha hvor min mobil kimer - af både beskeder og opkald… Det har været trykt i avisen i dag, vidst nok side to, synes jeg min søster sagde…
Har der skal om og kigge på killinger i løbet af de næste to uger :slight_smile:
Dog vil de alle sammen helst have Miss Bilka :slight_smile: Men der er jo kun en der kan have hende, så har fortalt dem ærligt at jeg vil se dem an, og så finde ud af det derfra. Og at jeg også har to andre killinger der søger hjem, som er fundet i en kasse i skoven.

Hvordan går det med hende? :wehuu:

Hun har det rigtig godt, og hun er ved at være godt legesyg. De andre killinger får da også lidt tæsk…
De nye ejere kommer og besøger hende i morgen. De har ellers kun set billeder af hende, men bestemte sig med det samme til at hun skulle være deres familieforøgelse. Og til min glæde bor de i samme by, som mig, så kan også besøge hende.

Fin artikel…Henriette…:wehuu:Ros skal du have.
Jeg kommer aldrig til at forstå alle de hjerteløse mennesker, der findes. :ked:

Sikke fint du gik til avisen Henriette - den slags historier skal ud, og du kan tro de blir læst:-)

Jeg synes hun ligner en NOVA :hjerte:

Øv, hvor kan man blive sure på folk! De tænker sig da slet ikke om. Ville de også efterlade deres børn eller hvad?!.. Det er godt, at der findes folk som dig, som kan tage sig af den.
Det lyder til den har det godt. Det er dejligt at høre, at hun får en chance i livet…

Kan da også lige give en opdatering…
Hun har været ved dyrlæge og fået noget mod øremider, jeg skal dog stadig rense hendes øre hver dag og gerne to gange om dagen… De var så store at man kunne se dem bevæge sig…

Ormene er hun heller ikke kommet helt af med, hendes mave er stadig kæmpe stor. Hun har fået kur to gange, og skal nu have igen her på torsdag, og så igen lige inden hun skal flytte d. 1/10…

Ellers er hun ved at være godt livlig, hende og Ares er bare blevet perlevenner og skal helst sove ovenpå hinanden - hende øverst selvfølgelig.

[quote=Henriette;445574]Kan da også lige give en opdatering…
Hun har været ved dyrlæge og fået noget mod øremider, jeg skal dog stadig rense hendes øre hver dag og gerne to gange om dagen… De var så store at man kunne se dem bevæge sig…

Ormene er hun heller ikke kommet helt af med, hendes mave er stadig kæmpe stor. Hun har fået kur to gange, og skal nu have igen her på torsdag, og så igen lige inden hun skal flytte d. 1/10…

Ellers er hun ved at være godt livlig, hende og Ares er bare blevet perlevenner og skal helst sove ovenpå hinanden - hende øverst selvfølgelig.[/quote]
Det lyder dejligt. :slight_smile:

Lille opdatering på Miss Bilka - som I sikkert har læst har hun fået nyt hjem. Og hun er bare dronning i det hjem

Lidt leg med hunden - de sover ofte sammen

Hun bestemmer over TV’et

Hvor er det dejligt at se at hun trives så godt, trods en usikker start på livet.:thumbup: En rigtig hjertevarmer historie :wehuu:

Tak for updaten