Fundet i indkøbsvogn

[quote=Mega;430169]Mine vildmissekillinger havde skiftet øjenfarve, da de var 5 uger, og jeg ved, hvornår de blev født!
De er her 5 uger (håber, I kan se øjenfarven på den sorte)[/quote]

Okay Hanne …Men dine er meget mere baby-agtige at se på :slight_smile:
Hvad tipser du Miss Bilka til at være - Du har om ingen anden haft mange killinger i hænderne :slight_smile:

Stakkels lille misling hun ser godt nok lidt fortabt ud på de første billeder. Dejligt at du tager dig af hende :).

Jeg kommer aldrig til at forstå folk der “skaffer” sig af med uønskede dyr på den måde og det kan gøre mig så flintrende rasende og frustreret. Heldigt for Miss Bilka at de havde anbragt hende et sted hvor chancen for hun blev fundet var stor, i forhold til hvis hun var blevet sat af i en grøft eller i skoven.

Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med hende og håber hun må få et langt godt katteliv trods den triste start på livet.

[quote=Alice;430173]Okay Hanne …Men dine er meget mere baby-agtige at se på :slight_smile:
Hvad tipser du Miss Bilka til at være - Du har om ingen anden haft mange killinger i hænderne :-)[/quote]
Alice - prøv også at læg mærke til typeforskellen på mine to killinger!
Jeg vil mene, at Bilka er 5-6 uger, hvis du sammenligner hende med den sorte killing.

På dette billede er min stribede 4 uger, så der sker meget i løbet af en uges tid. Desuden kommer det også meget an på, i hvilken vinkel et billede bliver taget, og om killingen er udstrakt eller “krøllet sammen”.

Endelig kan man se på, hvor meget tænderne er vokset ud.

Men pyt, om hun er 5 eller 7 uger, kan vel også være lige meget :slight_smile:

Men uanset er hun ældre end 3 uger og hun kan gå på toilettet selv, så du skal bare holde øje med hun ikke er forstoppet og så giv hende fast føde som Alice har beskrevet, så skal hun nok blive en fin misser.

Jeg synes nu godt nok stadig hun ligner mine - men ok jeg kan gå med til 6 uger :wink: for hun er måske en anelse mindre.

Hvor er hun dog skøn:wehuu::wehuu: Jeg vil nu også mene hun er noget ældre end de 3-4 uger.

Huskede i at tjekke de andre indkøbsvogne for glemte hjerner :?:? Der kan da ikke være anden for klaring på at efterlade det lille pus.

[quote=Mega;430184]Alice - prøv også at læg mærke til typeforskellen på mine to killinger!
Jeg vil mene, at Bilka er 5-6 uger, hvis du sammenligner hende med den sorte killing.

På dette billede er min stribede 4 uger, så der sker meget i løbet af en uges tid. Desuden kommer det også meget an på, i hvilken vinkel et billede bliver taget, og om killingen er udstrakt eller “krøllet sammen”.

Endelig kan man se på, hvor meget tænderne er vokset ud.

Men pyt, om hun er 5 eller 7 uger, kan vel også være lige meget :)[/quote]

Ja, ligemeget kan det være :slight_smile: Jeg har dog set en del killinger i 4½-6½ ugers alderen de sidste dage, og hun er bestemt ligeså gammel og nok også ældre end dem jeg har set på 6½ uge :slight_smile:

[quote=Henriette;430159]… Så hun er lige blevet en mdr ældre siden DB kiggede på hende haha, burde de egentlig ikke have styr på det?

:D[/quote]

Næ…DB har ikke styr på særlig meget omkring katte…og at en person er kredsformand eller hvad det nu var din næsten nabo er, er ingen garanti for forstand på katte…og ikke engang korrekte oplysninger om lovgivningen omkring katte kan de eks. finde ud af at sætte på deres hjemmeside…immervæk en side som mange mennesker desværre ser som saglig rådgivning :thumbdown:

Dejligt at høre at Miss Bilka blev fundet i tide og at du har mulighed for at opfostre hende.

Bilka i Viborg burde da ændre sit slogan til fordel for hende her til; Hvem ka(t)? - Bilka(t).

[quote=Mai;430221]Dejligt at høre at Miss Bilka blev fundet i tide og at du har mulighed for at opfostre hende.

Bilka i Viborg burde da ændre sit slogan til fordel for hende her til; Hvem ka(t)? - Bilka(t).[/quote]
:thumbup: :klapper:

Hvor er hun bare sød, den lille miss Bilka:wehuu:.

Folk er simpelthen så forrykte! Dejligt at hun er hos jer og ligger i en varm seng og ikke helt alene ude i mørket…-what

Håber i har det dejligt:inlove:

:wehuu::wehuu::wehuu: Hvor er hun bare nuttet.

Dejligt du tager dig af hende og flot at du har fået en fridag af Bilka.

Jeg synes også Bilka er et ‘passende’ navn tl hende, men Lucky er bestemt også, for hun er en heldig likke katte-pige, at hun er kommet hjem til dig.

:slight_smile:

Takker for de søde ord… Hun var på bakken igår, ikke uden problemer, hun vil ikke rigtig, og meget hellere sidde på håndklædet jeg har ved siden af… Men det lykkedes… Dog en ulækker oplevelse for mig, der kom noget langt hvidt ud af hende og det bevægede sig… Lignede en lang tynd orm.

Ellers har hun det godt. Hun har sovet ved siden af Jannik hele natten, og her til morgen kunne hun godt dele mad med de andre killinger…

Skal godt nok på arbejde i dag, og sætter en seddel op til navneforslag. Miss Bilka, DaSu og Lucky vil komme på listen… Så må jeg se om der kommer andre forslag.

Bilkas slogan er: Tænk Stort - Betal Småt
Som er deres nye koncept, mega belastende da jeg sidder ved kassen, og damn alle de varer folk slæber med sig og så gerne smide det hele op, selvom de er helt ens. F.eks. cola, gerne smide 10 x 1,5l op på båndet :S

Henriette: Ring lige til Viborg Stifts Folkeblad og fortæl dem det og tilbud dem et foto af killingen til deres hjemmeside. Det er jeg sikker på de siger tak til.

KH

Det var da en god ide… Vil lige finde nummeret, tror faktisk jeg har det på mobilen :slight_smile:

Da hun er fundet udenfor et Supermarked - hvad så med Super Karla :høhø:

Dejligt at høre at hun er ved at falde til og har fået nogle nye legekammerater så hun kan lære rigtig katteadfærd. Det med ormen i afføringen tyder på at ormekuren allerede hjælper, så hun kan komme af med de snyltere.

Fortsat held og lykke med hende og jeg håber dem der har sat hende af vil lide af grimme mareridt, over det de har gjort de næste mange år… men det er nok bare ønsketænking.

Dejligt at høre at det går godt. :slight_smile:

Ud fra vægten vil jeg også sige en 6-7 uger :slight_smile:

Det synes jeg bare er et virkelig godt navn:) Kiggede lige på billedet og jeg synes hun ligner en super Karla:wehuu:

Så har jeg ski også været i avisen, eller det vil sige Miss Bilka har…

http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20100820/VSF/708219993/1456/liv30

Kan love jer for at jeg har haft mange kunder henne ved min kasse idag, der har vist interesse.

Det var da en sød og fin lille historie, de har fået skrevet :slight_smile: