Fyrværkeri

[quote=Gizzemissen;522834]
Mit mest chokerende indkøb i år er to bordbomber og 4 knallerter :yikes: Plejer ikke at ville have skidtet indenfor mine døre og plejer at undskylde med at kattene kunne komme galt afsted, men med en ny og funktionel støvsuger måtte jeg indrømme at det vist mest er fordi jeg er en vatnisse overfor ting der siger bang. Så lidt skulle der til. Dog ingen bordbomber med halvnøgle damer som min far og bror af en eller anden grund skal stikke op i hovedet på mig hvert eneste år :dokdok:[/quote]

Jeg har ikke købt bordbomber siden et år hvor vores hund (en pekingeser) fik spist noget fra én. Han blev simpelthen så dårlig at jeg var seriøst bange for at miste ham og hele aftenen var ødelagt pga bekymring. Det tør jeg ikke risikere igen, hverken med hunden eller misserne.

Jeg kan godt lide at se på fyrværkeri, men har så vidt jeg husker aldrig selv haft købt andet end en kæmpe bordbombe (og den var stoooor, så stor den skulle affyres på gulvet).

Jeg havde noget med hjem da jeg holdt nytårsaften for nogle år siden, men det havde jeg ikke købt men fået af min daværende chef, men ville da godt kunne finde på at købe.

[quote=Ann K;522850]Pia - 799 kr :uha: er du klar over hvor meget rigtig GOD mad, man kan få for de penge???
eller lækre nye støvler???
eller nyt kludeværk?[/quote]

Jep, det ved jeg godt…
Det er (alt for) mange penge at kaste op i luften i et engangsknald.

Men det ér kun Nytår en eneste gang om året.
Og jeg er altså så vild med duften, lyden, fornemmelsen, synet af godt kvalitetsfyrværkeri. Og kvalitet koster.

De store raketter med guldregn er ubeskrivelig smukke…

Vi køber lidt da vi skal have vores barnebarn her og han glæder sig helt vildt.
Jeg syntes da også at det er flot, gider bare ikke alt det der siger bang :slight_smile:

Malthe har i år selv købt en del :surrender1: Men det bliver morfar som må gå med ham ud :slight_smile: jeg kigger i vinduet :slight_smile:
Hilsen Lisbeth