Og hvis der så kun er een der lyver, så må det være Benny - han er nævnt to gange …
[QUOTE=Mette S;834084]Ah! doh
Ja selvfølgelig.[/QUOTE]
Hvem udførte så drabet, hvis det kun er en af dem, der lyver??
Ja præcist:D:thumbup:
Vits fra en af mine yndlingsfilm: Hvordan får man et lommetørklæde til at ryste? :høhø:
[QUOTE=Rikke og Mis;834056]
Inspector Lestrade træder ind i spisestuen. Liget ligger midt i rummet. Der var fire personer i rummet, da lyset gik ud. Hver af dem fremsætter en påstand.
Alice: - Jeg ved hvem der dræbte hende.
Benny: - Jeg dræbte hende.
Carol: - Benny dræbte hende.
Donald: - Der var hverken Benny eller Carol.
Efterforskningen har afsløret, at alle mistænkte er upålidelige, så Lestrade antager at de alle lyver. Hvem udførte drabet ??
Og så lige en bonusopgave til dem, der synes den er for nem:
Lad os i stedet antage at netop én af de mistænkte lyver. Hvem var der så der var morder??[/QUOTE]
Hvor kom liget fra? Der var fire personer i rummet, da lyset gik ud, og
de er fire personer i live efterfølgende…
Det ved jeg ikke :? … hvordan??
Jeg lader den lige stå lidt. kan godt være der er nogle lidt ældre der kender filmen.
så venter jeg bare i spænding:høhø:
[QUOTE=Charlotte Oeh.;834092]Hvor kom liget fra? Der var fire personer i rummet, da lyset gik ud, og
de er fire personer i live efterfølgende…[/QUOTE]
Det vil jeg også gerne vide. Tænkte også over den.
Detaljer :høhø: jeg ved det ikke… Den er taget fra en hjemmeside:)
Jeg vil sp lige tilføje, at jeg kun har valgt nogle jeg selv kunne løse. Jeg synes ikke det ville være fair, at give jer en jeg ikke selv kan løse!
[QUOTE=Rikke og Mis;834105]Detaljer :høhø: jeg ved det ikke… Den er taget fra en hjemmeside:)
Jeg vil sp lige tilføje, at jeg kun har valgt nogle jeg selv kunne løse. Jeg synes ikke det ville være fair, at give jer en jeg ikke selv kan løse![/QUOTE]
Regnede jeg også med. jeg er bare sk*de dårlig til gåder.
Jeg kan så til gengæld ikke se hvorfor sætningen forvirrer jer. Ud fra at der var 4 pers i rummet DA lyset gik ud, kom den 5. person - nu liget - ind i rummet IMENS lyset var gået ud.
Så er lyset åbenbart tændt igen, og så træder gutten ind i rummet :?
Eller wha?
[QUOTE=ThildeL;834117]Jeg kan så til gengæld ikke se hvorfor sætningen forvirrer jer. Ud fra at der var 4 pers i rummet DA lyset gik ud, kom den 5. person - nu liget - ind i rummet IMENS lyset var gået ud.
Så er lyset åbenbart tændt igen, og så træder gutten ind i rummet :?
Eller wha?[/QUOTE]
Nej, for man vil da tænde lyset, inden man går ind, hvis man åbner døren til et mørkt rum
Måske havde han noget i hænderne :høhø:
herligt!
Jeg vil stadig gerne vide hvad man kalder den krydsning mellem en kolibri og en kongeørn?!
Og så lige min fars yndlingsvits:
Hvad er forskellen på en and? (og nej det er ikke at den går hverken med slips)
[QUOTE=TrekkieGrrrl;834150]Jeg vil stadig gerne vide hvad man kalder den krydsning mellem en kolibri og en kongeørn?!
Og så lige min fars yndlingsvits:
Hvad er forskellen på en and? (og nej det er ikke at den går hverken med slips)[/QUOTE]
Jeg synes også, at der af og til mangler et svar
Du deltager i et kapløb. Du overhaler løberen på andenpladsen. Hvilken plads ligger du nu på?*
Hah! DEN kan jeg regne ud! Du er nu nummer 2.
Tror jeg nok :?
En parring mellem en Kolibri og en Kongeørn =
En lille bitte fugl der siger [SIZE=7]PIP [/SIZE]