[QUOTE=TrekkieGrrrl;834156]Hah! DEN kan jeg regne ud! Du er nu nummer 2.
Tror jeg nok :?[/QUOTE]
Ja hehe
Hvad så hvis du overhaler den sidste person i løbet hvad plads ligger du så på
[QUOTE=TrekkieGrrrl;834156]Hah! DEN kan jeg regne ud! Du er nu nummer 2.
Tror jeg nok :?[/QUOTE]
Ja hehe
Hvad så hvis du overhaler den sidste person i løbet hvad plads ligger du så på
[QUOTE=DK Delaney;834195]Ja hehe
Hvad så hvis du overhaler den sidste person i løbet hvad plads ligger du så på :D[/QUOTE]
Næstsidst :?
Hehe, hvordan vil du bærer dig af med at overhale den sidste person i løbet?
Marys far har 5 døtre: 1. Na-na,*2. Ne-ne,3. Ni-ni, ;*4. No-no, og ??? *Hvad hedder den 5. datter?
Hun hedder da Mary
Nogen bud? :høhø:
Hun hedder Nu-Nu:D
Ej hun hedder da Mary:)
Ja hvor er i gode
En stum person går ind i butik for at købe en tandbørste. Ved at efterligne tandbørste bevægelser lykkes det ham at udtrykke sig over for ekspedienten og foretager herefterkøbet.
Så kommer der en blind mand ind i butikken. Han skal købe et par solbriller; hvordangør den den blinde mand ekspedienten opmærksom påSIT ønske ?*
Man tager det op i hånden og ryster det eij ved det ikke
[QUOTE=DK Delaney;834249]Ja hvor er i gode
En stum person går ind i butik for at købe en tandbørste. Ved at efterligne tandbørste bevægelser lykkes det ham at udtrykke sig over for ekspedienten og foretager herefterkøbet.
Så kommer der en blind mand ind i butikken. Han skal købe et par solbriller; hvordangør den den blinde mand ekspedienten opmærksom påSIT ønske ?*[/QUOTE]
Han fortæller selvfølgelig ekspedienten hvad han ønsker
Ih hvor gætter i dem hurtigt de er nok bare lidt dårlige
Man gør det snotforvirret:muhaha:
Hvad er det der både er i bøger og blade, men ikke i aviser?
Et B? :?
Haha i er dæleme hurtige. Jeg er så dårlig til sådan noget med at læse sætningen bogstaveligt og sådan. De matematiske er liiiiiidt nemmere for mig, men så sandelig ikke nemt.
Nååår jeg vil da med glæde give dig en matematisk gåde …
[RIGHT](denne her har jeg ikke selv løst … endnu… jeg stod fuldstændig af, da jeg læste den!![/RIGHT]
En fisk har en hale så lang som sit hoved plus ¼ af kroppens længde. Dens krop udgør ¾ af hele dens længde. Dens hoved er 4 cm langt. Hvor lang er hele fisken ??
Værsestego’:cool2:
[QUOTE=Rikke og Mis;834910]Nååår jeg vil da med glæde give dig en matematisk gåde …
[RIGHT](denne her har jeg ikke selv løst … endnu… jeg stod fuldstændig af, da jeg læste den!![/RIGHT]
En fisk har en hale så lang som sit hoved plus ¼ af kroppens længde. Dens krop udgør ¾ af hele dens længde. Dens hoved er 4 cm langt. Hvor lang er hele fisken ??
Værsestego’:cool2:[/QUOTE]
Er det så nu jeg skal sige, at jeg synes der mangler et tal et sted arrrgh skal nok ikke prøve at løse den lige nu (efter 10 timers skole)
hvor jeg glad for, at du siger det, for det syntes jeg nemlig også!!
Jeg tror jeg vil sætte mig stille og roligt ned og forsøge at “finde hoved og hale” i det:tihi: (men det blir’ først når jeg er færdig med mine tre afleveringer:dokdok:)
[QUOTE=Rikke og Mis;835505]hvor jeg glad for, at du siger det, for det syntes jeg nemlig også!!
Jeg tror jeg vil sætte mig stille og roligt ned og forsøge at “finde hoved og hale” i det:tihi: (men det blir’ først når jeg er færdig med mine tre afleveringer:dokdok:)[/QUOTE]
Synes altså der mangler et tal!! Ja det flot kroppen er 3/4 af hele længden, men hele længden er ubekendt…
Du kan google resultatet og det kan åbenbart god lade sig gøre at regne det ud selvom der ikke er flere informationer