Gæt hvad jeg skal hente på torsdag.....:-)

Hugo…

http://www.danskdyrevaern.dk/nythjem.htm

:slight_smile:

Beslutningen har været længe undervejs, og efter grundige overvejelser og alverdens forberedelse - så andre er ved at dø af grin over mig - har jeg nu taget mit valg. Håber ikke på for mange negative overraskelser…

Jeg modtager gerne navneforslag:-) Hugo er ikke verdens bedste navn til ham… en bulldog kunne hedde det, men ham her passer det ikke rigtig til…

Øøøøh i linket hedder han så Rollo - taler vi samme hund, eller er linket forkert??

Nåååå, Huggo kommer længere nede. Jaman så kan du jo kalde ham Rollo:tihi:

  • han ser ellers sød ud!!!:hjerte:

Du skal scrolle ned til næste billede :wink:

Tillykke med ham Helle.

Jeg synes han ligner sådan en god rar hund, så jeg ville kalde ham Basse :stuck_out_tongue:

Stort tillykke med ham , han er jo en smuk hr. :slight_smile:

Tillykke med ham - han ser dejlig ud :slight_smile: ligner en Terkel eller en Matt :smiley:

Hvor er han sød!! Jeg synes han ligner en Sokrates :tihi:

Hvis du ikke kan lide navnet Hugo, så find et der ligger tæt på, f.eks. Lupo eller endnu bedre Lupus (ulv)…

Held og lykke med ham!

Jeg er jo “elle” vild, med Bamse… Han ligner en Bamse ;)… Men det er bare så kedelig et navn og uoriginalt :smiley:

Tak for alle de søde ord - puha det har været et valg, der var længe undervejs, men jeg håber til gengæld at slippe for de værste overraskelser takket være forarbejde:-)

Jeg er smaskforelsket:-)

Jeg kan næsten bedst beskrive for jer, hvordan han er, ved at beskrive Hugos allerførste møde med en kat nogensinde. Det foregik i går derude med en hundevant kat, og Hugo i snor (naturligvis).

Katten gned sig op af ham og han slikkede bare på den og syntes den var så sød. Så gik de to en lille tur sammen, hvor katten viste Hugo lidt af huset, og når vi kaldte, så kom han hen, så han var ikke besat af katten på nogen måde eller sådan I ved sygelig fikseret på den. Han syntes bare det var et herligt dyr, ku man se:-)

Er det ikke bare utroligt? En 2-årig hund. Og så sådan en reaktion på en kat.

Jeg håber han kan rumme mine fem lige så flot:-)
Og omvendt…

Tillykke Helle, hvor ser han sød ud :slight_smile:

Jeg synes han skal hedde Trold

Ejjjj tillykke :wink:
Hvor er han da bare dejlig :hjerte:
Nej jeg er nu heller ikke vild med navnet Hugo - Han ligner slet ikke en Hugo, men jeg har godt nok ikke lige noget andet bud sorry :frowning:

Selvom Victor Hugo er en sej gut:-)

I ved ham med Les miserables

Noget der slutter på i lyd da det er kanont til hunde :slight_smile:

[QUOTE=lenschow;582589]Selvom Victor Hugo er en sej gut:-)

I ved ham med Les miserables[/QUOTE]

Er det ham, der spiller Valjean?

:lol: :lol: :lol:

Overvejer stadig navne - spil endelig ind:-)

Han er jo et kunstværk i sig selv - ikke en findes der magen til:-) Måske Dali? Eller Vinzent?
Eller Fenris… men den er ikke så sød den Fenris…

Haha Nej det er fa ham der har skrevet den og klokkeren fra notre

:slight_smile:

[QUOTE=lenschow;582596]Haha Nej det er fa ham der har skrevet den og klokkeren fra notre

:-)[/QUOTE]

Jeg har bogen til at stå lige her ved siden af i reolen. Forsøgte bare at være morsom :ups: Og glemte så helt at sige tillykke med den dejlige vovse. Han ser godt nok dejlig ud :slight_smile:

hvor ser han dejlig ud.
Hvad med Nuggi ? synes det passer godt til ham

Mindste forvirring for hunden er han bibeholder sit navn