Gæt hvad jeg skal hente på torsdag.....:-)

Ja? Ham room-maten? Han var da pragtfuld! Så meget desto bedre :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;582795]Sort? :uha: :gruble: Er det ikke ham den flerfarvede med høstak-håret? :høhø:

Hen ser rigtig sød ud, med mine ikke-hundemenneske -øjne :slight_smile:

Af de navne du nævner kan jeg af en eller anden grund bedst li’ Spike. Måske det har noget med håret at gøre ;)[/QUOTE]

:pose::pose::pose:

Jow… du har da ret… ved ikke, om jeg er farveblind eller bare almindeligt underfrankeret ?? :cool:

Men med alle de farver, kan han da bare hedde Gypsy…(zigøjner/staveplade søges) :cool2:

Og en lækker vampyr i Buffy-verset :høhø:

Jeg kan godt lide navnet Vincent…han ser ud til at have kloge øjne og tænke over tingene.

På den anden side er der også lidt rastafari over ham, så Marley er en tæt nummer 2 :ok:

Og stort tillykke med ham…

Helle - Ih, en dejlig fyr… Tillykke med ham, håber at det kommer til at gå godt :slight_smile:
Ps. Og ih, du skulle skamme dig, kom jo til at læse alle de annoncer der, og iih det sparkede til mit ønsker om at få hund! :tihi:

Tina - Uh, ja! Han var HOT! :smiley:

[QUOTE=Gizzemissen;582808]Og en lækker vampyr i Buffy-verset :høhø:
[/QUOTE]
Det er rigtigt, ja :ok: Ham havde jeg glemt :slight_smile:

Jeg kan nu også godt li’ Vincent, men det er jo lige brugt i anden sammenhæng :tihi:

af de navne du selv nævner stemmer jeg for Noah :smiley:

[QUOTE=lenschow;582742]Jeg på følgende

Joye

Vincent

Spike

Noah

Marley

Benji

Men ih det er svært!

Tim er sødt, men her bor jo en Tip:-)[/QUOTE]

Jeg synes rigtig godt om de 3 jeg har fremhævet… Det er lige før at du skal lave en afstemning jo… :tihi:

Uanset hvad, når du får ham hjem kan du jo lure ham ad i nogen dage, og så viser navnet sig måske helt af sig selv. :thumbup:
Det er sket mere end en gang når jeg har for-valgt et navn til et dyr…

Pedro endte med at hedde Sirius
Hoxton/Kovu endte med at hedde Albert
osv… :høhø:

Marley er også meget godt - kom til at tænke på filmen, Marley and Me med Jennifer Aniston og Owen Wilson - men lad os håbe han ikke er sådan…:tihi:

Spike, det er sådan et rigtig amerikansk hundenavn, tror næsten alle amerikanere inkl mig selv, på et eller andet tidspunkt har haft et kæledyr der hed Spike…jeg havde så en pythonslange der hed det:D.

Men som andre er inde på, så skal du måske lige give hunden et par dage, så dukker navnet garanteret op. Synes navn og personlighed godt kan hænge sammen. Med flere af mine børn, havde vi navnene parat, men da de så blev født, så lignede de ikke navnet…og så lignede de måske et helt andet navn:cool2:

Enig med Mega. Behold vokalerne - det kunne f.eks. også være Uno.

Og ellers tillykke med ham. Jeg er jo ikke så meget for hunde, men vil dog strække mig så lang som til, at han lyder som en helt rimelig hund…
Og det er naturligvis meget glædeligt, at også han kommer videre fra internatet :smiley:

Det er vampyrer der har inspireret:-)

Undskyld ja Joye som ham i Venner:-)

Eller Chandler - :slight_smile:

Morris er også godt

Ih det er jo umuligt!
Ender nok med Hugo - som jeg har fundet ud af betyder vis… Men jeg synes ikke det passer - jo han er vis, men ikke en bulldog som det ville passe så godt til:-)

Aslan er også flot - han har jo en manke som ville gøre en MCO jaloux (forhåbentlig ikke en Kamikaze MCO:-)), men det er et kattenavn…

Er der andre "løve"navne - han har manke jo:-) Dette er en mastif - han er naturligvis ikke sådan en hund, men selve manken har han lidt der hen af
http://www.dogs-central.com/dog-breeds/images/tibetan-mastiff/tibetan-mastiff_image1.jpg

Det grinede jeg meget af da jeg så ham - en mine tibetansk mastif til en tibetansk buddhist! :slight_smile:

Smuklingen i baggrunden hedder Ashlan.
Jeg synes ikke at Ashlan er et kattenavn :wink:

Løve navne.
Leo
Lion
Leon

[QUOTE=Blunky;582927]

Smuklingen i baggrunden hedder Ashlan.
Jeg synes ikke at Ashlan er et kattenavn :wink:

Løve navne.
Leo
Lion
Leon[/QUOTE]

Eller Simba :ok:

Psst… så skal du lige bytte rundt på y og e som Joey - Joy(e) er et pigenavn :cool2:

Ok, jeg tænkte bare det kunne være et helt andet navn, da det jo staves Joey (min yngste søn hedder Joey :slight_smile: )

Der er i øvrigt riiiiiiiigtig mange der kalder ham Joy, hvis de læser hans navn, f.eks hos lægen :tihi:

Billedsøgning af Aslan på google:
http://www.google.dk/search?q=aslan&hl=da&newwindow=1&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QrquTeqfM8nCswa3ppHXDA&ved=0CEcQsAQ&biw=1100&bih=723

Altså jeg kan bare ikke stave:-)

Joey - naturligvis:-)

Pinligt:-)

Jeg synes stadig, han skal beholde sit navn Hugo - Hugo Boss!

Jeg begynder faktisk at vænne mig til det må jeg indrømme… det betyder vis jo … Men folk skal ikke grine af ham hver gang de møder ham og det gør de nu… Så jeg er i tænkeboks:-)

Jeg synes han skal blive ved med at hedde HUGO…

Da jeg allerførst så i tråden, åbnede jeg bare linket og så den øverste hund, og tænkte også at HUGO ikke passede.

Så scrollede jeg og så billede nummer 2 og tænkte at det var da den der skulle have heddet HUGO, for det lignede den helt vildt…

Og så opdagede jeg at det faktisk var den…

Og så er HUGO da noget af det sødeste til sådan en smukling…

Og tæmk lige på jungledyret HUGO, han var da supernuser, og med meget god vilje kan man godt se en smule lighed…

Jeg blev virkelig rørt over, at hans gamle ejere har skrevet i gæstebogen derinde. Det siger mig, at denne hund har været elsket og værdsat, og det glæder mig