Gæt hvor mange?

Tillykke med dem:flag:

[QUOTE=baremig;1186169]Du er helt sikker på at den ene ikke er en forklædt puddelhvalp?

Du er nok nødt til at vise biller, for ellers tror jeg ikke på at der ikke er en puddelhvalp i mellem.[/QUOTE]

Helt sikker! :tihi: De er måske nok en smule krøllede i pelsen, men ingen af dem ligner en hundehvalp :høhø:

Og mange tak for lykkeønskningerne alle sammen!
Her er et par billeder af dem

Edit: Hov, glemte lige at skrive. De to blå er drenge, og jeg tror den ene er uden sølv, og den anden kunne hænde at være med sølv sådan ud fra deres nuancer. Det må tiden vise. Så er der tre sort tabby og en sort sølv tabby.:slight_smile:

Hurrraaaa og stort tillykke :stork:

Armen altså…:wehuu:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Et hjerte til hver af de lækre små :smiley:

Nåeh hvor er de søde allesammen -men jeg har altså en svaghed for blå striber:smelter:

Og så lige et hvor man faktisk kan se alle seks :slight_smile:

Først ligger den blå, så den der måske er blå sølv, så den sort sølv (sådan oppe i toppen), og så de tre sort tabby :slight_smile:

Stort tillykke med dem…hvor er de bare dejlige :hjerte:

Skønne små :hjerte: De ser pænt store ud - og meget forskellige i farverne, også dem der er sorttabby. Men det kan selvfølgelig være billedet, der snyder.

Ja, de havde alle en pæn størrelse da de kom ud, og har taget en 20 gram på i løbet af deres første døgn :slight_smile: Billedet gengiver måske ikke farven helt præcist, men de er alle ret forskellige i deres nuancer :slight_smile:

Ihh jeg glæder mig til at se dem vokse :smiley: Stort tillykke med dem :smiley:

Stort tillykke med de nye dejlige stribemisser! :wehuu:

Hvor er det sødt at nr. 2 fra venstre ligger og holder om den lille blå :hjerte:

Mange tak for lykkeønskningerne alle sammen :slight_smile:

Ok trækker mine ord om, at jeg ikke er til killinger liiiidt tilbage :høhø: Hold fast de er nuser nuttede :wehuu:
Glæder mig til at se dem vokse sig større, og blive endnu mere nuttede og smukke :hjertehop:

Jeg er bare meeeeeeget glad for at du ikke laver dem i sort… :fløjte:

Hehe, nej både Athea og McCoy er homozygote for tabby, så heldigvis kun en masse striber af diverse arter so far :smiley: Meen, nu må vi se hvad Kvik kan lave når det er. Silas er i hvert fald kun heterozygot for tabby :slight_smile:

Selvfølgelig blev der født stribe-mislinger på min fødselsdag :thumbup:

Tillykke med dem :blomst:

[QUOTE=Skattekat;1186624]Selvfølgelig blev der født stribe-mislinger på min fødselsdag :thumbup:

Tillykke med dem :blomst:[/QUOTE]

Haha, hvor morsomt! :smiley: Og mange tak

Tror dog ikke vi skal have islandsk tema, men Kentucky Derby tema :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1186625]Haha, hvor morsomt! :smiley: Og mange tak

Tror dog ikke vi skal have islandsk tema, men Kentucky Derby tema :)[/QUOTE]

Aaaahhrr … vær nu lidt frisk, jeg skal nok prøve på at lære dig at udtale de islandske navne