Galliano er syg

Her i huset krydser vi poter for, at Galliano får det godt igen. :kryds::kryds::kryds::kryds:

Åh nej :frowning:

God bedring til ham :kryds:

Han er simpelthen bare NØDT til at blive rask, for han skylder mig en kolbøtte! :hjerte:

Øv, det er forfærdeligt at gå og vente og ikke have en diagnose man kan forholde sig til!
Rigtig god bedring med ham

Til dem, der kender ham, kan jeg afsløre, at han ikke er for syg til at slå kolbøtter - jeg fik et par stykker, mens vi ventede på at komme til dyrlægen i aftes :slight_smile:

Vi hører jo ofte om, at dyrlægerne ikke er erfarne nok i FIP til at læse blodprøverne.
Plejer Susanne W ikke at have en idé om, hvordan de bør se ud? Ellers er Stig Feldballe jo een af dem med meget erfaring.
Der er jo noget med tallene ift. hinanden.
Bare for en sikkerheds skyld :slight_smile: Men selvfølgelig er det ikke det! Pøj pøj med ham!

God bedring til ham:)

God bedring med ham :kryds:

[QUOTE=pivnu;1241156]Der er jo noget med tallene ift. hinanden.
Bare for en sikkerheds skyld :slight_smile: Men selvfølgelig er det ikke det! Pøj pøj med ham![/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Det er forholdet mellem albumin og globulin, der er vigtigt (det ene for højt og det andet for lavt) og der var ingen af de to tal, der var unormale i blodprøven.

Hele hans opførsel, hvor han dykkede voldsomt mandag og siden er blevet friskere og mere aktiv for hver dag, taler for mig også imod, at det skulle være noget alvorligt :slight_smile:

God bedring til kolbøtten - håber han bliver frisk igen snart!

Rigtig god bedring til din dejlige mis, :kryds: for at han snart er helt frisk igen.

God bedring til charmetrolden, Mette :kryds:

God bedring til ham! :kryds:

Hvordan går det med ham i dag?

Han er sløv, men ikke sølle, dvs. han spiser og drikker fint og tuller lidt rundt og så forsøgte han at få nogen til at komme med op på hemsen og putte - uden held, så nu ligger han deroppe alene :slight_smile: Det var helt tydeligt, at han syntes det var sjovt, at jeg kom rendende, hver gang han kaldte, så der er stadig en vis portion frækhed i ham og det plejer jo også at være et sundhedstegn :smiley:

Rigtig god bedring med ham og så håber jeg på at han får det bedre når nu medicinen begynder at virke :slight_smile:

Hvordan går det Mette? Danner han stadig væske? Gør han kunne det måske være: Chylothorax - det kan skyldes en underliggende årsag, den finder man normalt ikke i 90% af tilfældene eller et traume.

Ja, det gør han - han ligner ikke ligefrem en ballon, men med et udgangspunkt, der hedder lettere undervægtige, er bulen tydelig at se på hver side.

Hvad er chylothorax? Det har jeg aldrig hørt om før?

Læk af lymfevæske - og helbredelse ses stort set aldrig. Katten kan have det ok når den er tømt - men fyldes igen og igen …

Jeg nåede en tur over google, før du nåede at svare :slight_smile: Så vidt jeg kan se er lymfevæske klar/mælkehvid og min Dyrlægens første tanke, da han så væsken var, at det lignede urin. Jeg tror selv mest på nyrerne, men det ville have været lettere, hvis blodprøven havde slået ud på andet end infektion :slight_smile:

Forhåbentlig bliver weekenden vendepunktet :slight_smile:

Rigtig god bedring med ham…jeg vil krydse :kryds: for at han snart er rask igen :slight_smile: