Gimpen, Miden og de andre

Det er vist ikke så tit at jeg poster billeder her, men nu får I til gengæld en bunke af dem :tihi:

Gimpen … :inlove:

Lidt vind i pelsen …

Tarzan … :hjerte:

Tarzan og Miden … skal vi lege ?

Hmmrrff …

Alle drengene …

Tarzan og Bølle-Bjørn slåsser …

Miden … slemme, slemme dreng :wehuu:

Bølle-Bjørn :love2:

Her er B’erne sammen …

Bambina, den lille hystade :love2:

Grydeklar … :tihi:

:besvimer:

1 Synes om

Hvor er de dejlige :love:

Dejlige misser allesammen :hjerte::hjerte:

Skønne mittere, men altså Miden :hjerte:

Det gør ikke noget…når bare du engang imellem laver sådan en tråd som denne!!
:wehuu::wehuu::wehuu:

Nogle skønne katte du har…hver og en
Men den der Gimpe :besvimer::besvimer::hjerte::hjerte:

Sådan en skøn serie af billeder er værd at vente på - og du har været helt nede i græshøjde efter dem.
Det er sådan en dejlig flok, du har fået samlet sammen. Især ham Bølle-Bjørn ser der ud til at være gang i. :smiley:

Bøllen og Miden lever begge op til deres navne :dokdok: … næste gang der skal døbes en kat, bliver det noget med Englebarnet eller Søde-Mis :cool:

Nøj nogle lækre og dejlige missere du har… :wehuu:

Men Tarzan… :besvimer::besvimer::besvimer: Ja han ser da for skøn ud…

[QUOTE=Maria-Amalie;567583]
Men Tarzan… :besvimer::besvimer::besvimer: Ja han ser da for skøn ud…[/QUOTE]

Tarzan er dejlig :wehuu:
Han er min store, blide og godmodige bamse … det er ham der er skattekatten :love2:

De er altså så fine dine misser. Det ærgrer mig at du ikke var hjemme, dengang du skulle have killinger og vi afleverede en masse ting til dig fra Kamikaze.

Ja, det var godt nok ærgeligt :frowning:
Jeg kan ikke engang huske, hvorfor jeg lige pludselig var nødt til at køre hjemmefra … om det var dengang min eks. skar sig i maven med en hobbykniv og skulle på skadestuen … :gruble:

Hvor er det nogle gode foto af dine skønne misser :wehuu:
Og så de navne…Gimpen og Miden :høhø:
Hilsen Lisbeth

Vidunderlige billeder :ok:

Super dejlig billedserie :wink:
Sikke en flot smuksakker :hjerte:

Tør man gætte på, at det ikke er en tilfældighed, at Gimpen hedder Gimpen? En smuk kat - men sikke et blik! :uha: :tihi:

Dejligt at se dine forårskåde små slagsbrødre også :slight_smile:

[QUOTE=galath;567683]Tør man gætte på, at det ikke er en tilfældighed, at Gimpen hedder Gimpen? En smuk kat - men sikke et blik! :uha: :tihi:

[/QUOTE]

Hvis jeg siger Furby, er det ikke sikkert at alle ved hvem det er, men siger jeg Gimpen, så ved alle der har besøgt kattefora igennem de sidste 10 år, hvem det er :høhø:
Nu er det faktisk blevet til Gamle-Gimp, for hun bliver 11 år til maj og er blevet senil … hun kan næsten ikke huske længere, at hun ikke bryder sig om de andre katte + at hun er blevet møgkælen :uha::besvimer: