. o O (Tanker i august)

Kan i visse tilfælde være relevant - hvis race har større risiko for medfødte defekter. Hvis jeg skulle adoptere misling her ville jeg se hendes tandstilling…over/underbid, skæve tænder etc. Ville nok også køre en PKD test…

Ved godt det ikke er derfor dyre-værn gør det - de gør det sikkert for at gøre kat mere attraktiv for nogle. Hvilket jeg syntes er en dårlig ide. Huskatte har lige så stor værdi i sig selv som racekatte.

Uanset hvad håber jeg hun hurtigt får et godt og kærligt hjem :heart:

9 Synes om

Håber godt nok der var tale om en særligt ekstrem model perser - for det er sgu’ da skræmmende… :worried:

6 Synes om

Sådan ser de ud under pelsen…

Røntgen af en af mine til sammenligning - Fiama:

10 Synes om

Under denne snak om racekatte/ikke racekatte er det gået op for mig, hvad det er jeg falder for, når jeg kigger efter en ny kat … store øjne … åbenbart :ups:
LouLou havde store øjene, Kodak har store øjne og det har Dimmalimm også … :wows:
Så ved jeg det …

12 Synes om

Næste kat må være en britte så :grin:

1 Synes om

Jeg har haft en, Gimpen, dog i langhåret udgave … fandt lige denne gamle tråd, med den gamle bande :smiling_face_with_three_hearts:Gimpen, Miden og de andre
Jeg kunne godt tænke mig en brite igen, men der går forhåbentlig mange år, før der er ledig plads hos mig … jeg er færdig for nu … ja, jeg er så! :venter:

9 Synes om

Jeg ved ikke, om man kan rette helt op på det, men han skal i hvert fald i fast behandling med ret høje doser af kalk og d-vitamin.

Ja, pludselig giver det mening at han kunne brække armen to gange ved ganske små snublefald.
Rent genetisk, så tror vi, at der er en sammenhæng mellem hans forskellige ‘fejl og mangler’, :face_with_hand_over_mouth: men på trods af to genetiske udredninger, det er endnu ikke lykkedes at finde årsagen. Både lægen på børneafdelingen i Randers og en overlæge på Klinik for knogleskørhed på Skejby mener dog, at det er på tide at forsøge igen.
Så nu får vi at se. :slight_smile:

12 Synes om

Så er Kira kommet hjem til hendes ejer

8 Synes om
6 Synes om

Store vaskedag …
https://www.instagram.com/p/CwHw0HiADxB/

10 Synes om

:smelter: :tihi:

2 Synes om

Æseløret har da i DEN GRAD overgivet sig og taget hende til sig :heart:

5 Synes om

Jeg tror at Bob-Bo Humle (opvaskemaskinen) og jeg, kunne gå hen og blive rigtig gode venner. :gift_heart: :blush: Til trods for at jeg har købt ham og benytter mig af hans arbejdskraft dagligt. :hoho:

5 Synes om

Er det Donkey der er blevet så modig at han vasker lillesøster ?
Way to go Donkey :thumbup:

3 Synes om

Hun er den irriterende lillesøster han aldrig havde drømt om at få … :tihi:

Hun trængte, syntes han … :hoho:

7 Synes om

Eller den irriterende lillesøster, han ikke vidste ham manglede… :sunglasses: :kissing_cat:
Hun er da en dame med en vis attitude! :grin:

5 Synes om

Idag til min nevøs 18 års fødselsdag, fik jeg sørme også lige en (forsinket) gave fra min bror, dennes kæreste og min nevø

5 Synes om

I dag er sidste chance, hvis du vil afgive en stemme på Årets Sommerkat.

2 Synes om

I går aftes skulle Asani lukkes ud i haven. (Kattelem? Har vi en kattelem? Hvor? Det plejer da at være havedøren?). I samme øjeblik jeg åbner døren, hopper der en tudse ind ad den - med Chili i hælene. Så måtte vi i gang med tudsejagt for at få den udenfor igen, inden den forsvandt ind under skænken! Jeg nåede det heldigvis. Kattene gik med ud, men det virkede ikke, som om de havde tænkt sig at gå til angreb på den. Måske lidt nysgerrige - ikke andet.

9 Synes om

Buster medbragte en gang en muldvarp - det resulterede i at vi måtte hive opvaskemaskinen ud, da den nåede at smutte ind bag den (og, ja - muldvarpe er faktisk overraskende hurtige over jordhøjde… :astonished: :grin:)

7 Synes om