Ginny føder

… eller nu er hun i hvert fald nåe så langt som at der er veer :høhø: Der går nok noogle timer endnu inden det bliver til noget med at smutte nogle killinger ud :slight_smile:

Og så lige et par bonus billeder af hende og McCoy i løbet af de sidste dage - McCoy er en kat der nyder at vise omsorg, virker det til, så hun er blevet vasket en del af ham og de har sovet meget sammen også :inlove:

Desværre i modlys, men ellers rigtig dejligt billede af de to fra i formiddags :hjerte:

Edit: og nu er slimproppen så på vej ud. :slight_smile:

Så er de to første kommet med 20 min mellemrum. Nr. 1 er en sort sølv klassisk tabby. Nr. 2 er hun stadig ved at vaske fri af fosterhinden. :slight_smile:

Så kom nr. 3 for lidt siden. En sort sølv klassisk tabby mere

Tillykke med de små! :flag:

Tak, indtil videre er der kommet 5 på 1½ time :slight_smile:

Og så er nr 6 også vel ankommet. Sølv spottet, og med travlt med at komme i mælkebaren, hehe

Wauw! Tillykke med de 6 killinger! :smiley:

Det blev til 6 små fremfor 4 fede med vægte fra 90 til 109 gram hos dem :høhø: Pudsigt nok to piger på hhv. 106 og 109 gram, mens de fire drenge ligger på 90-95 gram :slight_smile: Tabby er jo heldigvis så dejligt nemme at se køn på, det er bare lige at løfte halen mens de ligger hos mormis. Jeg har ikke kigget farve udover hvad jeg kan se når de ligger hos Ginny, men der er i hvert fald 3 klassisk og 3 spottet tabby, herunder tror jeg så det er 1 sort sølv klassisk tabby pige, 1 sort klassisk tabby dreng, 1 blå (sølv?) klassisk tabby dreng, 1 sort sølv spottet tabby pige, 1 sort sølv spottet tabby dreng og 1 blå (sølv?) spottet tabby dreng :slight_smile: Så der er lidt af hvert…

Til sidst lige et billede af den nye lille familie, inden jeg går i seng, nu hvor alt ånder fred og fordragelighed i fødekassen :slight_smile:

Tillykke med de 6 små

åh så fine altså :hjerte:

Er du sikker på, hun ikke gemmer på 4 mere? Jeg var overbevist om, der skulle være 10 :høhø:

Tillykke med dem alle 6 :flag:

Sådan et billede af en mormis med diende killinger er så skønt. Det er så tydeligt, at hun har opdaget meningen med livet og det højere formål :hjerte:

Sikke et dejligt finalefoto. :hjerte: Stort tillykke med det fine kuld.

Tillykke til Ginny og dig med de fine missebørn

Så kom der 6 lækre mislinger. Stort tillykke med dem.

Også et stort tillykke med de små herinde :flag:

Tillykkeeeeeeeeee!!! :smiley: Hvor er det flot klaret af Ginny og hvor ser de bare skønne ud. GLÆDER mig til at nusse dem :smiley:

Tillykke med de fine kuld :hjerte:

Tillykke med dem:flag:
Skønne billeder alle sammen:hjerte:

Tillykke med de 6 striber :hjerte:
Vi skal snart til at læse Kattegale på TV-skærmen, for at kunne trække hele dit banner :høhø:

Nååårh hvor er de fine! :hjerte:

Stort tillykke!! :slight_smile:

/Mette