Glædelige nyheder - mit første kuld er i støbeskeen :-)

Held og lykke med det, Gitte. :slight_smile:
:kryds::kryds::kryds:

Uhh , det bliver lange ca 2 mdr.!!! Held og lykke

Weeee :hjertehop:

Det blir’ sååååå spændende:D

Tillykke!!!

Ejjjj hvor må det være spændende at følge den kommende mor og glæde sig til ens helt eget første kuld kommer til verdenen :wink:
Jeg glæder mig sådan til det bliver min tur engang :smiley:

Uhh , det bliver lange ca 1½ måned at vente

Den lange vente tid lakker mod enden og forløsningen af min spændthed/nysgerighed :slight_smile:

Her har min Joy efter en del rumsteren rundt endelig lagt sig til rette i fødekassen - altså ikke for at føde at forstå. Men nu har hun sagt goddag til den :slight_smile:

Knus Gitte

Det bliver SÅ spændende Gitte.

Jeg glæder mig meget til at Joy har født, så jeg kan læse om den/din oplevelse.
Det første kuld killinger i et opdræt er bare noget helt unikt :love2:

Jeg krydser fingre for at Joy får en let fødsel og glæder mig allerede til at se billeder af nogle dejlige, smukke Norske Skovkatte-killinger.

Tak Hanne :slight_smile:

Jeg ved slet ikke om jeg tør tage hul på en ny uge…for pokker hvor man dog gør sig mange tanker om det forestående. Og uanset om det går let eller kompliseret til, da tor jeg næppe, at jeg nogenside vil glemme det. For det er virkeligt stort for mig det her!

Men so far so good - no need to worry yet :slight_smile:

Knus Gitte

Uh det er jo ved at være lige oppe over nu kan jeg regne ud. Og jeg har slket ikke set denne tråd før nu. Men du og Joy får lige en masse :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: herfra for at alt går som det skal !

Held og lykke med den kommende killinge fødsel :kryds::kryds::kryds:.

Held og lykke :slight_smile:

HEY! Velkommen tilbage :smiley:

Tak :slight_smile:

Endnu engang et stort TAK for de krydsede fingrer samt held & lykke :slight_smile:

Og velkommen tilbage Susanne :slight_smile:

Når hun går i fødsel skal jeg se om der er overskud til en online tråd - jeg skal nok holde KG opdateret - men måske lidt på bagkant. Vi får se :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Nemador;729187]Endnu engang et stort TAK for de krydsede fingrer samt held & lykke :slight_smile:

Og velkommen tilbage Susanne :slight_smile:

Når hun går i fødsels skal jeg se om der er overskud til en online tråd - men jeg skal nok holde KG opdateret - men måske lidt på bagkant. Vi får se :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Joy fødte i går aftes 6 smukke killinger :slight_smile:

Ved 17 tiden fik Joy tydelige begyndende veer og en ½ time senere gik hun selv i fødekassen. Kl. 18.32 gik vandet.

Kl. 18.50 blev den første killing født i min hånd, da Joy forlod fødekassen midt i en presseveen. Men tilbage til fødekassen kom hun og da klokken var 20.54 kom nr. 6 til verden. Alt gik efter bogen og Joy tog kærligt mod hver eneste af dem og vaskede dem på livet løs lige så snart de var kommet ud. Dog gik det lige hurtigt nok mellem nr. 3-4, der er kommet til verden med 11 minutters mellemrum, og her hjalp jeg lidt til med vaskningen :slight_smile:

Alle 6 killinger fik sig efterfølgende fint knappet sig på en babs og har det godt. De ligger og sutter på livet løs - og tager også gerne et nap med babsen i munden. Joy passer sine små guldklumper til punkt og prikke, og er en yderst kærlig og beskyttende mor, der tager det hele med storspinden og ophøjet ro :slight_smile:

Pyhha - sikken en herlig oplevelse :slight_smile: Jeg blev helt høj, og selvom jeg er syg, da fandt jeg først ro nok til at sove hen omkring klokken 4 i morges.

Knus Gitte

PS. Billeder kommer i ny tråd :slight_smile:

[QUOTE=DK Nemador;731723]Joy fødte i går aftes 6 smukke killinger :slight_smile:

Ved 17 tiden fik Joy tydelige begyndende veer og en ½ time senere gik hun selv i fødekassen. Kl. 18.32 gik vandet.

Kl. 18.50 blev den første killing født i min hånd, da Joy forlod fødekassen midt i en presseveen. Men tilbage til fødekassen kom hun og da klokken var 20.54 kom nr. 6 til verden. Alt gik efter bogen og Joy tog kærligt mod hver eneste af dem og vaskede dem på livet løs lige så snart de var kommet ud. Dog gik det lige hurtigt nok mellem nr. 3-4, der er kommet til verden med 11 minutters mellemrum, og her hjalp jeg lidt til med vaskningen :slight_smile:

Alle 6 killinger fik sig efterfølgende fint knappet sig på en babs og har det godt. De ligger og sutter på livet løs - og tager også gerne et nap med babsen i munden. Joy passer sine små guldklumper til punkt og prikke, og er en yderst kærlig og beskyttende mor, der tager det hele med storspinden og ophøjet ro :slight_smile:

Pyhha - sikken en herlig oplevelse :slight_smile: Jeg blev helt høj, og selvom jeg er syg, da fandt jeg først ro nok til at sove hen omkring klokken 4 i morges.

Knus Gitte

PS. Billeder kommer i ny tråd :-)[/QUOTE]

Weee :smiley: Stort tillykke med de 6 mislinger :flag: Jeg glæder mig til at se billeder!

Stort tillykke med kuldet. Dygtige Joy. :flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Dejligt, at alt gik uden problemer, selv om det var en førstegangs for jer begge. :slight_smile:

Ih altså tillykke med de fantastiske 6 :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Stort tillykke med de 6, glæder mig til at se foto :slight_smile: