Gode tilbud til kattene November 2011

men jeg har lige købt lidt på zooplus
1251922.24 - Large Bags Royal Canin Feline + Cat Massager Free!- Exigent 42 - Protein Preference (10 kg)45.99 GBP45.99 GBP1251922.22 - Large Bags Royal Canin Feline + Cat Massager Free!- Babycat 34 (2 x 4 kg)43.98 GBP43.98 GBP145964.6 - Science Plan Feline Chunks & Gravy Variety Pouches 12 x 100g- Kitten Fish & Chicken Selection6.99 GBP6.99 GBP145962.3 - Science Plan Feline Kitten Chunks in Gravy Pouches 6 x 100 g- Kitten with Chicken4.49 GBP4.49 GBP1254065.0 - 6 x 85 g Science Plan Feline Adult Optimal Care Beef- Adult Beef (6 x 85 g)3.19 GBP3.19 GBP145964.7 - Science Plan Feline Chunks & Gravy Variety Pouches 12 x 100g- Kitten Poultry Selection6.99 GBP6.99 GBP1222877.0 - Your personal savings plan: 5% discount for 3 years- Save on everything you order9.90 GBP9.90 GBPTOTAL:125.35 GBP

hmmm gad vide og jeg får 2 Cat massager free…nå det ser jeg når det dukker op

Det vil jeg da bestemt tro, at du får. Massage centret følger jo med hver pose,
og når du har bestilt flere poser, må det jo også være flere massage centre.

Der skal nok hygges hos jer :tihi:

jow jow jeg har jo mange der gerne vil masseres eller nowet…nu må vi se

øhhh tak for flytning af tråd…hvem der så end står for det…men det var nu den der tråd med hvad har du sidst købt jeg ikke kunne finde…

De der massagecentre, er det ikke bare catnip der gør, at de gider gnide sig op af det?

jo det tror jeg…

Synes i hvertfald jeg har læst et eller andet sted, at kattene ikke gider dem mere, når katurten er væk :wink:

½ pris for Sheeba i Super Best i denne uge.

Jeg ved godt det er i sidste øjeblik, men… Zooplus.de har CatFun aktivitetsbrættet til halv pris her i weekenden!

Angebote & saisonale Aktionen | zooplus

Tak. Nåede det lige. :slight_smile:

Værs’go http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?17564-Hvad-har-du-sidst-k�bt-til-din(e)-kat(te) :wink:

[](http://www.partner-ads.com/dk/klikbanner.php?partnerid=10027&bannerid=7406" target="_blank">)

Så lige at de har en '“tilbuds” kategori og man kan spare op til 65 %, der er nogle rigtig gode ting.

Godt nok ikke HELT “til kattene” men indirekte.

Jeg så de havde Roomba-støvsugere, model Pet Exclusive eller sådan noget… i Bilka til lige omkring 2000 kr. Den nøjagtige pris kan garanteret ses i et Bilka-katalog :slight_smile:

(og jeg aner ikke om det er billigt, men det stod der på skiltet :wink: )

Nogle der kender en rabatkode til zooplus.co.uk ?:slight_smile:

Man kan få £5 rabat på næste ordre på MedicAnimal, hvis man synes om dem på Facebook. Og er hurtig. Det er de første 3500, men jeg har i hvert fald lige fået en kode, jeg kan bruge.

Så må I se, om I er heldige med at få jeres varer fra MedicAnimal. Jeg måtte slås med dem i over 2 måneder, før jeg til sidst havde fået, hvad jeg havde bestilt.
Jeg handler i hvert fald ikke hos dem igen.

[QUOTE=DaneX;732223]Så må I se, om I er heldige med at få jeres varer fra MedicAnimal. Jeg måtte slås med dem i over 2 måneder, før jeg til sidst havde fået, hvad jeg havde bestilt.
Jeg handler i hvert fald ikke hos dem igen.[/QUOTE]

Jeg tror, du har været uheldig. Jeg har i hvert fald flere gange fået ting derfra uden problemer. Også ganske hurtigt.

Enig, har også altid fået mine varer helt perfekt fra MedicAnimal, og har handlet der nogle gange efterhånden.

Butikken lukker pr. 31/12-2011 så der er ophørsusalg, de har ikke så mange vare tilbage, men der er mange % at spare.