Gode tilbud til kattene November 2011

Kimilla og Zunar - Tak for svar :slight_smile:

Jeg skrev til dem og har lige fået svar. De overfører min rabat til mig. Ingen problemer - Det er bare god service :thumbup:

[QUOTE=Blabl;742498]Kimilla og Zunar - Tak for svar :slight_smile:

Jeg skrev til dem og har lige fået svar. De overfører min rabat til mig. Ingen problemer - Det er bare god service :thumbup:[/QUOTE]

Dejligt der ingen problemer var! :slight_smile:

Endelig en rabatkode til zooplus.co.uk :slight_smile:

15% rabat på alt med koden AMMVC1211 - dog minimumskøb for £55.

Og jeg er klar over at jeg poster i november tråden, men jeg synes det er dødforvirrende med en ny tråd hver måned. Kan man ikke nøjes med en års-tråd i stedet, og så lave en del 2, hvis den bliver for tung???

De to seneste koder til .de og .co.uk er det undtagen mad og grus som det plejer eller? EDIT: Det er på ALT! Har lige checket begge koder, da jeg tænkte, at det var det hurtigste. Den tyske er med GRATIS fragt. Det er den engelske IKKE.

Jeg har heller aldrig forstået det med, hvorfor der skal startes nye tråde, fordi de bliver for tunge. Folk kan vel selv gå ind og sætte, hvor mange indlæg de ønsker at have per side. Så kan andre have 200 indlæg per side hvis de har lyst til det og godt kan klare tunge tråde.

Jeg synes nu det er dejligt for overblikket at have nye tråde om måneden :slight_smile:

Nogen der ved om denne kode kun er for nye kunder: AMMVC1211

Jeg har prøvet at lægge den ind på .uk-siden, men den vil ikke acceptere…

Eller er der evt nogen der ved om der er en anden aktuel kode på .uk-siden…? Er lige igang med at tjekke forskel på .de-siden og .uk-siden - og på .de kan jeg få kode HAG-NOV-BUS

[QUOTE=Zunar-J5;743825]Endelig en rabatkode til zooplus.co.uk :slight_smile:

15% rabat på alt med koden AMMVC1211 - dog minimumskøb for £55.[/QUOTE]
Jeg får at vide, at den kun gælder for nye kunder :frowning:

Tak Rikke - så er det ikke kun hos mig den ikke vil godkende!

Nej desværre :frowning:

Det får jeg også at vide, når jeg prøver nu. Da jeg lagde den ind, kunne jeg ellers godt få lov til at bruge den :?

Beklager :frowning:

[QUOTE=Zunar-J5;739581]10% på hele sortimentet på zooplus.de med koden HAG-NOV-BUS - gælder resten af året :slight_smile:

Så er det nu, der skal shoppes julegaver :D[/QUOTE]

PS: Virker for alle og er inklusiv gratis fragt :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;744269]Jeg synes nu det er dejligt for overblikket at have nye tråde om måneden :)[/QUOTE]Jeg synes overblikket er udemærket i de “længere” tråde. Nogle koder gælder jo længere tid, og risikerer at blive glemt hvis man opretter nye tråde hele tiden…

5% rabat på alt på zooplus.co.uk med koden [COLOR=red]MERRY-SAVINGS - gælder kun i dag og der er intet minimumsbeløb på bestillingen.[/COLOR]

zooplus.de giver koden ST-NIKO-LAUS 5% på alt, men også kun idag. Så brug hellere HAG-NOV-BUS, som giver 10% rabat resten af året :slight_smile:

Og hvis nogen bruger petshop.de er der 6% rabat på alt med koden NIKOLAUS - men kun i dag :slight_smile:

Husk i øvrigt at gå ind i Zooplus.de’s julekalender og snup dagens gratis gave med, når I alligevel handler. Der er link til den ude i højre side.

Gode weekend tilbud på zooplus.co.uk :slight_smile:

Er der nogen der ved om der er grus på tilbud et sted? :slight_smile:

Nogle der kende en kode til zooplus.ie ? :slight_smile:

Lidt anderledes måde at sikre sig 10% rabat på :høhø: Gælde kun på zooplus.de og kun til den 24. december.