Gode tilbud til kattene!

.com siden havde fri fragt, da jeg brugte stock-up-and-save - rabatkode… :slight_smile:

Unimati.biz har op til 70% rabat på katteartikler :rock:

Bonnie Dyrecenter i Herning har tilbud på Extreme Classic grus i denne uge, kun 74,50 for 16 kg!!!
Både med og uden babypudder.
http://www.bonnie-herning.dk/76_herning.htm

Vinterudsalg på zoolus.de med koden WSV-2011 - 20 % på alt andet end foder og sand selvfølgelig… :cool:

Gælder til og med 1. februar.

Som er? :ok:

Det er ikke i forbindelse med koden, at der er fri fragt - det er ved køb over
69 euro :slight_smile: … Hvis du trykker på linket, der er under Sheeping fees, det hedder
shipping costs, der kan man se, hvornår de giver fri levering.

Koden er i øvrigt: stock-up-and-save - men gælder jo først ved køb over 100 euro. Så du
kan godt få fri fragt uden koden.

Nogle koder til zooplus.co.uk lige i tiden?
Altså udover “stock up”
Jeg skal nemlig have lidt mad til de små…

[QUOTE=Charlotte Oeh.;545056]Det er ikke i forbindelse med koden, at der er fri fragt - det er ved køb over
69 euro :slight_smile: … Hvis du trykker på linket, der er under Sheeping fees, det hedder
shipping costs, der kan man se, hvornår de giver fri levering.

Koden er i øvrigt: stock-up-and-save - men gælder jo først ved køb over 100 euro. Så du
kan godt få fri fragt uden koden.[/QUOTE]

Tak Charlotte. Den havde jeg ikk lige luret :slight_smile:

MaxiZoo har tilbud på Everclean fra på søndag. 2 x 10 kg for 149 (hvilket vist skulle være halv pris). Også RC-pouches er nedsat til halv pris.

Hvordan er Everclean ift Extreme Classic?

Øj så håber pengene er gået ind på kontoen der! for pokker jeg skal i Maxi zoo så :stuck_out_tongue:

tro det eller lad være…evercleen er bedre end EC…prøv selv…tak for info…skal lige omkring maxizoo på søndag

der er også tilbud på everclean i petworld der kan man få 5 af 10 kg kasserne til 250kr. De har en web shop og skriver at de bringer ud, så jeg vil prøve det af i morgen

Wow, det var det billigste jeg har hørt om ifht everclean!

Edit: Tilbudet gælder d. 26.2-6.3., og man må købe så mange man vil, og den 10. er vist også gratis? :uha: :thumbup:

Fantastisk! Jeg står netop og er ved at løbe tør for grus og EverClean er vores foretrukne :slight_smile: Så må lige forbi en Petworld i løbet af ugen.

Jamen, så er det jo Petworld, man skal besøge i stedet :slight_smile: Eller Petworlds webshop? Tak, Line.

Det ser desværre ikke ud til, at man kan få tilbuddet igennem deres webshop… :frowning:

Har været i Viby og hente kattegrus (everclean) - ud over det gode tilbud med 5 for 250,- så får man jo en ekstra med gratis for hver 10. pakke man køber… så 11 kasser for 500kr… Love it!! :slight_smile:

:besvimer: Damn… Hvorfor er der ikke petworld på Sjælland :surrender1:

Det er vidst en smagssag :slight_smile: