.com siden havde fri fragt, da jeg brugte stock-up-and-save - rabatkode…
Unimati.biz har op til 70% rabat på katteartikler
Bonnie Dyrecenter i Herning har tilbud på Extreme Classic grus i denne uge, kun 74,50 for 16 kg!!!
Både med og uden babypudder.
http://www.bonnie-herning.dk/76_herning.htm
Vinterudsalg på zoolus.de med koden WSV-2011 - 20 % på alt andet end foder og sand selvfølgelig…
Gælder til og med 1. februar.
Som er?
Det er ikke i forbindelse med koden, at der er fri fragt - det er ved køb over
69 euro … Hvis du trykker på linket, der er under Sheeping fees, det hedder
shipping costs, der kan man se, hvornår de giver fri levering.
Koden er i øvrigt: stock-up-and-save - men gælder jo først ved køb over 100 euro. Så du
kan godt få fri fragt uden koden.
Nogle koder til zooplus.co.uk lige i tiden?
Altså udover “stock up”
Jeg skal nemlig have lidt mad til de små…
[QUOTE=Charlotte Oeh.;545056]Det er ikke i forbindelse med koden, at der er fri fragt - det er ved køb over
69 euro … Hvis du trykker på linket, der er under Sheeping fees, det hedder
shipping costs, der kan man se, hvornår de giver fri levering.
Koden er i øvrigt: stock-up-and-save - men gælder jo først ved køb over 100 euro. Så du
kan godt få fri fragt uden koden.[/QUOTE]
Tak Charlotte. Den havde jeg ikk lige luret
MaxiZoo har tilbud på Everclean fra på søndag. 2 x 10 kg for 149 (hvilket vist skulle være halv pris). Også RC-pouches er nedsat til halv pris.
Hvordan er Everclean ift Extreme Classic?
Øj så håber pengene er gået ind på kontoen der! for pokker jeg skal i Maxi zoo så
tro det eller lad være…evercleen er bedre end EC…prøv selv…tak for info…skal lige omkring maxizoo på søndag
der er også tilbud på everclean i petworld der kan man få 5 af 10 kg kasserne til 250kr. De har en web shop og skriver at de bringer ud, så jeg vil prøve det af i morgen
Wow, det var det billigste jeg har hørt om ifht everclean!
Edit: Tilbudet gælder d. 26.2-6.3., og man må købe så mange man vil, og den 10. er vist også gratis?
Fantastisk! Jeg står netop og er ved at løbe tør for grus og EverClean er vores foretrukne Så må lige forbi en Petworld i løbet af ugen.
Jamen, så er det jo Petworld, man skal besøge i stedet Eller Petworlds webshop? Tak, Line.
Det ser desværre ikke ud til, at man kan få tilbuddet igennem deres webshop…
Har været i Viby og hente kattegrus (everclean) - ud over det gode tilbud med 5 for 250,- så får man jo en ekstra med gratis for hver 10. pakke man køber… så 11 kasser for 500kr… Love it!!
Damn… Hvorfor er der ikke petworld på Sjælland :surrender1:
Det er vidst en smagssag