med den besparelse der er kan det jo betale sig at køre over broen - hvis man køber nok
jae, men ikke når man først skal erhverve sig kørekort og bil :høhø:
Jeg skal have 10 kasser (11 fordi man får en gratis - er i tvivl om det kun er når man er medlem :?)
Og overboen skal med og have 5 kasser så vidt jeg er orienteret. Stakkels Yaris Så må vi se hvor jeg kan få dem opbevaret :høhø: Det har været så billigt sidste år omkring sommerferien… Der var det bare 2 for 100…
Maxizoo har pris garanti (http://www.maxizoo.dk/visionogvaerdier.html). Så jer fra sjælland skal jo bare vise en maxizoo butik everclean tilbudet, for så skal de også tilbyde jer det til den pris.
TAK!
Jeg har lige ringet til dem og spurgt. Ville lige være sikker på, at de ikke havde en dårlig undskyldning, for vi skal nemlig finde transport.
Hun lød MEGET utilfreds :klapper: - Men JA, det kunne vi godt
“Men vi har jo 2 kasser for 149,-” … "Ja, men det er jo ikke lige så billigt … “Kæmpe suk Nej…Det er det jo ikke…”
Så har vi læsset 22 kasser Everclean ind i skabet Tusind tak for tippet, Line!
Simone hvad sagde du - Da du ringede ??
Skal jeg bevise at petworld har det andet tilbud eller hva ?
[QUOTE=Lotte;556002]Simone hvad sagde du - Da du ringede ??
Skal jeg bevise at petworld har det andet tilbud eller hva ?[/QUOTE]
Jeg ringede og fortalte at Petworld havde det tilbud og spurgte om jeg så kunne få det til samme pris hos MaxiZoo. Jeg ville lige sikre mig, inden vi skaffede transport osv. Men det kunne jeg.
Så printede jeg tilbuddet ud fra Petworlds tilbudsavis på nettet og tog med i MaxiZoo.
[QUOTE=Blabl;556005]Jeg ringede og fortalte at Petworld havde det tilbud og spurgte om jeg så kunne få det til samme pris hos MaxiZoo. Jeg ville lige sikre mig, inden vi skaffede transport osv. Men det kunne jeg.
Så printede jeg tilbuddet ud fra Petworlds tilbudsavis på nettet og tog med i MaxiZoo. :)[/QUOTE]
Ha! - Det gør jeg ski os … SKal nemlig til Nykøbing på tirsdag, så må de os give mig det
10% rabat på zooplus.de med koden AMZP-332-TKP. Gyldig til den 31/3.
Umiddelbart er der ikke nogen minimum værdi, man skal bestille for, så lidt har også ret
Så skal jeg da vist lige en tur i Maxizoo… og plads problemer kommer jeg ikke med min bil. Det bliver nok nærmere vægten der sætter begrænsningen (15 m3 / 800 kg (lovligt)).
Gad vide hvor meget Maxizoo har på lager og hvor mange kasser er der mon på en palle? hehe
Jeg ved at StinePigen har haft problemer med MaxiZoo og at de ikke vil give prisgarantien. Det var butikker i KBH, der fandt på alle mulige undskyldninger. Det endte med, at hun måtte køre til Roskilde og købe det. Det er simpelthen SÅ frækt
Så må de da lade være med at have prisgaranti!!
Så skal jeg da gerne gå videre med sagen, hvis de prøver det med mig. For deres vilkår for prisgarantien står jo på deres hjemmeside og samtlige vilkår er opfyldt.
Vilkår for prisgaranti
Prisgarantien gælder indenfor samme kalender uge.
Hvis du ser en vare billigere end i Maxi Zoo, har du to muligheder:
Hvis du har set en vare billigere hos en af vores konkurrenter, så tag dokumentation(Bon, Billede, Annonce, tilbudsavis eller lignende) med i din lokale Maxi Zoo i samme uge og køb varen til samme pris.
Hvis du allerede har købt varen i Maxi Zoo, og du i samme uge efterfølgende ser varen billigere hos en af vores konkurrenter, så kom ind i din lokale Maxi Zoo i samme uge med dokumentation(Bon, Billede, Annonce, tilbudsavis eller lignende) og din bon – så får du udbetalt forskellen.
Prisgarantien gælder ikke for varer, der annonceres på internettet, bestillingsvarer, åbningstilbud, kø tilbud eller begrænsede partier.
Varen er annonceret i en tilbudsavis. Det er ikke en bestillingsvare. Det er ikke et åbnings- eller køtilbud. Og der står ikke noget om begrænsede partier. Tværtimod står der at man kan købe så mange man vil.
Så de har bare at leve op til deres løfter ellers ryger den til diverse medier (guf for Ekstra Bladet) og forbrugerrådet.
[QUOTE=DaneX;557603]Så skal jeg da gerne gå videre med sagen, hvis de prøver det med mig. For deres vilkår for prisgarantien står jo på deres hjemmeside og samtlige vilkår er opfyldt.
Varen er annonceret i en tilbudsavis. Det er ikke en bestillingsvare. Det er ikke et åbnings- eller køtilbud. Og der står ikke noget om begrænsede partier. Tværtimod står der at man kan købe så mange man vil.
Så de har bare at leve op til deres løfter ellers ryger den til diverse medier (guf for Ekstra Bladet) og forbrugerrådet.[/QUOTE]
Ja det var simpelthen for vildt med undskyldninger de kom med! “Den ligger jo i Jylland” "den bliver jo annonceret på nettet, det er da der du har printet det her ud? (Står og vifter med tilbudsavisen jeg har printet fra Petworlds hjemmeside) “tilbudet gæler vel kun søndag” og så min ynglings som næsten samtlige butikker prøvede at bilde mig ind “Prisgarantien gælder altså ikke for tilbudsvare!”
Men hvorfor skal man så have en tilbudsavis med som dokumentation?!
Nå, men den i Roskilde sagde at det var helt rigtigt og jeg kunne købe så mange jeg ville. Jeg fik 10 kasser for 500kr + 1 kasse gratis
Stine - De undskyldninger kom de os med her i Nykøbing, men han overgav sig…
Okay, nice! Jeg kunne hverken hugge eller stikke i dem herinde i hovedstadsområdet! :S
Sku svineri …
Til sidst sagde han at , at han jo hængede på at de havde den prisgaranti - Men at han kun havde 5 på lager …
(skulle os kun have 5)
Men da jeg kom derover havde han da mange flere, så han ville da ikke sælge mig mere
Er der nogen der har prøvet butikken i Tåstrup? Nægter de også der? :?
Ellers så prøv at ringe til dem. Jeg ringede til roskildebutikken først, så vi ikke kørte forgæves.
Jeg kan ikke komme til at ringe imens jeg er på job, så tænkte bare lige jeg ville smide en føler ud her
Men hvis ikke der er nogen herinde som ved noget om det, så ringer jeg helt sikkert inden