Gode tilbud til kattene!

Hvis de nægter, så bed om at få det på skrift, så I kan gå videre med sagen.
Det løser ofte problemet :wink:

Hvilken butik kunne du ikke få tilbudet i?

MaxiZoo har vel også et renome at tænke på, så en hurtig undskyldning ville være ønskelig.
Når først man har fået et dårligt navn, tager det år at få rettet op på igen…

Herlev, Glostrup og Gentofte nægtede. Tåstrup var muligvis villige, men deres leverandør havde fejlet så de havde ingen (muligvis en løgn, skal jeg ikke kunne sige)

Jeg ringede også til Herlev som kom med noget dum forklaring, og så de ingen havde.

Glostrup havde jeg ingen problemer med - Jeg ringede et par gange da min printer ikke ville lade mig printe avisen ud. Fik blank side. Men endte op med jeg bare kunne komme hvis jeg skrev ned hvad prisen var og hvad man sparede. - Chefen tjekkede selv, så skulle intet vise.

Surt du bare blev afvist på den måde! =/

Hvor har Maxizoo dog godt nok haft problemer med os kattegale i denne uge

Ja de har nok ikke været helt glade for os.

I Glostrup synes de det var et helt sindsygt tilbud, de forstod slet ikke de solgte det så billigt. Men jeg havde ingen problemer med at købe det til nævnt pris.

Men hun sagde at de heller ikke kunne fortælle hvornår det var på lager igen. - Så vi har nok snuppet det hele. Gs

Vi var først i Petworld Tilst - udsolgt. Så tog vi Petworld Ega - 7 kasser tilbage, ikke heeeeelt det antal vi skulle bruge, eller den variant jeg vil have :tihi:
Men de bestiller til os, så vi kan hente i morgen (så vidt jeg forstod)

Det er jo helt usandsynligt, at MaxiZoo ikke skulle have den vare, når de selv kører et - under normale omstændigheder ret godt - tilbud på to for ens pris. Så det kan vist kun være en meget dårlig undskyldning.

[QUOTE=Eife;557906]Vi var først i Petworld Tilst - udsolgt. Så tog vi Petworld Ega - 7 kasser tilbage, ikke heeeeelt det antal vi skulle bruge, eller den variant jeg vil have :tihi:
Men de bestiller til os, så vi kan hente i morgen (så vidt jeg forstod)[/QUOTE]

Jeg var forbi butikken på Ravnsøvej i dag (går ud fra det er den samme du var i) Og der var de i restordre! Men jeg betalte for 10+1 og så regnede hun med at de havde dem igen i næste uge…?

Så måske er det ikke løgn at de andre steder heller ikke har flere EverClean. De var i hvert fald i restordre, både der og i deres øvrige butikker, men jeg fik tilbuddet alligevel og betalte, men skal så bare hente dem når de får nye forsyninger i næste uge… Så købte nogle poser Hills på tilbud, så besøget det ikke var helt forgæves :wink:

Sorry nok mig der skrev det forkert - De havde ikke noget pt. - Så enden var det en løgn, eller også var de gået i restordre.

Sagde os til ham i Nykøbing, da han nægtede i starten, at jeg altså var på et kattegale forum, hvor andre havde købt , så måtte jeg da os have lov :smiley:

Har lige været i Maxizoo i dag.
Hun fortalt hun havde snakket med chefen og det havde været oppe på distrikt møde osv osv…

De ville kun køre tilbuddet på Søndag også skulle man har dokumentation for datoen var korrekt, det vil sige at på siden med tilbudet, skulle datoen stå.
Diskuterede med hende frem og tilbage, at dette jo ikke var muligt, da den printede siden ud enkeltvis, men at jeg da kunne tage computeren med herned og vise hende avisen på nettet.
Nej, det duede ikke hun skulle have det på papir, så hun kunne sende det videre:dokdok:

Sagde til hende så kunne de ligeså godt bare sige, at de ikke ville give prisgaranti, da man ikke kan få fat i selve tilbudsavisen, når man bor på Sjælland.

Fortalte hende, jeg ville gå videre med det til forbrugerombuds-klagenævnet for det vil jeg simpelthen ikke finde mig i.

Hun gav sig ikke :GRR:

Prøv da at ringe til Petworld og hør dem, om de ikke vil være med til at drille konkurrenten ved at sende dig en tilbudsavis? :stuck_out_tongue:

Du kan også bare sende mig din adresse på pb. Så skal jeg dæleme tage ud at hente en tilbudsavis i Petworld og sende til dig. Jeg skal alligevel derud (i nærheden af) for at handle lige om lidt.

Jeg kan ikke finde noget nummer til Petworld, kun en kontakt formular…

Kan jeg nå at få den inde søndag, så ville det bare være super fedt, andre der vil have det tilbud i Herlev kan jo bare mødes med mig derude :thumbup:

Jeg sender fluks min adresse og håber det kan nås :slight_smile:

Har lige ringet der ud og bedt om at snakke med deres distrikt chef og venter nu på han ringer tilbage, for jeg er altså godt gal i skralden.

Stine - Kan du ike få dem til at tjekke det på nettet, det gjorde de nemlig i Nykøbing, fordi han troede de løj…

sakset fra shop.petworld.dk

Om butikken

Kontakt
Telefon: 76 90 80 00
Email: [email protected]
Hjemmeside: www.petworld.dk

Nåede ikke at sende min adresse inden, de ringede fra Maxizoo, de beklagede mange gange og jeg kunne selvfølgelig godt få Petworld tilbudet, dog ikke den 10 gratis.
Det er for mig lige meget da, jeg kun skal have 5 :slight_smile:

Lotte, det gjorde jeg også da jeg var dernede anden gang, men hun sagde at deres internet var låst og bla bla bla…

Men nu lykkedes det, så afted til Maxizoo i Herlev, med det samme :slight_smile:

Ja, det har jeg så ikke set :ups:

[QUOTE=Stine A;558271]Nåede ikke at sende min adresse inden, de ringede fra Maxizoo, de beklagede mange gange og jeg kunne selvfølgelig godt få Petworld tilbudet, dog ikke den 10 gratis.
Det er for mig lige meget da, jeg kun skal have 5 :slight_smile:

Lotte, det gjorde jeg også da jeg var dernede anden gang, men hun sagde at deres internet var låst og bla bla bla…

Men nu lykkedes det, så afted til Maxizoo i Herlev, med det samme :)[/QUOTE]

Årh sikke en masse undskyldninger de har …

Men godt det lykkes :smiley: