[quote=Bølle-missen;326629]Står du og mangler lidt ting til misserne i Petworld, Odense og er du ikke medlem?
D. 29/1-10 er der medlemsaften. Dvs. at jeg som medlem får 20% rabat på alt i butikken (undtaget varer med mængderabat, allerede nedsatte varer og bestillingsvarer - selvfølgelig).
[quote=Bølle-missen;326629]Står du og mangler lidt ting til misserne i Petworld, Odense og er du ikke medlem?
D. 29/1-10 er der medlemsaften. Dvs. at jeg som medlem får 20% rabat på alt i butikken (undtaget varer med mængderabat, allerede nedsatte varer og bestillingsvarer - selvfølgelig).
Tilbudet gælder mellem 18.00-20.00[/quote]
hov du var hurtigere end mig. måske jeg skulle åbne øjnene:ups:
Så fik jeg mail om 20% på zooplus.de - Dog ikke på: Mad eller grus, men vidst på meget andet.
Prøver jeg at købe mad og bruge koden, får jeg denne liste frem: Vogelhaus
Käfigzubehör
Käfigzubehör
Spielzeug & Transport
Hundesport & Hundespielzeug
Vogelkäfig & Voliere
Käfige & Freigehege
Hundeleine & Hundehalsband
Katzen unterwegs
Vogelspielzeug
Ungezieferschutz
Hundebett & Hundekorb
Fressnapf
Katzenbett & Katzenkissen
Katzennetz & Katzentür
Katzentränke & Futternapf
Hundehütte & Hundezwinger
Krallenpflege
Katzenklo & Katzenpflege
Katzenspielzeug
Nagerpflege
Kratzbaum & Kratzmöbel
Hundepflege & Schermaschine
Hundebox & Autozubehör
Ekstra klumpende kattegrus, der effektivt absorberer lugt. Klumperne går ikke i stykker og gør produktet perfekt til hjem med flere katte eller meget “gravende” katte.
1 pakke Ever Clean HD rækker til ca. 3 måners forbrug.
www.hobodyrehandel.dk om Fresh Guard
Klumpende kattegrus, der effektivt absorberer lugt. Støver stort set ikke. Indeholder Fresh-Guard for at kontrollere ekstra stærke lugte og er derfor velegnet til eksempelvis fertile hankatte. Det kattevenlige, fugtighedsaktive stof virker, når - og kun når det er nødvedigt.
1 pakke Ever Clean FG rækker til ca. 3 måners forbrug.