Gode tilbud til kattene!

[quote=Bølle-missen;326629]Står du og mangler lidt ting til misserne i Petworld, Odense og er du ikke medlem? :slight_smile:

D. 29/1-10 er der medlemsaften. Dvs. at jeg som medlem får 20% rabat på alt i butikken (undtaget varer med mængderabat, allerede nedsatte varer og bestillingsvarer - selvfølgelig).

Tilbudet gælder mellem 18.00-20.00[/quote]

Send mig evt. en pb. :slight_smile:

[quote=Roses mor;327233]Hvis der er nogen i Kbh området som er interesseret i at købe
Iams Hairball Control Rich in Chicken

Er det lige nu på tilbud: 2x 10 kg for 110 euro (ca. 820 kr.)
Der er ekstra 5% rabat når man har købt for over 100 euro.

Jeg søger nogen der er interesseret i at slå sig sammen med mig om tilbudet, ellers må jeg nøjes med en mindre pose :slight_smile:

Skriv gerne privat hvis du foretrækker det.[/quote]

jeg aftager gerne de 10 kg :slight_smile: - skriv evt pb hvis det er…

Det er hermed gjort.
Vil straks bestille 20 kg Iams Hairball :thumbup:

20% på ALT i petworld fredag fra 18.00 - 20.00

Fredag holder petworld 20% udsalg på alle vare i hele butikken imellem 18.00 og 20.00.

der er rigtig gode og mange penge at spare, og så har de jo mange ting både til hund og kat:thumbup:

[quote=Bølle-missen;326629]Står du og mangler lidt ting til misserne i Petworld, Odense og er du ikke medlem? :slight_smile:

D. 29/1-10 er der medlemsaften. Dvs. at jeg som medlem får 20% rabat på alt i butikken (undtaget varer med mængderabat, allerede nedsatte varer og bestillingsvarer - selvfølgelig).

Tilbudet gælder mellem 18.00-20.00[/quote]

hov du var hurtigere end mig. måske jeg skulle åbne øjnene:ups:

Kan man melde sig ind i petworld den aften, og dermed få gavn af medlemsaftenen og den gode rabat??

Hmm… Det ved jeg ikke. Der gik temmelig nogle uger fra jeg meldte mig ind i butikken, til jeg fik kortet. Men du kan da ringe og spørge dem :slight_smile:

Det mener jeg det var det min mor gjorde, så fik hun et midlertidig medlems bevis, og så kom kortet et par uger efter.

Så fik jeg mail om 20% på zooplus.de - Dog ikke på: Mad eller grus, men vidst på meget andet.
Prøver jeg at købe mad og bruge koden, får jeg denne liste frem:
Vogelhaus
Käfigzubehör
Käfigzubehör
Spielzeug & Transport
Hundesport & Hundespielzeug
Vogelkäfig & Voliere
Käfige & Freigehege
Hundeleine & Hundehalsband
Katzen unterwegs
Vogelspielzeug
Ungezieferschutz
Hundebett & Hundekorb
Fressnapf
Katzenbett & Katzenkissen
Katzennetz & Katzentür
Katzentränke & Futternapf
Hundehütte & Hundezwinger
Krallenpflege
Katzenklo & Katzenpflege
Katzenspielzeug
Nagerpflege
Kratzbaum & Kratzmöbel
Hundepflege & Schermaschine
Hundebox & Autozubehör

[quote=Kimilla;328841]Så fik jeg mail om 20% på zooplus.de - Dog ikke på: Mad eller grus, men vidst på meget andet.
Prøver jeg at købe mad og bruge koden, får jeg denne liste frem:
Vogelhaus
Käfigzubehör
Käfigzubehör
Spielzeug & Transport
Hundesport & Hundespielzeug
Vogelkäfig & Voliere
Käfige & Freigehege
Hundeleine & Hundehalsband
Katzen unterwegs
Vogelspielzeug
Ungezieferschutz
Hundebett & Hundekorb
Fressnapf
Katzenbett & Katzenkissen
Katzennetz & Katzentür
Katzentränke & Futternapf
Hundehütte & Hundezwinger
Krallenpflege
Katzenklo & Katzenpflege
Katzenspielzeug
Nagerpflege
Kratzbaum & Kratzmöbel
Hundepflege & Schermaschine
Hundebox & Autozubehör[/quote]

Vil det sige at den ikke bare trækker de 20% af det, der så er tilbud på?

Man skal skrive koden WSV-2010 for at få rabatten :slight_smile:

Lyder godt…

Men lad være med at hænge mig op på det, for jeg er ikke sikker. det er næsten et år siden, vi meldte os ind. :ups:

på søndag starter der bogudsalg og i bog og ide har de et godt tilbud på bogen. DEN STORE BOG OM KATTE til 69,95

Hvis det er den med det grønne omslag, så lad være med at købe den. Den er IKKE særlig god og korrekt IMO :sorry:

Maxizoo har tilbud på Everclean (2 x 10kg for 149), men hvilken slags er bedst - Fresh Guard eller Heavy Duty :?

Petworld har 2 x 10 kg Everclean for 99 kr fra i morgen :slight_smile:

Bruger nogen her Everclean?
Hvilken slags?
Vil nogen dele deres erfaringer mht Everclean, please :slight_smile:

[quote=MiSi;329619]Bruger nogen her Everclean?
Hvilken slags?
Vil nogen dele deres erfaringer mht Everclean, please :)[/quote]

ja, vil osse gerne vide noget om everclean, for vi skal nemlig i petworld imorgen og købe kattegrus

www.hobrodyrehandel.dk om Heavy Duty

Ekstra klumpende kattegrus, der effektivt absorberer lugt. Klumperne går ikke i stykker og gør produktet perfekt til hjem med flere katte eller meget “gravende” katte.
1 pakke Ever Clean HD rækker til ca. 3 måners forbrug.

www.hobodyrehandel.dk om Fresh Guard

Klumpende kattegrus, der effektivt absorberer lugt. Støver stort set ikke. Indeholder Fresh-Guard for at kontrollere ekstra stærke lugte og er derfor velegnet til eksempelvis fertile hankatte. Det kattevenlige, fugtighedsaktive stof virker, når - og kun når det er nødvedigt.
1 pakke Ever Clean FG rækker til ca. 3 måners forbrug.