Gode tilbud til kattene!

[quote=MiSi;329619]Bruger nogen her Everclean?
Hvilken slags?
Vil nogen dele deres erfaringer mht Everclean, please :)[/quote]

Miiiig…eller øhhh…mine misser. Når jeg ellers synes det er til at komme i nærheden af for penge.

Så nu overvejer jeg lidt om jeg skal forsøge at bytte de ti kilo af en anden slags grus jeg havde med hjem fra Petworld i dag :tihi:

Men tilbage til EverClean.

Jeg elsker simpelthen det grus. Kun en enkelt gang over årene er jeg blevet skuffet over klumpeevnen og da hørte jeg at der var en dårlig sending.

Jeg bruger lige nu Less Track da det er den der gives som gevinster på Jyrak udstillinger. Ellers har jeg også prøvet Heavy Duty og Fresh Guard. Synes alle varianterne er rigtigt gode, så det kommer nok mest an på hvad der passer ens katte - og en selv. Heavy Duty er den variant der klumper allerhårdest, og Less Track har lidt større gruskorn så semi- og langhårskatte ikke skulle slæbe så meget ud af bakkerne (det er jeg så ikke helt overbevist om at mine kræ har læst :tihi:)

[quote=MiSi;329619]Bruger nogen her Everclean?
Hvilken slags?
Vil nogen dele deres erfaringer mht Everclean, please :)[/quote]

G Jamen hvad er der at sige? Det er nok det bedste grus der findes! :høhø:

Synes jeg i hvert fald…

Der er EverClean på tilbud i Maxizoo - 2x10 kg for 149 - halv pris. Gælder fra idag og en uge frem.

Jeg har næsten ribbet for gruset i Roskilde:-)

zooplus.co.uk forhandler nu Feliway - 33,49£ for diffusor + 50ml. (Tæt på 300,-)

Købte påfuglefjer hos Søstrene Grene til 2,88 kr. Alletiders synes kattene.

Tine

[quote=skoglund;333870]Købte påfuglefjer hos Søstrene Grene til 2,88 kr. Alletiders synes kattene.

Tine[/quote]

Ej det skal jeg da vidst lige på jaft efter. Gismo elsker dem.

TAK! :thumbup:

Der er tilbud på dåsemad på zooplus.

[quote=Bølle-missen;333689]zooplus.co.uk forhandler nu Feliway - 33,49£ for diffusor + 50ml. (Tæt på 300,-)

http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_litter_litter_boxes/health_wellbeing/169596[/quote]

Det samme produkt koster så £19.99 hos www.viovet.co.uk :slight_smile:

Zooplus har tilbud på tør og vådfoder, samt kradsetræ, senge, legetøj osv osv.

Jeg har store flotte påfugle-halefjer med til Grenaa d. 10.-11. april
En af mine veterinærsygeplejersker mistede en af hendes påfuglehanner i sidste uge og hun fjernede halefjerne og dem fik jeg at sælge…til overskud til hittemisserne. De største er nok over 50 cm lange…de stikker i hvert tilfælde gavaldigt ud af den indkøbspose de er i :tihi:

[quote=kamikaze;334878]Jeg har store flotte påfugle-halefjer med til Grenaa d. 10.-11. april
En af mine veterinærsygeplejersker mistede en af hendes påfuglehanner i sidste uge og hun fjernede halefjerne og dem fik jeg at sælge…til overskud til hittemisserne. De største er nok over 50 cm lange…de stikker i hvert tilfælde gavaldigt ud af den indkøbspose de er i :tihi:[/quote]

Øvvvvv hvorfor er du så langt væk -Sådan nogle stykker ville jeg smadder gerne have. ØV. :frowning:

Der står og i annoncen, dvs 2 poser for 249,- Men da jeg var i en dyrlægeshop idag, var det 249 for hver, rabat hhv ca 25 og 50,-

Må de det?
Skal varen ikke sælges til annonceret pris, ligesom prismærkede (med fastgjort prismærke) varer skal sælges til prisen på mærket, selvom det er en fejlmærkning?

[quote=MiSi;335644]http://www.royalcanin.dk/Tilbud-dyrlæge-92.aspx

Der står og i annoncen, dvs 2 poser for 249,- Men da jeg var i en dyrlægeshop idag, var det 249 for hver, rabat hhv ca 25 og 50,-

Må de det?
Skal varen ikke sælges til annonceret pris, ligesom prismærkede (med fastgjort prismærke) varer skal sælges til prisen på mærket, selvom det er en fejlmærkning?[/quote]

Jo det er så vidt jeg husker noget nyt at man ikke længere “må tage forbehold for trykfejl…” at man som forbruger har ret til den annoncerede pris trykfejl eller ej :slight_smile:

Hvornår skulle det være indført :?

Hidtil har det været sådan, at forbrugeren som udgangspunkt havde ret
til at få varen til den annoncerede eller prismærkede pris, med mindre at
det var så åbenlyst en fejl, at man med sin sunde fornuft skulle kunne sige
sig selv, at selvfølgelig koster en 10 kg sæk Royal Canin ikke 5,25 kr., men
derimod 525 kr.

Måske dyrlægen ikke har været klar over det reelle tilbud?
De skriver jo flere steder i annoncen, at det gælder begge produkter.

Bum bm bum…er det ikke noget med hende den forfløjte Kimilla skal have en nullerputseng NÅR hun kommer solbrun hjem fra syden…så kunne jeg jo prøve at lægge et par fjer i sengen og lade være med at kramme den så meget sammen som jeg plejer og så håbe fjer’ne ikke tager skade.
Læser hun ikke dette indlæg bliver hun overrasket :tihi:

Eller osse skal der stå der tages forbehold for trykfejl…

[quote=Charlotte Oeh.;335699]Hvornår skulle det være indført :?

derimod 525 kr.[/quote]

[quote=DaneX;335713]Måske dyrlægen ikke har været klar over det reelle tilbud?
De skriver jo flere steder i annoncen, at det gælder begge produkter.[/quote]

Ekspedienten var sikker på, at det var en fejl, men jeg tænker, at 2-for-1s-pris tilbud ses ret ofte - så jeg ser det ikke som en indlysende fejl a la Charlottes gode eksempel.

Er der nogen, der er “hard-nosed” nok til at prøve?

[quote=Charlotte Oeh.;335699]Hvornår skulle det være indført :?

derimod 525 kr.[/quote]

De nye regler træder i kraft 1 marts i år.

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/Nye-retningslinjer-for-prismarkedsfoering

Mai, tak for linket. Det er langt og grundigt, men måske er du så godt inde i det, at du kan vurdere, hvad reglerne siger om det konkrete tilfælde, hvor der stod ‘og’ i annoncen, ikke ‘eller’ (det er det rene Figaros Bryllup, det her):

“Der står og i annoncen, dvs 2 poser for 249,- Men da jeg var i en dyrlægeshop idag, var det 249 for hver (dvs. med en rabat på hhv ca 25,- og 50,- pr pose).”