Gode tilbud

Jeg kunne ikke lige finde vores gamle tråd med tilbud, så nu laver jeg en ny :slight_smile:

Men vil lige gøre opmærksom på at Petworld her fredag-søndag har ekstra gode tilbud. F.eks. er Hill’s Kitten sat ned fra 620 kr til 400 kr, og så er der yderligt 25% på. Dvs 10 kg er 300 kr. Og hvis man så køber stort ind (vi gik lige 2 sammen), så får man 1 sæk ekstra ved køb af 5 sække :slight_smile: Vi endte derfor på en kg pris på 25 kr/kg. Ikke dårligt :slight_smile: Især ikke nu Zooplus gør sig vanskelige :wink:
(Og en enkelt sæk Iams kitten kunne jeg få til 288 kr)

5 Synes om

God idé med en ny tråd. Den gamle var vist fra 2013 :wink:

3 Synes om

og 25% på det meste RC våd …

Petworld har også Extreme classic til en hund :hund:

1 Synes om

javel så…
næj, de hår vi sørme æ nowe av…vi bojkotter RC på grund af de høje priser …hmmmm…fint nok, men hvad er så meningen med at have det på bud …åndsboller…får mindre til overs for petworld for hver eneste gang jeg er der …

2 Synes om

Det hørte jeg også i en anden butik. Ekspedienten peb over, at RC kun gav dem 20% forhandleravance - idet han verbalt balancerede på kanten af konkurrenceloven.

Fint nok at de bojkotter dem. der er vel ikke mange der frivilligt vil betale +100 kr pr kg for kattemad, men det er uforskammet at sætte det på tilbud uden at have noget …i øvrigt ringede jeg til Horsens, de havde lidt, men her var så skrønen at flere af dem udgår…fis i en staldlygte

Hvordan er det nu det er med de der rabatkoder til Zooplus? På den tyske er der SAMMELBESTELLER, på den engelske STOCKUP - er der en på den danske der gælder når man kommer over 1000 kroner?

Ja, er igang med den sædvanlige øvelse, 5 forskellige Zooplus shops åbne, samme ting i kurven, sammenligne :smiley:

Jeg tror muligvis, den hedder Mængderabat på den danske? Og man får den fra syvhundredeetellerandet.

Det var det den hed ja - takker :hugs:

Hvor mange procent er det? Mere end opdrætter på 8% eller? Bliver jo lidt Joakim von And agtig i disse killingerneædermigudafhusetdage…

1 Synes om

Det er kun (men trods alt) 2%. Hvis man bruger koden inden man tjekker ind på sin konto, får man både de 2% samt den rabat, man har købt sig til. I hvert fald som privat kunde. Jeg kender af gode grunde ikke opdrætterreglerne :slight_smile:

1 Synes om

Det gør man da vist under alle omstændigheder? Jeg har aldrig oplevet andet, og jeg tror ikke, jeg har gjort det i nogen bestemt rækkefølge.

Jeg kan ikke få begge, hvis jeg logger ind først. Men det kan jo sagtens være min teknik der driller :slight_smile:

Der er ‘‘MOMSFRI’’ weekend hos Petworld … koden ‘‘MOMSFRI’’ giver 20% rabat :slightly_smiling_face:
Jeg har lige brugt en lille tusse og sparet ca. 240 kr. :rock:

3 Synes om

Maxi zoo har 35% på alle transportkasser denne weekend

1 Synes om

Så må du hellere komme på handlen :laughing:

Der er også 20% hos Petworld her i weekenden :wink:

Nå folkens, er der nogen der er rendt ind i nogle gode Black Friday tilbud til kattebæsterne?

Koden sort hos petworld - virker allerede :+1:

1 Synes om