Gode tilbud

Arrgh - og betalingsdelen er også allerede gået ned :slight_smile: Masser af varer i kurven her, kort afvist og fejlmeddelelser osv. Suk…

Jeg købte et læs grus for 5 min siden. Det gik fint.

Mere arrrgh - du har vel bare købt det hele så , der er forklaringen :wink:

2 Synes om

Og så lykkedes det også her :slight_smile: Knejterne bliver sikkert glade for at der skal kastes lidt ekstra i for at få fragtfrit, for nu får Tabsen og Xmas lige nogle af de dyre Zivi dåser til deling :slight_smile:

2 Synes om

Jeg smed i kurven som en gal for fragtfrit, indtil jeg opdagede, at fragten kun var 39 kr. Så var der pludselig ingen grund til at købe for 399, når vi ikke mangler andet :joy:

1 Synes om

Smart - jeg lagde aldrig mærke til hvad fragten var, jeg smed bare i som en gal LOL Nå, så kan jeg lære det!! Men knejterne bliver nok glade :slight_smile:

3 Synes om

Jeg havde ingen problemer da jeg bestilte en Palle grus og foder så det blev fragfrit - var derinde kl 2101 :owl:

Så fik jeg også købt 10 pakker grus - tak for tippet :slight_smile:

Tror vist at jeg skal skynde mig at købe grus her til morgen for ellers bliver der jo udsolgt :wink:

Så er der købt kattegrus og aktivitetslegetøj :slightly_smiling_face:

Ann-Dorrit er ved at få optimeret hendes hjemmeside, så indtil google vågner op så kan den findes via dette link:
http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/front.htm

4 Synes om

Maxizoo kører på søndag den 20. januar 20% på hele butikken

https://www.maxizoo.dk/vip20januar

Ikke tilbud som sådan - men de sødeste ting hvis man vil have lidt dekoration til kattehegnet :slight_smile:

4 Synes om

Nej hvor er de bare fine :slight_smile:

ja, ikke :slight_smile: - syntes de er så fine…så det er svært at vælge!

så vidt jeg kan se bliver de sendt fra UK - men skal lige skrive og være sikker - og så skal kattehegnet lige pimpes lidt

Så skal de nok bestilles nu inden Brexit :wink:

yep!

er faktisk også i gang med ‘hard brexit’ liste :frowning: øv ved ikke hvad jeg skal gøre fremover hvis det bliver realitet køber meget i UK…

det er i UK - så lige add står under kontakt…så er dilemma bare om det skal være 2 katte eller en kat og en fugl…‘the struggle is real’

Tilbud i Plantorama på Extreme Classic til kun kr. 79,-. Dog er det kun babypudder og lavendel, de har ikke uparfumeret.

image

Med mindre man selv eller kattene ligefrem er allergiske, synes jeg ikke, lavendel er så slem. Det var det i hvert fald ikke, da jeg brugte Extreme Classic, men det er godt nok nogle år siden.

1 Synes om