Gode tilbud

Det kommer nok an på, hvordan man har det med parfume :slight_smile:

Vi fik et par poser med, da vi fik Nobby for 6,5 år siden, og vi kunne næsten ikke være på badeværelset for lavendelduft.

Samme her! :speak_no_evil::speak_no_evil::speak_no_evil:

Jeg kan nemlig heller ikke klare hvis noget lugter meget perfumeret

1 Synes om

Jeg er spændt på det nye min mand kom til at bestille hjem fra Zooplus noget med græs duft :sweat_smile: Jeg har nedlagt veto, så han står selv for bakkerne jeg er altså bare ikke til grus med nogen duft - jeg ved ikke hvorfor men syntes bare ikke det dufter uanset hvad og er ofte sådan helt skarp at jeg får ondt i hoved. Og tænker ærligt ej heller vores katte syntes det er fedt? eller også er de ligeglade. Men de har da bedre næser end os? (Eller er det hunde) Hehe

Tigerino, gætter jeg på. Sådan noget har jeg også bestilt, men det var nu mere af nødvendighed, fordi jeg ikke kunne få den uden duft. Jeg satser på, at græs er bedre end babypudder.

1 Synes om

Jeg syntes det er en uskik med alt det parfume der skal i alt muligt.
I kattegrus har, efter min mening, det slet intet at gøre, kattene kan da ikke bruge babypudder duft til noget.
Jeg får så ydermere ondt i hovedet med ddt samme. Så ja, godt gættet, parfume er bandlyst i mit hjem

1 Synes om

Aner ikke hvad mærke det er ham der står for indkøb, hehe. Så griber det ikke sådan om sig. :joy: Jeg er god til st shoppe.

Han nævnte det var noget nyt, så det ville han prøve. :see_no_evil:

Det har undgået min opmærksomhed, men Petworld har lidt RC våd på bud - ex +12 m sovs – 70 kr

1 Synes om

I har muligvis set den… men hvis ikke

Zooplus kører tilbud på tilbehør i denne uge (kattegrus, hø og strøelse er ikke med i tilbuddet). Brug koden WAUW-DK. Gælder til og med 23/6-19

I denne weekend kører Maxizoo 20% på ALT vådfoder

image

4 Synes om

Petworld har i denne weekend 25% rabat til medlemmer.
De har i denne uge Extreme Classic til 99,95 så med yderligere 25% er du nede på 75,- pr pose :wehu:

6 Synes om

Så er den gode trækvogn på tilbud i Netto til 399,-
Det er billigere end hvad den kan købes til på nettet :wink:

2 Synes om

https://www.olivers.dk/ giver 25% rabat på foder i hele september, med koden snegl25
(koden kommer herfra: http://sneglcille.dk/2019/09/otte-maaneder-som-hundeejer-status-overvejelser-hundemad-og-en-rabatkode/ )

3 Synes om

Tak. Den gælder også til grus, og det plejer vi at bruge, så jeg fik lige bestilt en omgang. :slight_smile:

Hos mig dukker der ikke noget felt op, hvor jeg kan taste rabatkoden ind …

Edit: Fandt den :ok:

I dag har Zooplus -5% på alt, når bare man bestiller gemmen deres app. Det gælder både .dk, .de og .uk. :slight_smile:

4 Synes om

så lige at Topic var faldet til 5.50 …nogen der ved om det er ny normalpris, eller om det bare er tilbud denne uge…for så skal der da hamstres lidt

3 Synes om

ved det ikke om ny normal, men tak nu skal der da lige handles til nogle uger.

1 Synes om

Petworld kører 25% for medlemmer i denne weekend.
Hvis man handlet online skal man bruge koden “MEDLEM”

2 Synes om

Jeg kan se at deres priser går nogenlunde lige op med zooplus, hvor jeg handler. 10 kr mere for den ene pose og 10 kroner mindre for den anden. (Det er de store sække). Jeg blander hills sience plan sterilised og den almindelige til voksne til de to unge misser. Der kommer så lige noget ekstra porto på, men vi ville også bruge benzin penge og tid på at hente det i butikken. Men interessant lige at tjekke det op og se at forskellen ikke er stor, når der er tilbud. :ok: