Det bemærkede jeg ikke da jeg tjekkede, tilgengæld var der intet at klage over i forhold til leveringen, jeg bestilte søndag eftermiddag og kunne hente min pakke tirsdag ![]()
Jeg har også handlet på Hooked4pets, der er intet at komme efter ![]()
Nej, jeg ville bestemt heller ikke tvivle - lige i dette tilfælde var det bare et spørgsmål om både pris og levering (det er trods alt hurtigere for mig at køre fra København til Kastrup end at få leveret fra en webshop :D)
Og i forhold til sprayen, som jeg også købte, var normalpris 399 og min pris 150 - me likey!
ØV! Forhåbentlig var grundprisen stort set ens, så det kun var portoen, der gjorde forskellen?
så det kun var portoen, der gjorde forskellen?
Nope … prisforskel (til den dårlige side) på 44 kr. for den lille spray, men til gengæld havde cotonshoppen fri fragt på ordrer over 100 kr. hele september (hvilket sprayen alene dækkede) og der røg flere eksperimentende kosttilskud til Spottys dårlige mave med i puljen (og ikke at forglemme - en gratis kuglepen
), så det vel ok og jeg har jo stadig mit gode helbred ![]()
Der er åbnet en ‘‘Big Dollar’’-butik (svensk skidt&skrammelkæde) i Næstved i dag og Andrea har (selvfølgelig
) lige været der.
Lige nu har de (ved ikke om det bliver fast i sortementet) ‘‘Mjau’’ vådfoder (samme som Bozita … @Temple_Bar og jeg plejede at hamstre det i ICA i Malmø for nogle år siden
) til konkurrencedygtig pris i forhold til den danske Zooplus
… der er ikke så meget at hente på brikkerne (10 kr. i BD - 10,50-ish hos Zooplus) men der er godt nok en forskel på aluposerne, hos BD får du 48x85g for 125,- … hos Zooplus koster 12x85g 109,90 kr.! ![]()
Ja, det er da godt nok en prisforskel, der batter!! ![]()
Ikke alene kan jeg helt generelt anbefale Lidls klumpende grus (i en papkasse), men hvis man sørger for at købe godt ind, når de har XXL-versionen i butikkerne, får man 6,8 kg for 35 kroner!
Endelig! Golden White kattegrus, det jeg har jagtet til almindelige menneskepenge længe, kan nu købes ved Agrosam.
Ja, jeg skal købe en palle, men enhedsprisen er 111,- imod 171,- i Tyskland. Det er en seriøs besparelse ![]()
Det må gå under et “Ja tak-tilbud” ![]()