Der var masser af grus tilbage i min og købte også lidt vådmad og legetøj.
Men min bliver vist også lavet om til en outlet
KAMILLA! ![]()
Jamen jamen det var nogle drillepinde som Hannah er tosset med. Jeg købte kun de to stk legetøj, jeg sværger
Næstved, Randers NV og Tilst har 50% fordi de er midlertidige outlets. Øvrige Petworld butikker har 20% på udvalgte varer. ![]()
I Holstebro er der kun 20%, der er ikke tilbud på foderet
Oveni kan flere af deres priser på Royal canin tørfoder endda slå zooplus’s både med og uden medlems rabat
Tjekkede ikke de andre mærker, da mine fungere bedst med RC ![]()
Der er 5% rabat på Zooplus.
Tysk side med koden EM-JUBEL
Rabatten kan godt kombineres med sparplan rabat. Så jeg handlede med 10% denne gang ![]()
På dansk side er der også 5% i juni med koden SOMMER-DK gælder indkøb over 349,00. Her ved jeg ikke om den kan kombineres med Spareplan rabat,
Zooplus.dk har lige nu Taste of the Wild - Rocky Varianten - 2 kgs poser til 32 kr/kg. Selv med bedste tilbud er det normalt 45 kr/kg, så har lige købt 14 kg for 450 kr (med min opdrætter rabat blev det 409 kr faktisk). Jeg tror måske det er en fejl, da det er den eneste variant i lige en posestørrelse der er SÅ billig, f.eks. 2x6,6 kg ligger til 39 kr/kg, men jeg drager gerne fordel ![]()
Aldi fra d 8/7 …topic for en rund 5 kr
nogle der har set den her kras i dansk aldi?
andre som har problemer med at bestille på tyske zooplus.de?
jeg får fejl om for tung pakke…
topic 6 kr fra d 23 …aldi …
Jeg har lige været en tur i Poppizoo i Kastrup (den eneste butik, jeg kunne finde, som sælger Pet Remedy) og opdagede, at de har ophørsudsalg. Dvs. der er 25-50% på stort set alt ![]()
Jeg har skyndt mig at bestille en pet remedy hos Poppi. De er klart billigst med det. ![]()
Tænker jeg vil forsøge at bruge det på hænder og trøje når jeg går steward efter fif fra en anden steward, som altid bruger det ifm udstilling på sine hænder.
Det er jo en lille ting at gøre, som måske kan hjælpe de katte, man bærer på
(i “værste” fald gør det jo ingen forskel
)
Jeg sværger til Pet Remedy og har gjort det i mange år og med deres nuværende rabatter er der meget at spare i forhold til andre firmaer.
Jeg har endnu ikke fået det testet på Mille, men jeg har bestilt her: https://www.hooked4pets.dk/

Jeg endte med at bestille fra cotonshoppen.dk … efter at have opdaget, de faktisk sælger det nede på Falster hvor jeg hentede Donkey … men desværre først nogle dage efter vi var der ![]()
Jeg undre mig lidt over at en dansk side har så mange udenlandske anmeldere på Trustpilot