Grand prix flip

[quote=KKH;186440]Kan i huske da ham den (dengang) sexede mand skulle forsøge sig som sanger?

Åhhh hvor var jeg forelsket, og der blev i en alder af 12-13 år kysset på den pude, min mor havde givet med hans billed på ha ha…[/quote]

Åh ja da, er stadig den lykkelige ejer af begge hans albums på vinyl og det ene også på cd. Og jeg synes stadig hans numre holder, han var da trods alt iblandt de stjerner der rent faktisk kunne synge :rock:

[quote=Gizzemissen;186437]Ikke Grand Prix, men live i Eldorado - en af mine 80’er favoritter den dag i dag:

Ja da den kan man ikke komme uden om, når man snakker Eldorado

Hvad er Eldorado?

80’er musikprogram med Jørgen de Mylius som vært, det kom før Kim Schumacher dukkede op på tv-skærmen og var det alle så. Nytårsaften var det også Eldorado der fyldte programfladen med god musik til festerne rundt omkring.

[QUOTE=KKH;186400]Denne her sang er heller ikke dansk, men kan huske min tvillingebror blev helt ekset med hende. Og der var kæmpe ramaskrig over hendes lave alder.

hun sang også helt fantastisk - man kunne godt høre at hun var en lille pige på stemmen, men for pokker hun kunne synge !!!

[QUOTE=KKH;186412]Og så tillader jeg mig lige at bevæge mig væk fra Eldorado og Grand Prix sangene.

Og viser hvilken sang som har været med til at præge min musiksmag. Kan huske min far havde en masse betamax-bånd med koncerter fra denne gruppe, og som en rigtig fars pige, så sad man jo med på skødet og så dem.

QUEEN rules… andet er der vel ikke at sige!!

[QUOTE=Lunica;186428]Herlig Herlig tråd :wehu::wehu::wehu:

Ja Johnny Logan gjorde mig godt blød i knæene dengang :wehuu:

Men min favorit var nu dem her - YouTube

Han var HOT :ups: og hun sang som engel :thumbup:[/QUOTE]

det der er så skægt ved deres musikvideo er baggrunden - har i set den lille havfrue -LOL