Gratis kindle bog om kattens oprindelse

Tony Batchelor med DK Snugglebugs har for at promovere sin nye bog gjort den gratis i denne uge. Den kan fås her

Jeg ville selv gerne hente den men har ikke nogen kindle, vi har dog en ipad. Nogen der ved hvordan jeg bærer mig ad med at hente den ned og kunne læse den derpå eller evt. (foretrækkes) på min bærbare? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1092885]Tony Batchelor med DK Snugglebugs har for at promovere sin nye bog gjort den gratis i denne uge. Den kan fås her

Jeg ville selv gerne hente den men har ikke nogen kindle, vi har dog en ipad. Nogen der ved hvordan jeg bærer mig ad med at hente den ned og kunne læse den derpå eller evt. (foretrækkes) på min bærbare? :)[/QUOTE]

Jamen du henter bare Kindle programmet til Mac/ PC eller henter den tilsvarende app til iPhone og iPad. Jeg bruger efterhånden aldrig andet :ok:

http://www.amazon.com/gp/feature.html/ref=amb_link_355960802_4?ie=UTF8&docId=1000464931&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=auto-sparkle&pf_rd_r=4FB1799A43EB44AFB209&pf_rd_t=301&pf_rd_p=1362579162&pf_rd_i=KIndle%20for%20mac

http://www.amazon.com/gp/feature.html/ref=amb_link_355960802_3?ie=UTF8&docId=1000426311&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=auto-sparkle&pf_rd_r=4FB1799A43EB44AFB209&pf_rd_t=301&pf_rd_p=1362579162&pf_rd_i=KIndle%20for%20mac

Jeg bliver lidt forvirret: Er det en ny udgivelse?

Den fortæller jo bare Maine Coonens oprindelse?

[QUOTE=Sheer;1092887]Jeg bliver lidt forvirret: Er det en ny udgivelse?

Den fortæller jo bare Maine Coonens oprindelse?[/QUOTE]

Undskyld, ny var en fejl, da bogen jo er fra sidste år :slight_smile: Men det er da vel ikke kun maine coonen den handler om? Men felis catus migrationsruter rundt i verdenen generelt?

Når man nu har hentet Kindle på padden, hvordan får man så fat i bogen?
Har også downloadet en amazone-app og fundet bogen, men kan kun ‘add’e’ til wish-list

[QUOTE=danpia;1092905]Når man nu har hentet Kindle på padden, hvordan får man så fat i bogen?
Har også downloadet en amazone-app og fundet bogen, men kan kun ‘add’e’ til wish-list[/QUOTE]

Jeg trykkede bare der hvor der var den grønne firkant i højre top hjørne, hvor der står buy with one click :slight_smile:

Tror måske min Kindle ikke virker.

Men indtil videre kan jeg se at der citeres Tor Heyedal og en Cunningham.

Ved ikke hvad det går ud på… Men det lyder fantasifuldt allerede da.

Det der var da tilgengæld ikke nogen særlig pæn kommentar? :thumbdown: Og da især når du ikke har læst bogen og ved hvad og hvorfor de to citeres?

Fordi den ikke virker.

Har du læst bogen?

Tak for oplysningen om bogen. Og så fandt jeg da også ud af hvor dan man transmogriffer en Ipad om til en Kindle. Er der noget de Kattegale ikke kan :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;1092921]Fordi den ikke virker.

Har du læst bogen?[/QUOTE]

Men er det bogens skyld det ikke virker for dig? :slight_smile:

Nej, jeg har først lige hentet den her efter Ann R hjalp med links, men jeg har jo derfor heller ikke udtalt mig om den endnu :slight_smile:

Hvorfor tror du det?

Tror hvad? :slight_smile:

At du tror at det at bogen ikke virker for mig er bogens skyld?

Omvendt. Jeg tror IKKE at det er bogens skyld at det ikke virker hos dig :slight_smile: det virker jo hos mig.

Du udtaler dig om en bog du ikke har læst fordi den ikke virker. Hvordan kan du udtale dig om at noget er “fantasifuldt” når du ikke har læst den?

Og nej, jeg har heller ikke læst drn, men jeg vil da hente den til min Kindle-På-Android app. Som virker ganske fortrinligt.

At skrive at noget er fantasifuldt er vel universelt eller der noget der, som jeg har helt misforstået?

Hvis betyder fantasifuldt da for jer da, Eva og Ann? Og hvorfor får jeg tommelfingeren nedad over det?

Det er da sårende eller er det noget igen som jeg skal have tommelfingeren nedad over?

Man kan læse den i sin browser når man har “købt” de4n til sin Kindle.

Jeg faldt over “det med Heyerdahl” med det samme. Jeg ved ikke hvad der skulle være fantasifuldt ved det… Ifølge bogen AFVISER forfatteren at Heyerdals rejseforsøg har noget med kattens udbredelse at gøre. Fordi den gik den “forkerte” vej.

Den lille smule jeg har skimmet indtil nu virker saglig og med kildehenvisninger. Ikke specielt fantasifuldt.

Er der nogen, der har læst bogen?

Er den værd at læse?

[QUOTE=Sheer;1092945]At skrive at noget er fantasifuldt er vel universelt eller der noget der, som jeg har helt misforstået?

Hvis betyder fantasifuldt da for jer da, Eva og Ann? Og hvorfor får jeg tommelfingeren nedad over det?

Det er da sårende eller er det noget igen som jeg skal have tommelfingeren nedad over?[/QUOTE]

At kalde en bog som denne, der jo bygger på videnskabelige artikler, for fantasifuld er en negativ kritik. Du antyder dermed at forfatteren og argumenterne for i bogen er urealistiske/forkerte.