Grevesmühlen 3-4.oktober 2015

Hej alle

Idag er sidste tilmelding til udstillingen i Grevesmühlen, Tyskland :slight_smile:

Inviterede dommere:

Laura Burani (IT) - Kat. I, II, III, IV
Nathalie Smits-Peelen (NL) - Kat. I,III
Robert Lubrano (FR) - Kat. I, II, IV
Helene Reiter (DE) - Kat. I, II, III, IV
Isabelle Maillard-Chavuzzo (CH) - I,II

Adresse:
Sport- und Mehrzweckhalle
Ploggenseering 63• 23936 Grevesmühlen

Jeg tager afsted med Mingus og Lillemanden i håb om, at Lillemanden kan et cert eller to :slight_smile: Mingus kommer med for erfaringen :slight_smile:

her er det Xarabi der kommer med - glæder mig utroligt meget :smiley:

Her fra er det Regina og da vi aldrig har været i udlandet sammen før på udstillingen så er det dejligt at der er nogle her inden fra som skal med jeg glæder mig til at vi skal af sted

Sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget :slight_smile: Hvor skal vi hygge os!

Det skal jeg nok for tysk er ikke lige det jeg kan så der skal nok komme spørgsmål og ja vi skal rigtig hygge os

Vi havde planer om at udstille i Østrig den weekend, men den er desværre blevet aflyst, så vi prøver lige Grevesmühen i stedet.
VH
Susanne

Eeeehm, tysk? Jeg havde fransk i skolen - aldrig en enkelt lektion tysk :wink: Men vi slæber Helle og Marina med, så forhåbentlig kan vi få noget hjælp fra den kant :smiley:

Ja jeg kommer også til Grevesmühen når de nu ikke vil lave udstilling i Østrig :slight_smile:

Det er ligesom at udstille i Danmark :slight_smile: Og ellers henter du mig, for jeg er rigtigt rå til tysk :wink:
VH
Susanne

Hvor pokker melder man til henne?? … Jeg har sørme fri den weekend og har ledt efter en udstilling udenlands så Sami forhåbentlig kan få hans udenlands cert.

Generelt så går man ind på fifeweb.org og så ind på deres show calendar og finder det land man vil på udstilling i (og begrænser det evt. også til det år/periode man er interesseret i), og kommer ind på en hjemmeside derfra.

FIFe klubben i Tyskland er 1. dekzv, som har dette overblikskort, som også er ret fint DEKZV (tryk på Ausstellungskalender 2015), så for de tyske udstillinger går jeg tit bare direkte derind. Jeg kan endda se derpå at der er SIA+OSH special show om lørdagen :slight_smile: (Scroll længere ned på siden for at finde flyeren. Du tilmelder som jyrak medlem via Jyrak - men du skal se på flyeren der for at vide hvilken mail du skal sende til tilmeldingen til :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1258974]Generelt så går man ind på fifeweb.org og så ind på deres show calendar og finder det land man vil på udstilling i (og begrænser det evt. også til det år/periode man er interesseret i), og kommer ind på en hjemmeside derfra.

FIFe klubben i Tyskland er 1. dekzv, som har dette overblikskort, som også er ret fint DEKZV (tryk på Ausstellungskalender 2015), så for de tyske udstillinger går jeg tit bare direkte derind. Jeg kan endda se derpå at der er SIA+OSH special show om lørdagen :slight_smile: (Scroll længere ned på siden for at finde flyeren. Du tilmelder som jyrak medlem via Jyrak - men du skal se på flyeren der for at vide hvilken mail du skal sende til tilmeldingen til :)[/QUOTE]

Takker … det var nøjagtig sådan jeg gjorde det lige bortset fra at translate og jeg gjorde det via den tyske klubs hjemmeside … meget spændende, hvad jeg har meldt til og noget overhovedet :tihi:

og sikr’ dig at du får en bekræftelse fra dem - deres system er noget hø ! Men de er heldigvis søde når man mailermed dem.
sidst måtte der 3 forsøg til med en af mine hvor de to andre lykkedes i første hug

Isabella kommer også (sammen med Susanne W og Tina P - I har lige fået total mega gangster navne begge to :dans: så nu er I total street :rock:)
Jeg er ret sikker på, at Isabella kan sige “Jeg er über nuttet” på tysk, så hun er helt klar :thumbup:
Dog er hun væk på min fødselsdag, men så er det en ekstra fødselsdagsdag til mig :høhø: (som ikke engang er vild med fødselsdage :tihi:)

Jeg ved den er gået igennem da jeg lige har bekræftet til den tyske klub at du er JYRAK medlem , vi ses dernede :slight_smile:

Tina Pedersen
Udstillingssekretær Udland
Jyrak

Jeg glæder mig til og være og være sammen med Isabella Prinsessen :slight_smile:

[QUOTE=Tina p;1259009]Jeg ved den er gået igennem da jeg lige har bekræftet til den tyske klub at du er JYRAK medlem , vi ses dernede :slight_smile:

Tina Pedersen
Udstillingssekretær Udland
Jyrak[/QUOTE]

Var den til mig Tina?

Jeg er misundelig og vil også med!!!

Du kunne såmen ha’ kørt med mig … jeg er alene i bilen med 1 tågehorn som selskab :slight_smile: