Jeg overvejer kraftigt om jeg skal køre derned med Xarabi om lørdagen.
Skal lige lure på om jeg kan finde overnatning et sted fra fredag til lørdag, da det er en lidt lang køretur om morgenen især. Ellers må jeg se om jeg kan finde nogle at køre sammen med - selskab gør enhver tur kortere
så er det bestemt at vi kommer begge dage og det bliver en korthårs udstilling for os denne gang og dog Knerk kan faktisk tilmelde opdræt hvis han tager Marikix med,
men jeg er i tvivl om skal der krydses af ved opdræt på alle de katte der indgår i opdrætte ??
[QUOTE=Jeanette;1276846]så er det bestemt at vi kommer begge dage og det bliver en korthårs udstilling for os denne gang og dog Knerk kan faktisk tilmelde opdræt hvis han tager Marikix med,
men jeg er i tvivl om skal der krydses af ved opdræt på alle de katte der indgår i opdrætte ??[/QUOTE]
Jeg var vist ikke helt vågen da jeg skrev dette, det er Avls klassen han kan deltage i
Og Muffin og jeg har sneget os til en plads hos Anne- så vi kommer.
Klubben vil dog nok gerne at vi kunne komme lørdag i stedet ( dommer eksamen ), så hvis nogen kender nogen der kan samle mig op i århus syd ??? Giver selvfølgelig til benz og har ikke meget med, sådan en skaldepande behøver ikke beautybox etc.
[QUOTE=kira v;1277242]Og Muffin og jeg har sneget os til en plads hos Anne- så vi kommer.
Klubben vil dog nok gerne at vi kunne komme lørdag i stedet ( dommer eksamen ), så hvis nogen kender nogen der kan samle mig op i århus syd ??? Giver selvfølgelig til benz og har ikke meget med, sådan en skaldepande behøver ikke beautybox etc.[/QUOTE]