Grindsted udstilling d 19.-20. marts

Grindstedudstilling
Lynghallen,
Søndre Boulevard,
7200 Grindsted

Lørdag den 19. & Søndag den 20. marts 2016.

[B]Der kåres Best of Best begge dage.

Der åbnes for online tilmelding den 1. februar 2016

Deadline for til- og afmelding fredag den 4. marts 2016[/B]

Inviterede dommere:
Ret til ændringer forbeholdes

Navn
Nationalitet
Kategori

Britta Busse
Tyskland
All-round

Hanne Sofie Sneum
Danmark
All-round

Marteinn Tausen
Island
2 - 3 - 4

Martti Peltonen
Sverige
2 - 3 - 4

Dieter Filler
Schweiz
All-round

Marie Westerlund
Sverige
All round

Hvem skal med? :smiley:

Jeg overvejer kraftigt om jeg skal køre derned med Xarabi om lørdagen.
Skal lige lure på om jeg kan finde overnatning et sted fra fredag til lørdag, da det er en lidt lang køretur om morgenen især. Ellers må jeg se om jeg kan finde nogle at køre sammen med - selskab gør enhver tur kortere :smiley:

vi regner med at tage derned om lørdagen med kaz og nok osse glitter, da hendes surhedstrip er over for denne gang

Jeg ville gerne med, men med datter og kærestes fødselsdag hhv d. 19. og 20. må jeg hellere blive hjemme :smiley:

Jeg regner med at skal afsted en af dagene … hvilken er endnu uvis :slight_smile:

Dumt spørgsmål: Hvem arrangerer den udstilling? :slight_smile: Ikke JYRAK, vel?

Katteklubben :slight_smile:

Lige netop i den weekend er de danske Korater i Stettin :slight_smile:

Vi regner med at komme med en stak killinger og måske et par ungdyr :thumbup:

Ikke os.
Vi springer udstillinger fra denne klub over :slight_smile:

Jeg kommer lørdag, måske også søndag…

Jeg kommer for at gå steward, og så tager jeg Mingusmanden :hjerte: med :smiley:

Fantapigen kommer også med :slight_smile:

så blev glitter osse tilmeldt udstillingen, bliver spændende at se hvordan hun tager en udstilling denne gang, :stuck_out_tongue:

så er det bestemt at vi kommer begge dage og det bliver en korthårs udstilling for os denne gang og dog Knerk kan faktisk tilmelde opdræt hvis han tager Marikix med,

men jeg er i tvivl om skal der krydses af ved opdræt på alle de katte der indgår i opdrætte ??

Ville gerne, men springer alle udstillinger fra den Klub over :slight_smile:

[QUOTE=Jeanette;1276846]så er det bestemt at vi kommer begge dage og det bliver en korthårs udstilling for os denne gang og dog Knerk kan faktisk tilmelde opdræt hvis han tager Marikix med,

men jeg er i tvivl om skal der krydses af ved opdræt på alle de katte der indgår i opdrætte ??[/QUOTE]

Jeg var vist ikke helt vågen da jeg skrev dette, det er Avls klassen han kan deltage i :ups:

Det blev så søndag Sami og jeg dukker op :slight_smile:

Og Muffin og jeg har sneget os til en plads hos Anne- så vi kommer.

Klubben vil dog nok gerne at vi kunne komme lørdag i stedet ( dommer eksamen ), så hvis nogen kender nogen der kan samle mig op i århus syd ??? Giver selvfølgelig til benz og har ikke meget med, sådan en skaldepande behøver ikke beautybox etc.

[QUOTE=kira v;1277242]Og Muffin og jeg har sneget os til en plads hos Anne- så vi kommer.

Klubben vil dog nok gerne at vi kunne komme lørdag i stedet ( dommer eksamen ), så hvis nogen kender nogen der kan samle mig op i århus syd ??? Giver selvfølgelig til benz og har ikke meget med, sådan en skaldepande behøver ikke beautybox etc.[/QUOTE]

Jeg spørger lige Pia om vi har :slight_smile: