Grøn er håbets farve

Fik taget billeder af Katte-Misserne i går aftes. - Hev mit grønne stof frem. Den er SÅ dum at arbejde med, så jeg glæder mig til at få købt en grøn i papir. :smiley:

Nå, så til masse billeder af Katte-Misserne. :ups:

Gismo kom frisk som den første. Og det var jeg bare glad for. Personligt synes jeg han er så fin på den grønne farve! :slight_smile:

Diamond var med på et par stykker. :slight_smile:

Amidale ved jeg ikke rigtig hvor god hun er på grøn. Og om det skulle gøres mærker eller lysere. Desværre bagefter erkender jeg hun nok skal på lys, og de fleste er taget med mørk. De er ikke super gode, men viser alligevel min farlige Katte-Misser frem. :smiley:

Som altid, gode foto af de smukkeste misser :smiley:
Og den grønne farve :thumbup:

Super gode billeder endnu engang Camilla :thumbup:
Jeg synes personligt, at Gismo er den bedste på den grønne farve, da den passer super til hans øjenfarve :ok:

Skønne billeder af smukke Diamond men en anden farve baggrund ville gøre meget mere for hende :wink:

Amidale er kanon på mange af billederne - Er helt vild med tigerlooket hos hende :wink:
Men igen synes jeg ikke den farve er god til hende - Den skulle være meget mere afdæmpet, som den jeg brugte til Djamilla hos Felicious :wink:

[QUOTE=Coon Danica;749607]Som altid, gode foto af de smukkeste misser :smiley:
Og den grønne farve :thumbup:[/QUOTE]

Tusinde mange tak for de utrolig pæne ord Lisbeth. :slight_smile:
Ja, grøn er en fed farve. :smiley: Jeg må huske til næste gang at bruge indstillingerne som på Gismo’s billeder, der er den bedst synes jeg. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;749611]Tusinde mange tak for de utrolig pæne ord Lisbeth. :slight_smile:
Ja, grøn er en fed farve. :smiley: Jeg må huske til næste gang at bruge indstillingerne som på Gismo’s billeder, der er den bedst synes jeg. :)[/QUOTE]
Helt enig :wink:

Jeg ELSKER dine billeder :smiley:

Er så imponeret over hvor dygtig du er til at tage billeder, med den rette belysning osv… :thumbup: Og at misserne gider… :tihi: Når jeg finder mobilen frem og tager max 2 billeder, så gider Oliver ikk mere og angriber mobilen… :tihi:

Måske det ændre sig hvis jeg får et digital kamera i julegave? (:kryds::kryds:)

Endnu en gang… WOW! :smiley:

Kanonbilleder! Du er fantastisk til det dér :ok:
En enkelt lille ting. Personligt ser jeg faktisk det grønne før jeg ser katten - så måske farven kunne dæmpes en smule? Jeg tænker, når du nu alligevel skal købe noget? Men igen, det er måske bare mig :wink: Farven er lige i øjet (høhø) til deres øjenfarve :slight_smile:

Flotte billeder - og dine katte forstår i den grad at posere… :smiley:

[QUOTE=Ann R;749669]Kanonbilleder! Du er fantastisk til det dér :ok:
En enkelt lille ting. Personligt ser jeg faktisk det grønne før jeg ser katten - så måske farven kunne dæmpes en smule? Jeg tænker, når du nu alligevel skal købe noget? Men igen, det er måske bare mig ;)[/QUOTE]
Sådan havde jeg det også lidt med denne farve :wink:

Fede billeder, og min første tanke derefter var, at du vist skal en tur til Falster og besøge Lisbeth med den baggrund. :smiley:

Lolland tak :høhø:

Lolland - Falster det kommer ud på et for en fra Køge :stuck_out_tongue: :tihi:

Endnu en gang super flotte billeder! :thumbup:
Som andre nævner synes jeg også farven er liiige hidsig nok, ellers synes jeg den er rigtig flot, og især til Gizmo.
(ellers er det måske fordi jeg har ondt i hovedet?)
Men ellers virkelig gode billeder! :juhu: :love2:

:tihi:

[QUOTE=DK Mammarazzi;749610]Super gode billeder endnu engang Camilla :thumbup:
Jeg synes personligt, at Gismo er den bedste på den grønne farve, da den passer super til hans øjenfarve :ok:

Skønne billeder af smukke Diamond men en anden farve baggrund ville gøre meget mere for hende :wink:

Amidale er kanon på mange af billederne - Er helt vild med tigerlooket hos hende :wink:
Men igen synes jeg ikke den farve er god til hende - Den skulle være meget mere afdæmpet, som den jeg brugte til Djamilla hos Felicious ;)[/QUOTE]

Først tusinde tak for de pæne ord. :slight_smile:

Jeg er også selv helt tosset med Gismo, på denne grønne farve. Var lykkelig for han ville ligge der og gøre sig til i går. :smiley:

Jeg må indrømme jeg synes hun er okay fin på den, men nok ikke den bedste. - Jeg drømmer lidt tosset om en gul baggrund også med tiden, men måske det er for pang. :tihi: Jeg er til de klare farver… :ups:

Tak for roserne af Amidale og hendes “vilde” look. Ja, hvad man ikke kan få dem til når man leger/driller dem lidt. :tihi: Ja, hun burde nok have en lidt mere vissen grøn, end sådan en pang grøn, som Djamilla har fået taget billeder på. Jeg drømmer om en brun baggrund til hende… :slight_smile:

Jeg laver lige den “dovne” og takker og svare af en omgang. :slight_smile:

Jeg takker mange gange for de pæne ord, om mine små Katte-Misser. :slight_smile:

Jeg er helt enig i man tydeligt ser baggrunden. - Jeg har selv en svaghed for pang/skrige farver. Lige som hvid, HELT hvid baggrund… :ups: Dét er nok ikke det bedste hver gang… Den tanke om en klar gul baggrund, skal jeg måske vente lidt med, selv om tanken tiltaler mig meget. :slight_smile:

Jeg drømmer også om en brun baggrund. Tror den ville kunne være god også. Især til Amidale. :slight_smile:

Jeg har ikke set om jeg kan ændre på baggrunden, uden at ændre andet. Jeg er ikke en haj i PSP, men jeg vil da se om jeg kan finde ud af noget. :slight_smile:

TAK for jeres pæne ord og tid til at give mig en kommentar med på vejen! :thumbup: Det luner altid så dejligt!

Ja jeg har endnu ikke fundet den rette måde, men nu har jeg forsøgt at ligge to billeder sammen og viske rundt om Gismo. - Ved ikke rigtig… Kan ikke funde ud af hvor tæt jeg skal gå på ham…

Så’n, måske? eller er det for tamt? Jeg har nedtonet baggrundsfarven er del. Har sigtet lidt efter øjnenes farve. Måske er det for meget… hm…

Wow - bare jeg kunne tage så gode billeder :ok:
Og smukke modeller

Sikke nogle gode motiver! Og Amidale, ja hun fører sig jo bare frem i stereolyd og technicolor, sådan en diva :ok:
VH
Susanne