Grønlangkålsfrokost 23/1-21

Nu har jeg tænkt en del på det her grønlangkål og julefrokost for Kattegale…
Sagen er jo den, at vores december er længe booket og vi er formentlig ikke de eneste der er i den situation :slight_smile:
Anoushka forventes at føde slut oktober og killingerne vil derfor være meget små i November, hvor det ville være oplagt at mødes :slight_smile:
Jeg vil gerne vente med mange besøgende til de har en vis alder, så derfor tænker jeg januar måske februar er bedste alternativ.
Så er der garanteret også meget mere underholdningsværdi i de små :slight_smile:
Jeg har derfor følgende datoer i spil:
23. januar eller 6. februar.

Jeg ved godt, jeg er ude i meget god tid :slight_smile: Men pludselig er det jul og… desuden er det ikke forbudt at spise vendsysselsk grønlangkål i januar :wink:

Hvis i påtænker at deltage, så er det de to datoer i skal have i baghovedet :slight_smile: Jeg følger op, når året lakker mod enden, så den endelige plan kan laves :slight_smile:

Naturligvis, hvis vi kan pga Corona :slight_smile:

7 Synes om

D. 23. januar kan jeg med 95% sikkerhed godt! :smiley:

Hundekræet er sikkert alligevel lige gået i løbetid der, så jagt kan hun ikke komme på uanset :tihi:
Der er ingen katteudstilling i den weekend heller.

d. 6. februar bliver muligvis for snert for mig. Jeg har ikke helt luret, hvad jeg gør med min fødselsdag, da weekenden nærmest den igen igen igen i år ramler med Plantoramas fremvisning (som jeg altså vil til i Aalborg i år!).
Så jeg ved ikke om jeg ender med, at jeg vil feste til jeg segner d. 6 i stedet :ups:
Men det kan man selvfølgelig også gøre med grønlangkåls frokost :smiley: :tihi:

1 Synes om

Pia! jeg har da tjekket udstillingskalenderen :smiley: Min første dato var nemlig i en udstillingsweekend :stuck_out_tongue:

2 Synes om

God idé at flytte til jan/feb!
Jeg reserverer begge dage, så må vi se hvad det hele ender med :slight_smile:

1 Synes om

Jeg aner ikke, hvad du snakker om, og jeg spiser ikke grønlangkål… Men jeg kan helt sikkert godt klappe killinger, mens I spiser :grin:

3 Synes om

Det startede med Vipstøsen skulle til Aalborg :rolleyes: og så gik det galt der fra :smile:
Tråden hedder “Perler i Aalborg og omegn” så vidt jeg lige husker :blush:

2 Synes om

Altså @Lykke og du bor Nordenfjords og du spiser ikke grønlangkål. Det er jo en fejl du må få rettet op på :wink:

2 Synes om

Jeg har reserveret begge datoer :smiley:

Jeg plejer ikke at kunne lide grønlangkål men er villig til at tage en for holdet :wink:

2 Synes om

Jeg kan også begge dage, hvis det er :grin:

1 Synes om

Ja, jeg bliver vist også nødt til at komme og finde ud af om den der nordenfjordske grønlangkål er så god, som I alle påstår - jeg kan i hvert fald ikke lide den østjyllandske! :hoho:

Jeg har reserveret begge datoer også :slight_smile:
Evt. kan vi lave en afstemning om det, hvis det er nemmere for overblikket? (Jeg kan måske som administrator lave en afstemning i dit startindlæg :gruble: hvis det ønskes :smil: )

1 Synes om

De østjyske er noget trist sjask.

Dem nord fra er ikke i mælkesovs og bare det gør dem så meget bedre

1 Synes om

Jeg tænker det bliver aktuelt sidst på året, når der kommer lidt mere plan på :+1:t2:

2 Synes om

Frokosten bliver 23. Januar, da vi er blevet optaget i februar :slightly_smiling_face:

8 Synes om

Jeg har sat kryds i kalenderen. En nevø kan komme og finde på at holde fødselsdag der, men håber han tager weekenden efter :see_no_evil::joy:

Arbejdsuge som vanligt :slightly_smiling_face:

Hvordan, for den er ulige og jeg har fri :face_with_monocle:

1 Synes om

Der er 53 uger i år, så næste år skifter Anne om og arbejder ulige uger :wink:

Vi skifter jo uge fordi der er 53 uger i 2020 :slight_smile:

Åh for pokker, det gør vi ikke (plejer vi ikke) må hellere lige tjekke, ellers så er jeg på den :smile:

1 Synes om

Sig gerne til når du ved det, er lige blevet spurgt om jeg vil holde et foredrag d. 23. :slight_smile: