Grønne øjne

Lækre grønne øjne hele tråden igennem :thumbup:

Min smukke Dulle har også dejlige grønne øjne :wehuu:

Altså lige efter blå øjne kommer grønne - de er bare Så flotte.

[quote=Eva K;108533]googlede - den er da sej. Hvordan er temperament ifht til f.eks. bengal?
Og hvor store er de ca.?[/quote]

[quote=Vibeke;133173]Mange af mine katte har grønne øjne

Min erfaring med den grønne øjenfarve er at den er længe om at blive “færdig”. Timba på billedet var over 2 år gammel inden hendes øjenfarve var færdig med at udvikle sig.[/quote]

Interessant, tror I hende her kan udvikle grønne øjne?
Hun er knapt 1 år.
Jeg synes grønne øjne er flotte, men kan rigtig godt lide den gyldne farve hendes øjne har nu :slight_smile:

[quote=Mislingen;134474]Interessant, tror I hende her kan udvikle grønne øjne?
Hun er knapt 1 år.
Jeg synes grønne øjne er flotte, men kan rigtig godt lide den gyldne farve hendes øjne har nu :slight_smile:

[/quote]

Muligvis der er jo ligesom et grønt skær over dem :slight_smile: du må vente tålmodigt og se, hendes øjenfarve virker i hvert tilfælde ikke færdig.

Mor - brunspottet osh :

Brunticket datter :

Brunskilpaddespottet datter som kattunge :

Gizmo:

Devi:

Junior:

Min Nuka havde grønne øjne til at starte med - jeg troede i lang tid at de var grønne med så begynte der at komme en ravfrvet ring som bredte sig mere og mere idag er hun helt ravfarvet.

Ja men her er der vist også en grønøjet fidus, ved navn leopold.

[quote=Gizzemissen;170521]Gizmo:


[/quote]

Må Mille godt være kæreste med Gizmo…selvom hun har gule øjne?:inlove:

Jeg har lige været i audiens med Kongen og han bad mig videregive hans accept.

Meeen…sådan helt off the record synes jeg Mille skal vide at han har kærester over hele landet…det så Hans Majestæt mig vist ikke skrive :tihi:

[quote=Gizzemissen;170654]Jeg har lige været i audiens med Kongen og han bad mig videregive hans accept.

Meeen…sådan helt off the record synes jeg Mille skal vide at han har kærester over hele landet…det så Hans Majestæt mig vist ikke skrive :tihi:[/quote]

I det Mille er Dronning så er de jo som skabt for hinanden:wehuu:

Det må være karma :thumbup:

Men jeg må sige at Gizmo er en ualmindelig flot dreng:hjerte:Han har virkelig nogle smukke øjne.

Han har skønne øjne…det bedste ved det hele er at hans personlighed er endnu skønnere, jeg elsker simpelthen den kat over alt på jorden :inlove:

Boris har også grønne øjne…

ej hvor sjovt… men flot

Min nye osh jente har en helt sinnsykt flott øyenfarge. Og jeg tror faktisk den vil utvikle seg veldig bra også.
Hun er 3 mnd + på bildene.
Oppdretter jobber målrettet for øyenfargen,så jeg er veldig glad for jeg fikk lov å kjøpe henne,til å styrke øyenfargen på mine enda bedre. Jeg har fått bra blåfarge på siamerene mine,og har enda ikke guløyde orientalere. Men lille Whisper er spesiell :inlove:

Først 2 bilder tatt uten blitz:

Så med blitz,hvor mange orientalere ihvertfall da får gule øyner,det gjør mine andre da,men ikke Whisper:

Her er foreldrene,så ikke så merkelig øyenfargen er såpass :ok:

Mor:

Far:

Mine Singapura’er har alle 3 grønne øjne ( skal være gule eller grønne - må ikke være blå) Face har arvet sin fars gul-grønne øjne,- desværre ikke sin mors ( Lille Fis) smukke lysere, grønne øjne!

Cats og Conni

[quote=Thelma;176970]
Far:
[/quote]

Åh hva? :uha: Hvor er den kat bare smuk! :hjerte: