Guldmærker

Jeg skal lige høre herinde om der er nogle af jer som har fået guldmærker fra føtex, bilka fx men ikke bruger dem så vil jeg meget gerne overtage dem :slight_smile:

Jeg forærer altid mine væk til de næste kunder i køen…jeg råwer højt: " Nogen der vil have guldmærker"…nogen gange ja, andre gange nej.

Jeg er træt af alle de guldmærker…de skulle hellere udbetale penge for dem…eller sætte prisen på varerne ned…lidt OT, sorry.

Sim-Sim
os ansatte er til tider ligeså trætte af mærkerne :slight_smile:

Jeg gør det at jeg ligger det antal mærker op, som kunden er berettiget til ud fra deres køb, ønsker kunden så ikke mærkerne kan h*n lade dem ligge, og de går så til den næste kunde som ønsker mærkerne :slight_smile:

Okey men hvis I vil af med dem så vil jeg meget gerne modtage dem da jeg samler på dem og meget gerne vil have et par hæfter fyldt op :wink:

Ja, har vist nogle stykker i pungen… Og siger pt. nej. (vi har ikke lige brug for kuffterter osv.) men kan da godt gå over til at sige ja, hvis du vil have nogle flere :slight_smile:

Det må du meget meget gerne Eva for jeg mangler netop kufferter :smiley:

Det gør jeg så. Så skal du bare lige minde mig om det, når jeg skal sende dem til dig :høhø:

jeg sad også og blev lidt varm på toilettasken… det ligner lidt den fra sturdi og til under 100kr, fik jeg også lyst til at samle
min mand vil havde en kuffert, så kan desværre ikke give dig nogle før vi selv har samlet nok

jeg vil også MEGET gerne have dem for lige præcis den mellemste kuffert på hjul vil jeg super gerne have… jeg skal virkelig virkelig bruge den :slight_smile:

Lene (kattetøsen) får fremover alle mine guldmærker…jeg handler for mange tusinde kroner i Føtex hver måned…og jeg kan da ærgre mig over alle de guldmærker jeg har foræret til de næste kunder i køen…dem kunne Lene have fået :frowning:

Er også den jeg samler guldmærker sammen til da min forrige kuffert gik til de evige kufferthaller, efter en tur til Italien hvor de var ret så hårdhændet ved den at et hjul var blevet skadet og nej jeg fik ingen erstatning :frowning:

Jeg gider simpelthen ikke sådan nogle mærker, som roder rundt i min pung.
Lav da et kort som fx Coop, der bare ligger i pungen og som man kan bruge i årevis uden at skulle gøre andet end at finde det frem.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1045056]Jeg gider simpelthen ikke sådan nogle mærker, som roder rundt i min pung.
Lav da et kort som fx Coop, der bare ligger i pungen og som man kan bruge i årevis uden at skulle gøre andet end at finde det frem.[/QUOTE]
kan du ikke sige det til dansk supermarked??? jeg er helt enig…

Vores Føtex havde double up på guldmærker idag, så der bliver snart til en ny kuffert, og det passer lige, for det ene hjul på min carry-on røg af for nyligt!
VH
Susanne

Jeg er en af dem der synes det er sjovt med Guldmærkerne. Jeg har fået lækre gryder/pander og nogle SKØNNE knive som jeg ellers aldrig ville ha’ så meget som overvejet pga prisen.

Kufferterne her… hmm… jeg ved ikke om jeg ligefrem har brug for flere kufferter, men toilettasken ser nu egentlig god ud, og efter at vi er mere eller mindre stoppet med at handle i Føtex til daglig, så er der længere mellem mærkerne. så det bli’r nok max en lille ting jeg kan nå at samle til. Med mindre der skal købes TV eller møbler igen L (John købte et nyt TV sammen med sin onkel og kom hjem med flere meter guldmærker på et tidspunkt L)

Jeg ville bare ønske de gjorde som den tyske REAL og lavede et STORT mærke til når man købte stort ind.

for ja, vi har skam osse samlet mærker i Tyskland, det er helt samme princip, sidst var det vist endda de samme knive som føtex lige har haft :slight_smile:

Jeg plejer at takke nej, men efter jeg så din tråd her, så skyndte jeg mig
at sige “ja tak”, da jeg handlede i Føtex i dag. Hvor lang tid kører kam-
pagnen? Jeg samler, hvad jeg nu når i perioden, og så sender jeg dem til
dig :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1045380]Jeg plejer at takke nej, men efter jeg så din tråd her, så skyndte jeg mig
at sige “ja tak”, da jeg handlede i Føtex i dag. Hvor lang tid kører kam-
pagnen? Jeg samler, hvad jeg nu når i perioden, og så sender jeg dem til
dig :)[/QUOTE]

Tusind tak Charlotte, kampagnen kører i flg samlehæftet til 8 juni 2013 :slight_smile:

      • Updated - - -

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1045373]Jeg er en af dem der synes det er sjovt med Guldmærkerne. Jeg har fået lækre gryder/pander og nogle SKØNNE knive som jeg ellers aldrig ville ha’ så meget som overvejet pga prisen.

Kufferterne her… hmm… jeg ved ikke om jeg ligefrem har brug for flere kufferter, men toilettasken ser nu egentlig god ud, og efter at vi er mere eller mindre stoppet med at handle i Føtex til daglig, så er der længere mellem mærkerne. så det bli’r nok max en lille ting jeg kan nå at samle til. Med mindre der skal købes TV eller møbler igen L (John købte et nyt TV sammen med sin onkel og kom hjem med flere meter guldmærker på et tidspunkt L)

Jeg ville bare ønske de gjorde som den tyske REAL og lavede et STORT mærke til når man købte stort ind.

for ja, vi har skam osse samlet mærker i Tyskland, det er helt samme princip, sidst var det vist endda de samme knive som føtex lige har haft :)[/QUOTE]

Vi fik også fat i nogle knive da vi opdagede den sport der gik i at samle guldmærker og det er rigtig gode knive :slight_smile:
Og da vi så opdagede at denne her gang var det kufferter og jeg manglede en så er der gået sport i den igen men det er jo begrænset hvor meget kan handle for pr uge :høhø:

Jeg modtager også gerne mærker :wink:

jeg skal nok sende til who ever mangler…

jeg var i bilka igår - og der var dobbelt op… og jeg fik fra halvdelen af køen for og bag mig + 2 laaaaaaaaaaange striber jeg fandt i p-kælderen, så nu har jeg til mine egne tasker :slight_smile: jeg skal have computertasken og den næstestørste trolley - den passer nemlig lige i dimensionen til ringbind…

det er en god ting når man er begyndt på endnu en uddannelse… igen gg

og da jeg handler en del i bilka - så tro jeg der er mærker nok :slight_smile: plus at kampagnen vist kører helt til juni :slight_smile:

MoMO hvis du mangler kuffert. Så kan du få vores hæfte fra igår. Vi fik 50 mærker. Som vi fik sat på. Den kan jo så fås til 400 i stedet for 1400 :slight_smile:
Skal lige hører med min mor først dog, da hun måske ville have den.