Guldmærker

Ja, jeg er begyndt at huske at sige “Ja tak” igen, så nu samler jeg også til Camilla eller hvem der mangler :slight_smile:

sig til hvis I vil have min adresse så :smiley:

[QUOTE=Blunky;1046899]MoMO hvis du mangler kuffert. Så kan du få vores hæfte fra igår. Vi fik 50 mærker. Som vi fik sat på. Den kan jo så fås til 400 i stedet for 1400 :slight_smile:
Skal lige hører med min mor først dog, da hun måske ville have den.[/QUOTE]

Oh jeg er meget glad modtager af det hæfte :smiley:

Jeg samler også på mærkerne nu, før fik min svigerforældre dem, men nu kan vi godt bruge dem, da vi godt kunne bruge en ny kuffert med hjul til udstillingsgrejet istedet for vi skal være rundt på rygsæk og sportstaske

Jeg har vist allerede flere guldmærker end Lene kan bruge…jeg har også ½ mio fra min nevø, han købte nyt TV i Bilka i forgårs til 8.000 kr… jeg fik også en masse af min søster i onsdags + at jeg selv handlede for 2100 kr i Føtex i onsdags…hvis du vil have mærker…så skriv en PB samt hvor mange du mangler, for at kunne købe den kuffert du vil have…husk at skrive din adresse i PB’en…

Hvis der alligevel er ved at være overflod af Guldmærker rundt omkring hos KGer vil jeg da også gerne aftage lidt…
Jeg har allerede selv 30 mærker, men er interesseret i lidt flere mærker.

Til de jeg har lovet guldmærker…jeg har lagt til side til jer og ordnet kuverter, som I fik besked på pr PB…jeg skal bare have dem sendt…

Jeg har stadig mindst ½ km mærker tilbage…så hvis du er interesseret, så gør som jeg beder om, i # 25.

[QUOTE=Sim-Sim;1050515]Til de jeg har lovet guldmærker…jeg har lagt til side til jer og ordnet kuverter, som I fik besked på pr PB…jeg skal bare have dem sendt…

Jeg har stadig mindst ½ km mærker tilbage…så hvis du er interesseret, så gør som jeg beder om, i # 25.[/QUOTE]
Jeg er meget interesseret og har sendt dig en PB :slight_smile:

Det har du nemlig…og jeg har også svaret…mangler bare lige svar på, hvor mange du skal bruge…og hvornår du skal bruge kufferterne…så kommer de til dig, mærkerne altså :smiley:

Jeg har mindst gjort 900 mærker klar i en masse kuverter her til formiddag…så nu skal jeg bare på posthuset…

Alle har fået svar på PB…

Men stadig ingen til mig :venter:

jeG har som Sagt hæftet min mor ville gerne lade det gå videre. :slight_smile: kuffert hæftet med alle mærkerne

Igen igen :wink: Har hæftet fyldt med guldmærker til taske fra bilka liggende… Send en pb hvis det har interesse :slight_smile:

Camilla, jeg har fået en ordentlig måsfuld til dig af mine forældre, som handler en masse i Bilka :ok:

Ihh tusind tak Annie :ok:

Så fik jeg samlet nok mærker til den største trolley de havde til 400kr
Og den er allerede blevet afprøvet ved at blive fuldt…
Der er plads til at jeg kan have katteudstillingsudstyr, til 3 katte og et kuld, og uden at have problemer med at lukke, og den er nem at gå rundt med,
Glæder mig til at bruge den til Nr. Aaby

Jeg er ved at have pungen fuld.
Camilla MoMo - Mangler du stadig? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1060814]Jeg er ved at have pungen fuld.
Camilla MoMo - Mangler du stadig? :)[/QUOTE]
Ellers gør jeg :bebe:

Så må du invitere til killingenus :muhaha:

Konkurrencen er ændret…så man nu, i modsætning til da det med kufferterne startede, kan indlevere fyldt hæfter og deltage i konkurrencen om at vinde 10.000 kr…9 personer kan vinde.

Jeg har jo fået flere hundrede mærker af min nevø, ialt 480 stks, da han købte tv i Bilka til 8.000 og der var dobbelt op på mærker, dagen efter købte han en Bluray-optager, også dobbelt op på mærker…og sendt dem + mine egne + min søsters til mange herinde…men nu vil min nevø deltage i konkurrencen om at vinde de 10.000 kr…så alle mine + min søster mærker fremover…går til min nevø…familien kommer først. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1060849]Konkurrencen er ændret…så man nu, i modsætning til da det med kufferterne startede, kan indlevere fyldt hæfter og deltage i konkurrencen om at vinde 10.000 kr…9 personer kan vinde.

Jeg har jo fået flere hundrede mærker af min nevø…og sendt dem + mine egne + min søsters til mange herinde…men nu vil min nevø deltage i konkurrencen om at vinde de 10.000 kr…så alle mine+ min søster mærker fremover…går til min nevø…
familien kommer først. :-)[/QUOTE]

Ellers så skal du bare skrive din nevø’s information på hæfterne, og så kan du stadig lade andre købe for dem :slight_smile: