Guldmærker

Nåååå…det havde jeg så slet ikke tænkt på at man kunne…jeg fik bare at vide, at man ikke behøver at købe kufferter først…og så aflevere hæftet…han mener nemlig at han er én af de 9, der vinder…hans bil skal repareres…:smiley:

Jeg spiller ikke selv…jeg har held i kærlighed, men ikke i spil :smiley:

:slight_smile: Ja hvis det er samme som sidst kan man også bare aflevere hæfterne, det gjorde vi med nogle stykker sidste gang.

[QUOTE=Eife;1060814]Jeg er ved at have pungen fuld.
Camilla MoMo - Mangler du stadig? :)[/QUOTE]

Ihh tusind tak for tilbuddet Eva, men jeg fik et pænt bundt her forleden :slight_smile:

Og jeg ved at Jojo (Joan) mangler !

[QUOTE=Sim-Sim;1060851]Nåååå…det havde jeg så slet ikke tænkt på at man kunne…jeg fik bare at vide, at man ikke behøver at købe kufferter først…og så aflevere hæftet…han mener nemlig at han er én af de 9, der vinder…hans bil skal repareres…:smiley:

Jeg spiller ikke selv…jeg har held i kærlighed, men ikke i spil :D[/QUOTE]

Hvis jeg stadig må få et hæfte, kan han bare udfylde navn osv først. Eller du kan bare sende selve mærkerne, så lover jeg at skrive ham på :slight_smile:
Jeg har nemlig hverken held i det ene eller det andet :ups:

[QUOTE=MoMo;1060879]Ihh tusind tak for tilbuddet Eva, men jeg fik et pænt bundt her forleden :slight_smile:

Og jeg ved at Jojo (Joan) mangler ![/QUOTE]

Det synes jeg er lidt underligt…I stod begge som de første, der fik mærker af mig…men begge skrev I at I kun ville have 15 stk.
I kunne have fået 100 hver…mindst, jeg har sendt i nærheden af 800 mærker…og nu mangler I…?

[QUOTE=Theomilou;1060881]Hvis jeg stadig må få et hæfte, kan han bare udfylde navn osv først. Eller du kan bare sende selve mærkerne, så lover jeg at skrive ham på :slight_smile:
Jeg har nemlig hverken held i det ene eller det andet :ups:[/QUOTE]

Jo jo Maja…du får de mærker jeg har lovet dig…jeg kan ikke lige huske, om du skulle have 50 eller 60, jeg har nemlig lagt dem i kuvert…men dem jeg har lovet dig, de kommer til dig…de, der ikke får, stod nederst på listen…og de har fået PB om at jeg ikke kan give dem de mærker jeg får fra…engang i sidste uge…

Nåååårh Maja, hvor er det synd for dig :surrender1: …men heldet i begge dele, det kommer, bare vent :kryds:

[QUOTE=MoMo;1060879]Ihh tusind tak for tilbuddet Eva, men jeg fik et pænt bundt her forleden :slight_smile:

Og jeg ved at Jojo (Joan) mangler ![/QUOTE]

Ja, jeg hører lige hende ad nu her…

[QUOTE=Sim-Sim;1060932]Det synes jeg er lidt underligt…I stod begge som de første, der fik mærker af mig…men begge skrev I at I kun ville have 15 stk.
I kunne have fået 100 hver…mindst, jeg har sendt i nærheden af 800 mærker…og nu mangler I…?[/QUOTE]

Det kan jo være at JoJo heller ikke længere mangler.
Hun skrev nemlig også til mig dengang, men kan jo sagtens så ikke have tænkt på at skrive og fortælle at hun ikke længere mangler :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1061342]Det kan jo være at JoJo heller ikke længere mangler.
Hun skrev nemlig også til mig dengang, men kan jo sagtens så ikke have tænkt på at skrive og fortælle at hun ikke længere mangler :)[/QUOTE]

Hvis du løber tør for nogen at donere til, kan jeg da lige tjekke hvor mange mærker der mangler til rygsæk nr. 2 hos os - foreslog Martin at han også fik en så vi kan bruge dem på vores lille Københavnertur :wink:

[QUOTE=Sim-Sim;1060934]

Nåååårh Maja, hvor er det synd for dig :surrender1: …men heldet i begge dele, det kommer, bare vent :kryds:[/QUOTE]
Hmm, nu har jeg ventet i 48 år…hvornår kommer det, Sim-Sim??:høhø:
Det er mere så jeg kan sørge for at være hjemme dén dag…:tihi:

[QUOTE=Theomilou;1061350]Hmm, nu har jeg ventet i 48 år…hvornår kommer det, Sim-Sim??:høhø:
Det er mere så jeg kan sørge for at være hjemme dén dag…:tihi:[/QUOTE]

haha…det ér faktisk smidt i postkassen i dag tirsdag :p…men hvorfor skal du være hjemme, når du får brev?.. bortset fra det…så har Føtex og Bilka letvægtskufferter, der er billigere end dem, man skal bruge mærker til…

EDIT…Jeg indrømmer jeg er sååå træt pga al den havluft vi fik i hovedet i dag…men først NU, bagefter forstår jeg hvad du mener med, at du skal være hjemme den dag…når kærligheden banker på døren… :smiley: godnat.

Godnat :godnat:

[QUOTE=Sim-Sim;1060932]Det synes jeg er lidt underligt…I stod begge som de første, der fik mærker af mig…men begge skrev I at I kun ville have 15 stk.
I kunne have fået 100 hver…mindst, jeg har sendt i nærheden af 800 mærker…og nu mangler I…?[/QUOTE]

Vi fik mærker til en kuffert til mig, men efterfølgende gik min mands kuffert i stykker så derfor jeg pludselig manglede mærker igen, men de er samlet og vi har de mærker vi skal bruge :slight_smile:

Har sendt dig en PB i går :slight_smile:

Jeg er altså også stadig meget interesseret :slight_smile:

:tihi: !

jeg afleverede 2 hæfter med mærker og købte 2 tasker… 2 der kun krævede 40 mærker…

så fik jeg mærker for taskerne - dobbelt op - OG jeg fik de mærker jeg havde for meget i hæfterne retur… dobbelt op…

så nu har jeg et hæfte mere der er fyldt :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;1062249]jeg afleverede 2 hæfter med mærker og købte 2 tasker… 2 der kun krævede 40 mærker…

så fik jeg mærker for taskerne - dobbelt op - OG jeg fik de mærker jeg havde for meget i hæfterne retur… dobbelt op…

så nu har jeg et hæfte mere der er fyldt :)[/QUOTE]
Hvis du ikke skal bruge det, vil jeg meget gerne overtage det :slight_smile:

det skal jeg ikke :slight_smile: jeg sender det til dig hvis du gerne vil have det :slight_smile:

Iiih det vil jeg meget gerne :slight_smile:
Jeg har sendt dig en PB med min adresse

Er der stadig nogle der har for mange…er jeg den glade modtager!! :kryds: