Jeps, har både kaffe og te
kan ikke helt love at den kage bliver 100 % low carb… er lidt presset på tid ![]()
Har du mælk og sødetabletter til kaffe? Kan sagtens selv tage med, særligt sidstnævnte er det jo ikke alle der har. Men synes det er fjollet at slæbe med, hvis du alligevel har. ![]()
Ja til mælk. nej til sødetabletter. Jeg har noget sødemiddel (flydende) fra Netto… ved ikke om det kan bruges?
Bliver ikke low carb kage, kunne ikke gå halvdelen af det jeg ville have. Så kagen bliver i den grad eksperimenterende på flere områder…jeg bager ikke ret tit ![]()
Uh, det tør jeg næsten ikke rode mig ud i at forsøge at dosere.
Jeg tager bare med ![]()
Service oplysning: her kan godt være lidt fodkoldt, så tag gerne et par tykke strømper eller et par indesko med ![]()
Ej hvor er jeg bare slet ikke MISunderlig på jer, men der er jo lidt langt for en sindig jyde at køre.
Men I må hygge jer rigtig meget i morgen og få rigtig gramset på nogle killinger ![]()
![]()
EDIT: og på Hippy ![]()
Du kan da bare nå at ombestemme dig ![]()
Jo men der er jo lige 2 timers kørsel og en bro og så skal jeg stå i Plantorama hele søndagen.
Jeg må desværre melde afbud.
Jeg kan bare mærke at jeg skal lave så lidt som muligt, hvis jeg skal nyde weekenden.
Det et super ærgerligt, havde glædet mig til killinger og sjove snakke.
Siden Tea har meldt afbud, har jeg hurtigt rørt noget dip til @DorteH’s grøntsagsstængler … havde tilfældigvis en bøtte creme fraiche stående ![]()
Og jeg har købt noget hummus, der også kan dippes i ![]()
…og jeg blev færdig med kagen
@Skattekat & @Temple_Bar: ![]()
![]()
Så dropper jeg Meny på vejen! ![]()
Jeg håber I får en hyggelig eftermiddag, og ærgrer mig over at det lige blev den dag hvor jeg har en anden aftale. Nus killingerne fra mig - især den lille blå ![]()
ærgrer mig over at det lige blev den dag hvor jeg har en anden aftale.
Så kan du lære det! ![]()
Nus killingerne fra mig - især den lille blå
Den blå er søøøøøød - og har god smag… ![]()
Tak for en hyggelig eftermiddag - @Vipstosen, hermed reminder om opskrift!
![]()
Tak i lige måde
. Jeg smider et link til kageopskrift, så snart jeg sider ved en pc