Hadibadja killingenus i Slagelse

Nåh, jeg giver op siden du skal nøde sådan :rolleyes2: … jeg bager rugbrød og @BAB tager ost med.

1 Synes om

YEEHAAA - tålmodighed betaler sig… :ok::laughing:

Men så må jeg jo i tænkeboks igen - @Vipstosen: Hva’ mangler der…? :thinking:

I’ll be back… svarer lige på killingekøber mail… tråden ikke glemt… lige om lidt :wink:

deltagere for nuværende: @BAB, @DK_SismoCats, @Temple_Bar, @Enki, @Skattekat @Tea, @DorteH, Charly og undertegnede. Dvs. 9 personer.

@Enki: Coca Cola, Coca Cola Zero, Pepsi og Pepsi Max med, og lidt chips.

@DK_SismoCats: Du har både skrevet du tager sodavand og 2 kager med (en med og en uden sukker). Hvis du har to kager med, skulle sodavanden så ikke flytte over på nogle andre?

@Temple_Bar: noget ost/skinke-agtigt med, da jeg ikke spiser kage. Altså low carb-agtigt

@Skattekat: islandsk rugbrød

@BAB: noget ost

@DorteH: mja… hvad bestemmer du dig for :wink: Jeg kunne jo foreslå noget mere sodavand eller noget mere til at putte på brød?

@Tea: vides ikke, hvad vil du have med :slight_smile:

@Vipstosen: supplerer op hvor der mangler. Men jeg er stadigvæk i lowcarb afdelingen. Jeg dropper kagen hvis @DK_SismoCats fortsat bager 2 kager?

Ved ikke hvad Charly tager med… viser hende listen, så ser vi hvad hun byder ind med.

1 Synes om

Jeg tager chips og dip med - det synes jeg altid er populært.
Hvis nogen skulle gide at lave grøntsagsstænger, så laver jeg gerne ekstra dip (gider bare ikke selv skærearbejdet :sweat_smile:)

2 Synes om

Hey - det kan jeg da i det mindste finde ud af - count me in…! :+1: :sunglasses:

3 Synes om

Jeg ved ikke helt med sukkerfri kage… jeg snakker selv lige med Charly.
Men 2 forskellig lækre kager tager jeg med.

Kan også godt tage lidt sodavand med bare for en sikkerheds skyld

Vi behøver ikke længere at tænke i diabetes venlig mad til på lørdag, pga afbud fra vedkommende.

… men jeg er stadigvæk med på low carb vognen hvis det er :wink:

1 Synes om

Der må grøntsagssnacks da kunne køre med - så tænker jeg holder fast i dem, så må du sige til, hvis der mangler andet… :wink:

1 Synes om

Ja, endelig Dorte! Jeg supplerer bare op med noget i samme boldgade tænker jeg :slight_smile:

Hiver lige vores overblik op igen

@Enki: Coca Cola, Coca Cola Zero, Pepsi og Pepsi Max med, og lidt chips.

@DK_SismoCats: Du har både skrevet du tager sodavand og 2 kager med (en med og en uden sukker). Hvis du har to kager med, skulle sodavanden så ikke flytte over på nogle andre?

@Temple_Bar : noget ost/skinke-agtigt med, da jeg ikke spiser kage. Altså low carb-agtigt

@Skattekat : islandsk rugbrød

@BAB : noget ost

@DorteH : grøntsagsstænger

@Tea: chips og dip

@Vipstosen : ??? kigger lige low carb opskrifter.

@DK_SismoCats, når du nu bager 2 kager, så synes jeg ikke du skal tage sodavand med også. Så sørger jeg for noget mere af det

Skriv til mig privat for adresse :slight_smile: Vil helst ikke ligge denne i en åben tråd

Jeg bliver desværre nødt til at smide håndklædet i ringen og blive hjemme på lørdag. Og det passer mig absolut ikke! :venter: Men tiden, overskuddet og helbredet siger noget andet end min lyst, og det er nok klogeste at lytte efter. Håber du byder på samme mulighed med et andet kuld. :kryds: Og så håber jeg at I får en pragtfuld dag, men det er der også lagt op til. :slight_smile:

1 Synes om

Det er selvfølgelig ærgeligt, men vi kan vist alle relatere til at helbreddet og overskuddet ikke altid tillader os at deltage i det vi gerne vil.

Tilføjer lige TIDSPUNKT: kl. 13 til 17-18 stykker. Så bliver jeg nødt til at kyle jer ud, hvis jeg skal have noget overskud tilbage :wink:

Jeg sørger for sodavand så. Jeg drikker selv Pepsi Max, hvad er I andre til?

1 Synes om

Pepsi Max er fint med mig :slight_smile: Udover noget ost/skinke-agtigt tager jeg også lidt low carb chokolade/nøddeguf med :slight_smile:

1 Synes om

jeg supplerer også op med noget i snack-afdelingen… sandsynligvis low carb

1 Synes om

Jeg sørger for noget sodavand. Nu Enki har meldt afbud skal vi nok have en mere til også at tage lidt sodavand med …

Og jeg må desværre også melde fra, har fået mig en omgang influenza med snot og feber.
Øv øv øv

Jeg har nogle sukkersodavand i bilen - Fanta Lemon og Coca Cola - som jeg gerne donerer :slight_smile:

1 Synes om

NY UPDATE:

@Temple_Bar : noget ost/skinke-agtigt med, da jeg ikke spiser kage. Altså low carb-agtigt. Soda (m sukker) - Fanta Lemon og Coca Cola

@Skattekat : islandsk rugbrød

@BAB : noget ost

@DorteH : grøntsagsstænger

@Tea: chips og dip

@Vipstosen : Kage i low carb afdelingen igen igen … fordi kagerne pludselig forsvandt

2 Synes om

@Vipstosen: Har du kaffe?