Hadibadjas B-kuld

Med det billedet er Lithia 120 % sort smoke :smiley:

Hende har der ikke været ret meget tvivl om. Det var ret hurtigt tydeligt at hun var smoke :slight_smile:

Ja, jeg kan ikke lige helt holde styr på hvem der er hvem af dem i hovedet, hehe :slight_smile: Når jeg ser billederne her på PC, hvor farverne er noget bedre i kvalitet end på min ipad, så er Platinia, Pallas, Vanadia og Lithia tydeligt sølv/smoke, og jeg tror også ret sikker at Lathania er. India ville jeg skulle se rigtigt for at afgøre det :slight_smile:

Er helt enig med dig mht Platinia, Pallas (han er SÅ pæn synes jeg… og jeg er jo overhovedet ikke subjektiv :crazy_face:) og Lithia.

Efter du skrev at Vanadia nok også var har jeg siddet og lidt efter billeder af andre korthårede orientaler tortie piger med samme farver… det tyder på du har ret. Jeg troede faktisk ikke hun var smoke, men som sagt… har meget at lære endnu om sølv-farver.

Lathania er jeg mere i tvivl om også efter at have kigget andre billeder. Men hun ser kold ud i farven sammenlignet med katte der har samme kombi men uden sølv. Anyway, mentor kommer forbi her de nærmeste dage, også bliver det endelig afgjort :slight_smile:

1 Synes om

Jeps, så er det afklaret. Lithia, Pallas og Platinia er sølvkatte, resten er ikke.

… og Lathania er måske olh, måske ikke. Træls!!

… også et lille sidespring, er der stemning for et killingenus?

3 Synes om

Meget gerne men det bliver nok lidt besværligt at komme kørende fra Århus :disappointed:

1 Synes om

Ja, medmindre I gik flere sammen og fyldte en bil fra det Jyske/Fynske

JAAAAAH!
Ikke også @Dorthe_R og @DorteH?

1 Synes om

Jeg er på - så længe der er garanti for, at de er afsat, og iøvrigt ikke sælges til fritløb… :sunglasses: :+1:

2 Synes om

Det tror jeg godt jeg kan garantere :rock:

Jeg vil også meget gerne nusse små orientalere :hjerte:

2 Synes om

Åh ja! Nogen der gider hente mig og køre mig hjem igen? :hoho:

1 Synes om

Hvis plenarforsamlingen i februar er på østsiden af Storebælt, så kan det være at jeg kan kigge forbi :wink:

1 Synes om

@Vipstosen og @Enki

Hvis det bliver en dag jeg kan, så henter og bringer jeg gerne Ea.

Og nusser alle de lækre mislinger :heart::heart::heart:

2 Synes om

Jeg ville rigtig gerne se dem (og dig), men kan ikke lige umiddelbart overskue turen pt., så desværre ikke et ja herfra :slight_smile:

1 Synes om

Jeg vil gerne komme. Jeg er sikker på at resten af Showbussen også gerne komme.

1 Synes om

Jeg kan ikke garantere at de er afsat, men frit løb sælges de helt bestemt ikke til :slight_smile:

@Eva_K, hvis der er nogen af jer fra Jylland der dukkede op ville det bare være fantastisk og superhyggeligt. Men jeg har også fuld forståelse for at det er en lang tur at tage. Af samme årsag har jeg selv kun været til et enkelt nus i det Jyske. Det var et killingenus hos Anne Korsbakke tilbage i 2012 tror jeg… et killingenus som beseglede min skæbne ift. valg af race :wink: Men der fyldte vi også en bil, så er det også lidt noget andet.

Vi må se om det ikke kan lade sig gøre at mødes en dag :slight_smile:

Jeg opretter en afstemning med dage senere i dag… skal nok linke til den i denne tråd

2 Synes om

Jeg vil også gerne med, men det er jo ret dyrt at tage af sted alene. Hvis jeg kan blive samlet op på en rasteplads ved Odense eller Nyborg, bidrager jeg gerne til bropengene. Jeg vil endda gå så vidt som til at tage min brobizz med, så vi kan få lidt rabat :wink:

1 Synes om

Tusind tak Lone! :tak: Det var delvist sagt i sjov, men hvis det hele kan passe sammen og du virkelig gider køre den omvej (så vidt jeg husker bor du ikke lige i nærheden af Hillerød), så vil jeg rigtig gerne med! :smil:

Så pyt, da - ville jo foretrække helgardering, men det må vel gælde for en garanti… :smirk: