Hælspore?

[QUOTE=PiaB;997306]HVIS jeg når det i morgen (pga. kort dag på kontoret!) så ser jeg lige om jeg kan få fat i en af fysserne - hun har en bog der hedder “tape dig selv”… der er MEGET udførligt beskrevet hvordan man med kinesiotape kan tape en hæl ind med hælspore! :slight_smile: (og det tape kan faktisk købes til menneske penge online :slight_smile: bare søg på kinesiotape eller “Easytape” :slight_smile: )
Hvis jeg når det, så skal jeg nok lige høre hende ad, om jeg må kopiere og indscanne de sider om det :slight_smile: (hvis hun er på kontoret :S )[/QUOTE]

Ellers kan bogen lånes på biblo - så overtræder man heller ikke nogle ophavsrettigheder :slight_smile:

Jeg har bare købt sådan helt almindeligt “sportstape” - jeg fandt en instruktionsvideo om, hvordan jeg skulle tape, så jeg er ret sikker på at jeg gjorde det rigtigt… Men ikke desto mindre, gør det jagende ONDT med tape! :frowning:

Johnny… ja, det med de rigtig sko er vigtigt… lige nu nyder jeg bare at tulle rundt i sutskoene - så skidt med at de ikke er verdens pæneste :wink: Men jeg kan jo ikke så godt have dem på udendørs - mest fordi sålen forvandler sig til en skøjte i det her vejr :wink:

jeg TROR faktisk de har køb bogen med en copy-dan aftale hvor de godt må kopiere enkelte sider fra den :slight_smile: For det gør de altså til deres borgere der kommer ambulant ind og har tapninger som de selv kan ligge på (eller få manden til det). :slight_smile: Og det tror jeg ikke de ville gøre, hvis ikke de måtte :slight_smile:
Det gør skoler jo også osv :slight_smile:

Ja, hælsporer er ikke en sjov ting… For man skal jo bruge ens fødder det meste af tiden…
Der er nogle rigtig god øvelser på youtube

De kan måske hjælpe nogle andre som læser denne tråd:-)