Han har kastet op og gemmer sig

Dyrelægen sagde at hvis han ikke havde det bare lidt bedre i morgen tidlig så skulle vi ind med ham igen, så skulle han fotograferes

Nu er jeg nysgerrig fordi jeg kan se du kommer fra Århus. Hvilken dyrlæge var du hos?

Og så håber jeg selvfølgelig at Malley er fit for fight igen meget hurtigt!

Normal bruger vi holme dyreklinik . Men han havde ikke tid. Så jeg ringede til den lokale dyrlæge her i trige

Jeg synes ikke han har det markant bedre. Han er svær at tvinge vand i. Kan da godt forstå at han er svag hvis han kun har fået det vand vi har givet ham de sidste 24 timer. Fordi så har han kun fået 50 ml max. Og hvis han så heller ikke har spist lidt. Jeg forsøgte at komme lidt cremfraishe på hans overlæbe så han ville slikke det af… Ikke på vilkår. Det fik lov til at sidde der indtil jeg tog det med en serviet.
Peter må nok et smut til doktor dyr med ham i dag. Der er ikke andet for.
Jeg er så bange for min lille Mally. Og så bange hvad dyrlægen siger. Jeg bliver sønderknust hvis han ikke skal være her
mere. :frowning:
Var oppe kl 4:30 og tvinge noget vand i ham. De øjne han giver mig, er jeg sikker på at han forstår ikke at vi vil ham det bedste.

Nu har været på google og søge. Der er så mange ting der kan give de symptomer han har… Alt fra hårbolle i tarmen til kræft… :frowning:
Nogen skriver at de tog deres kat til dyrlægen og fik mirakel kur, andre siger deres kat blev operere. Nogen skriver man germe må tvangs fodre katten med vand og modermælkserstatning til katte, andre siger man skal få den indlagt hos dyrlægen så må de gøre det da de er professionelle.
Nogen skriver også at katten skal i isolation.
Hvor synes jeg bare det er svært

Jeg tror også, I må have ham af sted til dyrlægen igen. Det lyder jo ikke, som om der er nogen bedring overhovedet, og katte må helst ikke gå meget mere end et par dage uden at få mad.

Nu kender jeg ikke selv til dyrlæger i Århus-området, men det er der mange andre herinde, der gør, og som kan henvise til en god en af slagsen, hvis det skulle blive nødvendigt. Men jeg håber, ham, I bruger lige nu, kan finde ud af, hvad det er i dag :kryds: :kryds:

Da peter havde kørt mig på job, gik han ind i soveværelset og heldte noget vand op i låget fra en vandflaske og der drak mally selv 7 låg vand (lyder dumt).

Peter ringede til dyrlægen og hun ville have ham ind med det samme og nu ligger han hos hende til observantion. :frowning:

Min lille stakkles baby.

Jeg ville nok bede om røngten af bughule hurtigst muligt.

Hvad kan de se på den røngten? Hvad fotografere vi efter?

Fremmedlegeme som hårbolle m.m men det kan blive nødvendigt med kontrastvædske for at se noget.

God bedring til Mally. Nu er han i dyrlægehænder, og forhåbentligt viser det sig at være noget forholdsvis harmløst. :kryds::kryds::kryds:

Det håber vi…Peter skulle ringe ved middagstid og få en tilbagemelding.

uha, sikke en gyser. Håber din mis bliver frisk… krydsede poter og fingre herfra

også masser af :kryds::kryds::kryds: herfra.

Der er ikke noget værre end ikke at vide noget og ikke kunne gøre noget selv. Men heldigvis er han et sted hvor han kan få den hjælp han kan bruge!

Måske de har givet ham kontrastvæske hos dyrlægen i går? Jeg har desværre al for megen erfaring med hårboller i tarmen, men hos de dyrlæger jeg har brugt, giver de kontrastvæske første gang de ser katten, hvis der er mistanke om evt. fremmedlegeme/hårbolle (og Missepigen fik jo i går at vide, såvidt jeg husker, at de ville foretage røntgen i dag, hvis katten ikke var i bedring), så alt er klar til en eventuel røntgen den følgende dag, skulle det blive nødvendigt.
Jeg krydser fingre for, at de allerede har givet kontrastvæske i går just in case!
Uanset hvad så, som Gucci siger, er han et sted, hvor de kan give ham den hjælp han har brug for nu.
Prøv at holde fanen højt, selvom jeg godt ved, at det er vanvittigt svært.

Håber på snarlig bedring for din lille mis. :kryds::bebe::kryds:

Også masser :kryds::kryds::kryds::kryds: herfra.

Håber og krydser virkelig for at din lille misser snart får det bedre… Jeg var selv noget lignende igennem med begge mine katte sidste sommer - det er FRYGTELIGT at gå med denne uro og frustration over at små misserne ikke forstår vi bare prøver at hjælpe dem til at få det bedre…

Han havde en hård klump i maven, som dyrelægen har opereret ud. Hun beholder ham et par dage, så får vi ham hjem.

Afføring eller hår ?

Godt hun fik ham ind :slight_smile: