Han kaster op og kaster op og kaster op

Nu har Billy været hjemme i en dags tid, og han er stadig ret sovende, synes jeg. Der er dog liv i ny og næ, og i dag har han flere gange fortalt mig, rimelig højlydt, at han altså er en stor og stærk hankat, som har et territorium, som bliver nødt til at komme ud og passe :slight_smile: Den sang kan han dog synge lige så tosset han vil, der skal lige være styr på maven først. Hans afføring er stadig fæl, og han løber tit på bakken, men han spiser fint.

Faktisk var jeg ude for at voldshoppe det dersens baby-kattemad, snuppede lige et par bøtter sheeba med, da jeg var der. Hjemkommet med 12 bøtter dyr babymad og et par bøtter knap så dyr sheeba, hvad vil kræet så helst æde? Ja, I kender jo godt svaret… :slight_smile:

mvh. tina

:slight_smile: Herligt at det går den rigtige vej…fremad :slight_smile:

Knus Gitte

Fortsat god bedring med ham. :kryds:
Forhåbentlig er den smukke Billy snart klar til at genoptage alle sine pligter igen. :slight_smile:

Og endnu en gang er jeg en sjuft til at opdatere! Men… Billy er rask! Han spiser og drikker og går på bakken og leverer det, han skal. I går kom han også ud, måske lidt før end hvad jeg syntes var helt ok, men han var begyndt at rondere i køkkenet, en adfærd jeg ellers har fået has på, da han fik sin egen ringklokke. Dyrlægen sagde, at stress ikke gør noget godt for at få en kat til at komme sig, så han syntes, at jeg skulle give ham lov. Og han nyyyyyder det :slight_smile: Ligger ude på taget og holder øje med det hele i det fine solskin.

12.500 kroner endte den lille affære op i. Jeg kan SE prisskiltet på hans hale, hver gang jeg kigger på ham :slight_smile: Men han er nu hver en krone værd…

Endnu engang mange mange tak for, at I har fulgt med i dette her rædselsfulde forløb :slight_smile:

mvh. tina

Dejligt han er frisk og rask igen…og jeg håber du har ham sygeforsikret , så du får hjælp til regningen ?

Tusind tak for denne dejlige update, Tina.
Det var godt at høre :thumbup::thumbup:

Når man ser billederne, hvor han deler vugge med dine spæde tvillinger, så er der ingen tvivl.
Sådan en kat er blevet en uundværlig del af familien. :slight_smile:

Finn, det er lige det… jeg har godt nok overvejet den blå sprøjte nogle gange, fordi det bliver mere og mere upraktisk, at han er urenlig. Men det bliver nok svært at forklare barylerne, når de bliver ældre, hvorfor den kat, der er med på stort set alle billeder af dem, ikke er deres kat mere. Og så ER jeg jo også selv lidt glad for ham, så jeg må hellere beholde ham :slight_smile:

Og nej, ingen sygeforsikring. Jeg er lige i gang med at kigge forsikringer og overvejede i den forbindelse at få en lavet på ham, for han er lidt af en mandagskat. Og nu har jeg bestemt ikke råd!

mvh. tina